Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TICKET OULET LIGHT settien toimitus / vaihto / tyyväisyys PINO :D

19.02.2008 |

Tässä se nyt on eli laittakaamme tähän viestiä kun

olette pukuja saaneet ja mitä mieltä olette toimituksesta

tai puvuistanne.

Minä itse tilasin 18.2. Maanantaina ja jännityksellä

odottelen että mitä tapahtuu seuraavaksi. Sähköpostiin

tuli vahvistus heti tilauksen jälkeen. Rahat eivät ole

VISA -maksusta kadonneet joten katsotaan.

Miten muilla... ja ne jotka ovat saaneet tulkaa kertomaan

väreistä ja tuosta henkselihousu jutusta. Menikö se niin

että yli 104cm housut ovat vyötärömallia :D

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken tupsahti sieltä päästä sähköpostia. Pukujen saamiseen menee siis nyt vielä varmaan ainakin viikko :/ mutta olen kyllä tosi tyytyväinen, että sain sen ruskean barely bluen tilalle. Ei ollut puhetta, että onko kyse ihan samasta puvusta, puhui rain setistä. Tietääkö joku onko sitä light settiä ollut ompun vihreää ja ruskeaa?

Vierailija
82/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina tilattu heti puolen päivän jälkeen ja ei tietoa tilauksesta.

Minuakin kiinnostaa tuo Titimetsän posti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

titimetsä:

Ei ollut puhetta, että onko kyse ihan samasta puvusta, puhui rain setistä. Tietääkö joku onko sitä light settiä ollut ompun vihreää ja ruskeaa?

Viime vuonna oli Light rain set, jota oli ruskeana ja vihreänä, ne oli tosin kuravaatekangasta.

Vierailija
84/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu kotonakin melkein koko päivä.

No, pääasia että joskus sitten tulevat...mutta minullekin kyllä kelpaisi vaihto omenanvihreään ja ruskeaan settiin, en ollenkaan pahastuisi jos sellaista ehdotettaisiin ;)

Niin ja minä siis tilasin 15.2 perjantaina illalla.

Vierailija
85/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muistaakseni ollut ruskeana, mutta vihreästä en tiedä.

Oliko tuo barely blue loppu, vai kuinka?

Vierailija
86/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkut!

Sieltä oli loppu ainakin 116 cm barely blue.

Vierailija
87/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole vaan tuo ruskea on uudempaa mallia ja heidän mielestään parempaa materiaalia. Mutta oliko se nyt sitten sitä kurapukukangasta?

Vierailija
88/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin light red koossa 92 ja 104 sekä barely blue koossa 116 ja 122. Tänään kyselin tilauksen tilannetta: noista löytyy vain light red koossa 92... Joten nyt on tulossa light red 92, ruskea 104 ja 122 sekä omenanvihreä 116. Saa nähdä mitä sieltä joskus sitten kotiutuu :/

Vierailija
89/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin mulla noin hyvää tuuria olisi :-)!

Vierailija
90/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ärsyttää jos ja kun se kangas siinä on kurapukukangasta kun luulin saavani välikausipuvun. Mutta onhan kevät aika märkää aikaa joten eiköhän se mene yhtenä pukuna ihan hyvin.

Vierailija
91/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiinnostaa....

Vierailija
92/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tietysti odotan, mitä itse saan. Mutta meille ottaisin mielelläni kurapukukankaisen koon 86, miel. ruskeana, tuo vihreäkin ok. Voi voi, antakaan tähän osoitteeseen moinen, mutta eiköhän meille varmasti tuo alkuperäinen tilaus tule (mikä oikein hyvä sekin, käyttöön tulee ;).

Vierailija
93/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaamia pukuja ei ole ollut varastossa? Vai oletteko itse vaan ruvenneet kyselemään tilauksienne perään? Mä tein tilauksen silloin lauantaiaamulla ja vielä ei ole kuulunut paketista mitään, mietin vain montako päivää tässä vielä kannattaa odotella ennen kuin rupeaa kyselemään tilauksensa perään.

Vierailija
94/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän me noille käyttöä keksitä. Mutta kun meillä ON jo tummempia välikausiasuja, näiden oli tarkoitus olla kesätakki & housut. Mutta menevät varmaan sitten syksyllä. Mutta ilmoittelen täällä sitten jos jokin ylimääräinen on :) Sitten KUN saapuvat...

Vierailija
95/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin perjantai-illalla, oliko se sitten 15. päivä.

Vierailija
96/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettia en ole vielä saanut ja viime viikon maanantaina heti aamulla tilasin. Ja jos ovat alkaneet laittaa sähköpostia vasta 16 jälkeen tänään niin en näe sitä kun vasta huomenna töissä..

Olis kyllä kivempi saada ruskea tai vihreä puku, kun punainen ;)

Vierailija
97/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ainakaan ole tullut sähköpostia ja lauantai aamuna tosiaan tein tilauksen.

Olen sen verran kielipuoli, etten jaksa alkaa värkkäämään itse kyselyä ja jos alkavat tarjoomaan tilalle jotain muita värejä niin mulla menee kyllä puurot ja vellit sekaisin kun alan vastailemaan=) Vähän ajattelinkin, että liemeen vielä joudun kun kielipuolena ulkomailta tilaan, mutta eiköhän tästä selvitä.

Vierailija
98/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse siis lukeudun tähän kokkikaartiin myös:) Tosin sen verran aion nyt himmailla, etten lähetä sähköpostia tilaukseni perään ennen kuin aikaa on kulunut riittävästi (mikä lie sitten riittävää...) Taitavat todellakin olla ns kusessa meidän tilaustemme kanssa, kun yhtäkkiä tulee kasapäin tilauksia eikä nettisivut päivity riittävän nopeasti. Olettaisin, että näin on nyt päässyt käymään.

Ensi kerralla tilataan KAIKKI tunnin sisällä, tyhjennetään koko kauppa ja kohta saadaan valita koko Ticketin mallistosta, kun tilauksia ei muuten pystytä toimittamaan;)) Tai sitten nettikaupan etusivulle tulee teksti että toimittavat kaikkialle maailmaan PAITSI Suomeen;)))

Mä muuten tilasin sen light redin, jota ainakin näytti olevan varastossa kaikkia kokoja, joten olen toistaiseksi luottavainen sen saamisen suhteen. Noo, aika näyttää. Voin mä tosin sen ruskeankin ottaa:P

Vierailija
99/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä täällä pohdin ihan samaa, että kohta ne ei suostu myymään enää meille hulluille suomalaisille kun me aiheutetaan niin kauhea ryysis (...tai vaihtoehtoisesti paljon kyselyjä, kuten sen ruudullisen haalarin saumateippauksista on varmasti tullut...)

Khih.

Vierailija
100/129 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli hämmentää soppaa munkin, kun alkoi jo kiehua =)

Lähetin tuossa tunti sitten sinne TTH:lle sähköpostia, et kuinkas siellä Tanskan maalla hurisee ja onko kiireitä pidellyt. Eli ruskean ja vihreän puvun toivossa viestini pistin.

Vastasivat puolessa ja tunnissa ja minun perjantaina 15.2 tekemäni tilaukset ovat lähteneet viime perjantaina meille. Eli taidan saada sitä mitä tilasin =)

T: yks meistä monista ;)