Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TICKET OULET LIGHT settien toimitus / vaihto / tyyväisyys PINO :D

19.02.2008 |

Tässä se nyt on eli laittakaamme tähän viestiä kun

olette pukuja saaneet ja mitä mieltä olette toimituksesta

tai puvuistanne.

Minä itse tilasin 18.2. Maanantaina ja jännityksellä

odottelen että mitä tapahtuu seuraavaksi. Sähköpostiin

tuli vahvistus heti tilauksen jälkeen. Rahat eivät ole

VISA -maksusta kadonneet joten katsotaan.

Miten muilla... ja ne jotka ovat saaneet tulkaa kertomaan

väreistä ja tuosta henkselihousu jutusta. Menikö se niin

että yli 104cm housut ovat vyötärömallia :D

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään ole saanut minkäänlaista vahvistusta/vastausta sähköpostiini tilauksesta, jonka tein la 16.2. Sama homma oli noin kuukausi sitten, kun tilasin talvihaalarin. Siitä huolimatta haalari tuli perille alle viikossa tilauksen tekemisestä, joten en ole nytkään huolissani. Viimeksi kyselin sähköpostilla tilaukseni perään ja vastasivat kaiken olevan ok, olivat vain kovin työllistettyjä alennusmyyntien vuoksi;) Joten ainakin toistaiseksi odottelen i lugn och ro:)

Ja joku jo aiemmin minuakin valisti, että veloittavat luottokorttia vasta kun tuote on lähetetty, joten senkään perusteella ei oikein voi arvioida oman tilauksen kohtaloa.

mm

Vierailija
22/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jopa saanut vaihdettua light-setin kokoa pienemmäksi. Olin vahingossa tilannut 128cm puvun ja laitoin pe iltana s-postia onnistuuko vaihto 122cm pukuun. Mitään vastausta en koskaan saanut mutta paketista löytyi 122cm puku. Myös tilaamani talvianorakki oli aivan ihana, nyt vaan täytyy toivoa ettei tyttö kasva liikaa että menee vielä ensi talvena :=)

Hölmö kysymys; pidättekö näitä Light-settejä ihan välikausi asuina vai sadevaatteina? Aikaisempaa kokemusta ei meinaan näistä ole ja pe sen ketjun yllyttämänä päätin myös kokeilla ;=)

Kävi muuten tuuri että olin kotona kun nuorin on kipeenä. Olisko paketti sitten viety postiin? Ihmettelin vaan kun ovelta kuului kova koputus ja siellä oli UPS:n poika paketin kanssa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut kun sait paketin tänään? Minä tilasin sinun kanssa samoihin aikoihin eli siis perjantaina... Asutaan kylläkin täällä Tampereen kupeessa, eli tuleekohan UPS vai postin mukana?

Vierailija
24/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

en ole viellä pakettia saanut joten pohdin edelleen

värejä.

Miksi ihminen ei ole tyytyväinen :D

Tai siis ajattelin että tilaan ensin sen lipstic red -setin

ja toisen pinkin mikä alkoi Fandanko??? No, ne tilansin

ja sitten ajattelin sitä LIGHT RED tilata kun nuo ovat

saapuneet - no nyt on kauppa tyhjä =(

Minkä värinen tuo LIGHT RED on? Onko ihan todella

vaalea vaalean punainen? En uskaltanut tilata sitä

tarhalapselle kun ajattelin että sitä saa pestä sitten

joka pvä....

Voi ihmiset :D Sanokaan että tein oikean ratkaisun eli

jätin sen light red tilaamatta... onhan se liian vaalea, onhan?

Vierailija
25/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilasin maanantaina Ticketille ja kyselin tilaukseni kohtaloa, kun en minäkään saanut sähköpostivahvistusta perjantaiselle tilaukselleni.

Tänä aamuna sainkin vastauksen, jonka mukaan tilaukseni on ok. He ovat kuulema saaneet paljon tilauksia viime viikonloppuna ja toivovat, että saavat lähetettyä kaikki tilaukset ennen ensi viikonloppua.

Eli täytyy jäädä kärsivällisesti odottamaan.

Iituli

Vierailija
26/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta laittavat että suomalaisille hätähousuille ei myydä mitään kun haluavat tuotteet HETI :DDDDD

Vierailija
27/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

art:

Missäpäin asut kun sait paketin tänään? Minä tilasin sinun kanssa samoihin aikoihin eli siis perjantaina... Asutaan kylläkin täällä Tampereen kupeessa, eli tuleekohan UPS vai postin mukana?

Vierailija
28/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne meidänkin puvut tule lähipäivinä ; ) Ilmoittelen sitten miten kävi.

Vierailija
29/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olleen keskustelun innoittamana. =)

Tuo toimitus mietityttää, miten jos toimitusta oltaisiin tuomassa, enkä olekaan kotona. Soittavatko UPSin kaverit etukäteen vai vasta ovelta, vai soittavatko oveltakaan?

