Mikä on pahinta mitä olet tehnyt elämässäsi?
Mulla varmaan.. Ekaa poikaystävää petin kerran, uhmikselle olen huutanut ja kahdesti näpistänyt kaupasta teininä.
Kommentit (75)
No tehän oottekin osa oikeen kunnon pahiksia. Hui :(
ap
Etten ottanut vastaan opiskelupaikkaa yo:ssa vuonna -95. Oli palava halu nähdä maailmaa ja sille tielle jäinkin niin pitkäksi aikaa, ettei opiskelu enää ole ollut elämän- ja rahatilanteen vuoksi mahdollista.
Olisin hyvin ehtinyt matkustella ja seikkailla tutkintopaperit taskussakin, mutta kun en malttanut odottaa.
En ole tehnyt mitään yleistä pahaa, vaan olen aina ollut kiltti tyttö. Mutta itselleni tein pahaa, kun en viitsinyt lukioaikana opiskella ja mokasin jatkomahdollisuudet. Nykyään on töitä ja ammatti, mutta ei haaveiden mukainen ja osaamista olisi ollut enemmän.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:17"]Hajottanut kännissä seinän ja heittänyt astioita, lyönyt vaimoani kolmisen kertaa, pettänyt kaikkia exiäni saman miehen kanssa, paljastellut itseäni naisille, puhkonut autosta renkaat ja naarmuttanut kylkiä avaimella, soittanut huohotuspuheluja, hakannut palasiksi arvokkaan soittimen jota en omistanut, levittänyt tyttöystävän alastonkuvia nettirunkkareille, särkenyt kaupan ikkunan tahallani, varastanut juopolta kaapin täydeltä viinaa, runkannut spermat tutun naisen jugurttipurkkiin, antanut tuntemattomalle lapselle avokämmenlyönnin ja potkaissut pientä koiraa.
Tiedän: olen sika. Ja palan helvetissä, jos sellainen on olemassa.
[/quote]
miksi petit miehen kanssa
[/quote]
Teki mieli munaa.
Ryhdyin suhteseen ukkomiehen kanssa ja käräytin hänet vaimolleen, kun jätti minut.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 21:17"]No tehän oottekin osa oikeen kunnon pahiksia. Hui :(
ap
[/quote]
Ei kukaan minusta päälle uskoisi, mitä kaikkea olen tehnyt. Olen yksi ketjun pahiksista. Useimmat pitävät minua miellyttävänä, kilttinä ja sivistyneenä ihmisenä.
Harrastanut seksiä varatun kanssa.
Ajanut kännissä lyhyen matkan vilkkaasti liikennöidyn kaupungin keskustan läpi.
Esiintynyt miehelle keksittynä henkilönä netissä. Mies rakastui "minuun" ja minä häneen ;(
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 19:35"]Pinaattikeitto
[/quote] Nauroin ääneen :D
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 21:26"]
Mikä on "uhmis"?
[/quote]
uhmaikäinen
Pettänyt miestä, huutanut lapsille kun pinna paloi, antanut yhdelle ihmetyypille baarissa väärän puh.nron kun en halunnut häntä enää tavata, flirttaillut muille vaikka olin varattu, valehdellut, näpistellyt teininä.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 21:17"]No tehän oottekin osa oikeen kunnon pahiksia. Hui :(
ap
[/quote]
Ei kukaan minusta päälle uskoisi, mitä kaikkea olen tehnyt. Olen yksi ketjun pahiksista. Useimmat pitävät minua miellyttävänä, kilttinä ja sivistyneenä ihmisenä.
[/quote]
sama homma täällä. Olen kuitenkin sellaisesaa työssä että saatan hoitaa jonkun teidän lapsia päivittäin. Ja oon ammattitaitoinen ja helvetin hyvä mun duunissa, mutta mullakin on vapaa-aikaa ja niin kauan kun mulla ei ole omia lapsia niin pyhitän vapaa-ajan hauskanpitämiselle, kokemuksille ja elämiselle.
Aloin luetella omia kamalia tekojani... Lista oli jo melkoinen kunnes tajusin, että kaikki kohdat liittyivät jollain tavalla panemiseen. Oon haukkunut kaveriani huoraksi, mutta oonkin tainnut olla sitä joskus itse. Hyi jumalauta. :( Ei musta ollut edes painamaan lähetä-nappia. Menen itkemään itseni uneen. Kiitos, ap, saatan ehkä oppia tästä jotain.
Ajanut kännissä, pettänyt aviomiestäni ( usein),ollut kännissä töissä, Nyt en enää tekisi mitään näistä, uusi mies ja uusi onnellinen elämä
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 21:17"]No tehän oottekin osa oikeen kunnon pahiksia. Hui :(
ap
[/quote]
[/quote]
sama homma täällä. Olen kuitenkin sellaisesaa työssä että saatan hoitaa jonkun teidän lapsia päivittäin. Ja oon ammattitaitoinen ja helvetin hyvä mun duunissa, mutta mullakin on vapaa-aikaa ja niin kauan kun mulla ei ole omia lapsia niin pyhitän vapaa-ajan hauskanpitämiselle, kokemuksille ja elämiselle.
[/quote]
ja miksi tätä alapeukutetaan? Haluaisin tietää jos vaikka oppisin
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:08"]
Kännännyt, nakuillut julkisesti, tapellut, aiheuttanut pahennusta, harrastanut irtosuhteita, myynyt käytettyjä alusvaatteita miehille, pettänyt, valehdellut, näpistänyt, ollut kännissä töissä, polttanut pilveä, mekkaloinut, häirinnyt naapurirauhaa, huijannut lautapelissä ja mitä näitä nyt on... ja nykyään aika kiltti! :)
[/quote] Möitkö alusvaatteita anonyymisti? Miten se on mahdollista ilman että henkilöllisyytesi paljastui?
Aiheuttanut muutaman ihmisen kuoleman.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:38"]No täähän ketju on kunnon WTlle.
[/quote]
Ääh, aina tätä wt-paskaa. Taitaa itseä niin pelottaa, että lukeutuuko valkoiseen roskaväkeen, kun sitä pitää joka käänteessä hokea.