TICKET OULET LIGHT settien toimitus / vaihto / tyyväisyys PINO :D
Tässä se nyt on eli laittakaamme tähän viestiä kun
olette pukuja saaneet ja mitä mieltä olette toimituksesta
tai puvuistanne.
Minä itse tilasin 18.2. Maanantaina ja jännityksellä
odottelen että mitä tapahtuu seuraavaksi. Sähköpostiin
tuli vahvistus heti tilauksen jälkeen. Rahat eivät ole
VISA -maksusta kadonneet joten katsotaan.
Miten muilla... ja ne jotka ovat saaneet tulkaa kertomaan
väreistä ja tuosta henkselihousu jutusta. Menikö se niin
että yli 104cm housut ovat vyötärömallia :D
Kommentit (129)
Meille toi tänään upsin ukko paketin *jee*
lipstick red, koko 104 ja on tooooosi iso vielä. Tiesin kyllä, että iso on, mutta tuolloin ei pienempiä kokoja ollut varastossa. Noh, kyllä tuo syksyllä ja ensi talvena menee :-D ja ehkä kesällä varapukuna.
Meillä oli tällainen puku viime keväänä, mutta silloin se jäi lähes käyttämättä. Ehkä malli ei ole tuolle omalleni kaikkein parhain, mutta kyllä pukua tuolla hinnalla katselee :-)
Kiitos vielä kerran alennusmyynnistä vinkannelle :-) !
Tilasin perjantaina päivällä 104 koon lipstick redin. Ei ole näkynyt vielä..
Mä tilasin la-aamulla ja vielä ei ole tullut. Tänään on oikeastaan eka päivä kun hieman jo odottelen josko paketti saapuisi. Tilasin muuten yhdestä toisesta tanskalaisesta verkkokaupasta perjantaina ja yllätykseni posti toi paketin kotiin jo tiistaina! Tosi nopeata toimintaa sanoisin!
Eli sainpa minäkin äsken paktettini. Molemmat puvut tulivat ja ihan hyviltä vaikuttavat. Kokeilla en vielä ole voinut, koska tyttö nukkuu juuri päikkäreitään.
Vaaleanpunainen on kyllä tosiaan vaalea, mutta värinä kyllä ihan mieluinen.
Tyytyväinen olen ostoksiini :)
Puzzle
Adeleide, minäkin tilasin yhdestä toisesta tanskalaisputiikista tuolloin la ja se pkt tuli kanssa jo eilen keskiviikkona perille. Nopeaa toimintaa totta tosiaan.
Laitatteko
MILLOIN TILASIT?
MISSÄPÄIN ASUT?
(eli esim. pe tilasin pk.seudulla asun)
Tämä vaan siksi että kiinnostaa toimittavatko kuinka nopeasti tänne kehäkolmosen ulkopuolelle ; )
Tilaus pe puolen päivän aikaan
Toimitus ke iltapäivällä (eilen)
asumispaikkana Keski-Uusimaa
iltapäivällä ja toisen pe iltana (kun niitä punaisia yhtäkkiä olikin lähes kaikkia kokoja). Pyysin kommenttikohdassa, että josko tilaukset voisi yhdistää. Se ei onnistunut, koska äsken lähetti toi sen iltapäivällä tilatun puvun mutta pe iltana tilattua ei ollut mukana paketissa. Niin, ja asutaan pk:seudulla. Ja kauniin vaaleanpunainen oli tämä light red. Vaikka toki ei tarvitse mennä ulos kuin sen ensimmäisen kerran...
mulle lähetti soitti aamupäivällä kymmenen aikoihin ja kysyi ollaanko miten kotona. Ja olisi ollut tuomassa pakettia neljän maissa jolloin meillä on just menoa eikä oltais oltu kotona, niin toi paketin jo ennen kolmea.
Tilasin puvun perjantaina puolenpäivän aikaan
Toimitus siis tänään iltapäivällä Keski-Suomeen.
Olin laittanut toimitusosoitteeksi työosoitteeni, mutta silti UPS oli tuomassa pukua kotiini. Soittivat onneksi etukäteen ja sain vaihdettua toimituksen töihini.
Itse pukua en ole vielä laatikosta esiin ottanut (ei viitsi täällä töissä alkaa levittelemään), joten en osaa kertoa sen kummemmin sopivuudesta.
Mä tilasin kaksi pukua perjantaina myöhään illalla. Ei ole vielä näkynyt.
nim. malttamaton
Minä myös Pirkanmaalta ja en ole saanut vielä perjantaina tilaamiani pukuja. No koitan olla kärsivällinen (vaikka tekis kyllä jo mieli hiplailla niitä pukuja...)
Lahden seudulta olen eikä minulle ainakaan ole tullut pakettia. Sähköpostiin sain tilausvahvistuksen kyllä.
Missä vaiheessa veloittavat visalta? Vielä ei ainakaan ole veloitettu.
pojalle takin ja ei ole vielä tullut. Etelä-Suomessa asustellaan ja malttamattomana odotellaan :-)
Mun tilaus on tehty klo 12.13 eli olen siis ilmeisesti " maanantaille siirtynyt" : )