Vierailija
30/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattu perjantaina puolilta päivin 2x lipstick red (110cm ja 116cm) ja 1 barely blue (116cm) light rain set. Mies siis äsken soitti ja kertoi että UPS:lta oltiin koputeltu oveen... *heh* ja ihmetteli...

Kiitettävän nopea toimitus! Vielä kun pääsisi töistä kotiin hypistelemään...

Vierailija
31/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana päivänä eli viime la tilaamani takki löysi kyllä perille tänään.

Mutta en kyllä mitenkään " hermona" odottelekaan, luotan että myös Ticket toimittaa asun perille kun on kerta kaikki tilauksen vastaanotot, vahvistukset yms sähköpostissa ja heillä tosiaan tais viime vkon lopulla olla pientä ryysistä sielä päässä;)

Vierailija
32/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten miehelle selitän jos hän vastassa

O:) + vihellystä

Vierailija
33/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies siirsi lomansa myöhemmäksi, jos jo tällä viikolla tuleekin paketti...

Viime Ticket-tilauksen tuonut UPSin kuriiri soitti alaovelta ja kyseli koodia. Aikaisemmin ovat ilmestyneet ihan soittamatta ovelle, ts ovat sitten soittaneet, että täällä olisi paketti muttei ketään kotona. Sitten on sovittu uusi toimitusaika. Mun mielestä on vähän outoa, että viitsivät ajella ympäriinsä varmistamatta onko vastaanottaja kotona. Tosin kai ne mua paremmin tietää mikä on kannattavaa ja mikä ei, mulle riittää kun saan pakettini ehjänä perille;)

Vierailija
34/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nimittäin äsken neuvolassa ja sillä aikaa oli kuljetusfirmasta soitettu mulle. Onneksi eivät paukaiseet kotiovelle suoraan - mies lasten kanssa kotona ; )

No, soittelevatpa sitten kun seuraavan kerran näillämain liikuvat. Nyt siis mun paketti vielä matkalla...

Vierailija
36/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luitko ton ketjun josta linkki... me pelätään miehiämme?!?! Hianoa päästä tuollaisenkin nääs-nääs-keskustelun innoittajaksi ; )

Tosiasiahan on (ja tämä tiedoksi myös Aihe vapaa-palstalaisille) en tuossa se mies minua vastapäätä istuu, eikä pelota ollenkaan... rahan käyttönikin on hänellä tiedossa ja tarpeeseenhan nuo vaatteet tilasin (en siis siksi että pakkosaada-vaikka-kaapit-pullistelee-vaatteita).

Joten ymmärrättänet " vitsin" - ei kaikki ole sitä mitä täällä lukee ; )

Vierailija
37/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin odotellaan. Kiitos seurantalinkin laittaneelle! Näkyi minunkin tilaukseni ainakin siellä vaikkei sähköpostivahvistusta tullutkaan. Toisaalta tilaus tehtiin pe ja toimitus olisi tänne pk:seudulle missä toiset tämän ketjun mukaan samaan aikaan tilanneet olivat puvun jo saaneet. No, kattellaan.. :)

Vierailija
38/129 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks mamma taitaa oikeasti pelätä miestään

Kummasti AV-läisiäkin kiinnostaa Vaatteet ja jalkineet kun jatkuvasti ovat meikäläisiä ihmettelemässä;)

Onneksi tällä puolella ei tartte selittää, mikä on vitsi ja mikä ei:)

Vierailija
39/129 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan " normimitoitetuilta" verrattuna muihin Ticketin ulkovaatteisiin. Meidän 4v. reilu 110cm/19,5kg esikoiselle tuo 110cm just sopiva, 116cm oli sitten sopivan reilu (ja nämä taitavat tulla käyttöön). Mies oli sovittellut pukuja lapsille ja esikoinen (poika siis) totesi punaisessa puvussa olevansa palomies ja vaal.sinisessä ambulanssimies!

Tuo barely blue on kyllä ihan tosi tosi vaaleansininen, sellainen jäänsininen kun joku taisi jo mainitakin. Mutta tällä ulkovaatteiden kulutuksella ja tuolla hinnalla aion kyllä sietää " mahdollisen" likaantumisen ;)

Ja joo, meidän kuopuskin oli sovittanut 110cm pukua - ja hukkunut siihen (ikää 2,5v. ja 2v mitat 100cm/14,5kg). Mutta onneksi pikkuveljellekin palomiespuku (isoveljen perintönä punainen LassieTec takki+housut) odottelemassa. Vaikka tähän asti olen kyllä ollut sitä mieltä, ettei meidän vaaleaakiin vaaleammalle kuopukselle tuo punainen sovi... " omat" (=uudet) ulkovaattensa ovatkin sitten muita värejä...

Vierailija
40/129 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli Light red ja se on vaaleanpunainen tyttö tykkäsi kovasti.Barely blue on vaaleansininen ja lipstick red on kirkkaanpunainen jos joku ei tienyt =O)