Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TICKET OULET LIGHT settien toimitus / vaihto / tyyväisyys PINO :D

19.02.2008 |

Tässä se nyt on eli laittakaamme tähän viestiä kun

olette pukuja saaneet ja mitä mieltä olette toimituksesta

tai puvuistanne.

Minä itse tilasin 18.2. Maanantaina ja jännityksellä

odottelen että mitä tapahtuu seuraavaksi. Sähköpostiin

tuli vahvistus heti tilauksen jälkeen. Rahat eivät ole

VISA -maksusta kadonneet joten katsotaan.

Miten muilla... ja ne jotka ovat saaneet tulkaa kertomaan

väreistä ja tuosta henkselihousu jutusta. Menikö se niin

että yli 104cm housut ovat vyötärömallia :D

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kun lähettivät viestiä, siinä sanottiin, että heidän palvelimessaan tai jossain oli häikkää ja siksi koko ajan muuttui se varastotilanne.

Mutta asiaan: itse sain myös pakettini äsken ja tosiaan kumipukuja oli. Ihan ilmapallolta haisee. =) Meille tuli 110 ja 116 vaikka piti tulla 104 ja 110. Kokeilin pukua äsken meidän 3,5-vuotiaalle ja 110 oli hänelle ainakin ihan sopiva, hieman reilu mutta ei liian.

Tietysti vähän harmittaa kun oletin saavani välikausipuvun, mutta toisaalta ei meillä kurapukuakaan ole, joten tuskin kokonaan jäisi käyttämättä. Harkinnassa on nyt vielä, mitä asian kanssa teen. Kannattaakohan tuota lähteä takaisin lähettämään. Tuo 116 on kyllä sitten meille ihan turha, pitää nyt miettiä mitä sen kanssa tekee.

Pitää kysyä myös mieheltä kun tulee kotiin, että mitä mieltä puvusta on. Ja ei, en pelkää miestäni kuten Aihe vapaa-palstalla joistain kirjoittajista sanottiin. =)

Mutta siis se mikä harmittaa, että nyt saa taas alkaa miettiä mitä välikausipukua hommaa. Toki en tuota alunperinkään tilannut ainoaksi välikausipuvuksi, mutta kuitenkin... Ja olisin nimenomaan tykännyt punaisesta välikausipuvusta!

Vierailija
122/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kumipuvut henkseli housuilla?

Taitaa meillekin tulla kumipukuja kun ei ole vielä tullut...

104 ja 116cm tilasin. No katsotaan millaisia ovat... Onko fleesevuorella vai ilman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee pojalle, mutta se punainen käy : )

oem@hukassa.com

124/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnillen 15. päivän jälkeen tilanneet ovat saaneet vain noita kumipukuja, meilasin ja peruin tilaukseni. Tai meilasin pari tuntia sitten) ja kirjoitin, etten halua mitään alkuperäisen tilaukseni tuotteita vaihdettavan mihinkään " korvaaviin" . Vastaus tuli juuri äsken, että tilaukseni on peruttu ja saan hyvitykseksi 100 dkk voucherin seuraavaa tilaustani varten. Onneksi tilaukseni ei ollut vielä lähtenyt.

Vierailija
125/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäähhh! En kyllä halua kumipukuja!!!

Mulle lähetti soitti tänään ja olisi tuonut paketin, mutta ei oltu kotona ja työpaikalleni ei ehtinyt tänään tuoda. Tuo sen huomenna.

Mutta siis en tod.halua kumipukuja ja onkohan kootkaan sitten sitä mitä piti?! Äh, miten maltan odottaa huomiseen...

Mä kyllä palautan jos on kumipuvut ja/tai väärää kokoa!

Vierailija
126/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin osoitteeseen laitoit postia? Yritin laittaa tuohon, joka oli tuossa kirjeessä. Mutta se tulee aina takaisin.

127/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Om T2H (sivun ylälaidassa) ja siitä kohta kontakt. Alla pitäis olla suora osoite:

http://shop.ticket2heaven.dk/om-t2h-kontakt.html

Vierailija
128/129 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin Inessa oli laittanut ja jo päivällä kolmen aikaan. Eikä sieltä oo mitään vastattu. Voisin kyllä muuten pitää puvun, mutta ei tommosella tee mitään missä on 2 numeroo isommat housut. Toivottavsti vastaisivat pian!

Vierailija
129/129 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään ole kuulunut. Toisen tilauksen tein la 16.02 klo 19.30 ja pyysin yhdistämään tilaukset. Laitoin äsken kyselyä tilaukseni kohtalosta. En todellakaan haluaisi saada mitään korvaavia kumipukuja (meillä on jo yksi semmoinen ja siinä on niin kapeat/kireät lahkeensuut, että on todella hankala käyttää)

Meille siis tulossa

-punaiset 86cm, 98 ja 104 light rainsetit

-vaalenapunainen 98 cm light rainset

Ja todellakaan ei toivota tuon värisiä kumipukuja. Ei kyllä ruskeita tai vihreita, kun niitäkin löytyy kaapista