Mikä on pahinta mitä olet tehnyt elämässäsi?
Mulla varmaan.. Ekaa poikaystävää petin kerran, uhmikselle olen huutanut ja kahdesti näpistänyt kaupasta teininä.
Kommentit (75)
Asiallisissa viestiketjuissa vilisee alapeukkuja mutta tässä ketjussa ei juurikaan vaikka ihmiset kertovat pettämisistä valehtelemisista, pahoinpitelyistä ja muista paskamaisista jutuista mitä ovat tehneet :D Mihin ovat alapeukuttajat kadonneet?
Mä alapeukutan kaikkia pettämisjuttuja, koska se on mun herkkä kohta. Inhottaa kaikki kerskailu pettämisestä. Jos on pakko pettää, pidä se edes omana tietonasi! Ärsyttävää...
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:08"]
Kännännyt, nakuillut julkisesti, tapellut, aiheuttanut pahennusta, harrastanut irtosuhteita, myynyt käytettyjä alusvaatteita miehille, pettänyt, valehdellut, näpistänyt, ollut kännissä töissä, polttanut pilveä, mekkaloinut, häirinnyt naapurirauhaa, huijannut lautapelissä ja mitä näitä nyt on... ja nykyään aika kiltti! :)
[/quote] Möitkö alusvaatteita anonyymisti? Miten se on mahdollista ilman että henkilöllisyytesi paljastui?
[/quote]
myin anonyymisti. Miehet laittoivat tililleni rahaa väärällä nimellä (varmistin monesti pankista että nimellä ei ole väliä, jos tilinumero on olemassaoleva). Ja sitten laitoin pikkarit ihan kirjepostina miesten antamiin osoitteisiin. Eli minä tiesin miesten koko nimet ja kotiosoitteet ja he minun salanimeni.
Pahoinpidellyt miehen exän (revin hiuksista ja väänsin naamasta) ja nautin siitä suunnattomasti.
Varastanut vessapaperia koulun vessasta 3 vuotta.. Dx
En halua muistella enkä kirjoittaa ylös, tekis vaan mieli hakata päätä seinään.
Oon huutanut mun vanhemmilleni ja sanonut vihaavani heitä, vaikka kyseessä on maailman ihanimmat ihmiset. Olen myynyt kyseenalaisia asioita. Pettänyt. Ilmiantanut pari entistä kaveria poliisille kostoksi vääryydestä mitä ovat mulle tehneet (olis pitänyt osata hoitaa asia heidän kesken eikä sotkea mitään viranomaisia riitoihin, mutta toisaalta itseppähän tekivät laittomuuksia). Lyönyt paria ihmistä. Tapaillut varattua miestä, vaikka en kyllä tiennytkään tyttöystävän olemassaolosta ennenkun olin jo lempannut koko tyypin, silti kaduttaa.
Sytyttänyt yhden metsän palamaan parin kaverin kanssa 6 luokalla
Näitä mahtuu 30v sisään tarpeeksi...
Pettänyt monessa ellen melkein jokaisessa parisuhteessa. Valehdellut tilanteessa kuin tilanteessa päästäkseni pälkähästä. Ajanut säännöllisesti autoa kännissä ja muissakin aineissa. Isomman luokan myymälävarkauksia tehty. Ollut kännissä, pilvessä sekä kokkelipäissä duunissa moneen otteeseen. Listalla lisäksi naurettava määrä irtosuhteita, todellista lukua en osaisi sanoa. Yleisesti erittäin itsetuhoista käytöstä, mukaan lukien 3 itsemurhayritystä.
Jotenkin joku muuttui muutama vuosi sitten ja pahempi säätäminen loppui kuin seinään. Kukaan ei tuota koko listaa tiedä, pari ihmistä tietävät yhdestä tai kahdesta asiasta.
Aika sosiopaatin touhuja.
Päällepäin ei minusta varmasti uskoisi, olen puku päällä kulkeva markkinointipäällikkö, nainen.
1. Olen ajanut 60 kilometrin matkan 3n promillen humalassa.
2. Sukulaisen mies tunnusti pettäneensä vaimoaan useasti, tunnusti myös että hän on istunut kakkua +5 kertaa. Sukulainen ei tiedä, enkä ole kertonut. Ei edes kolkuta omatuntoa.
3. Valehdellut vakavasta elämäntapahtumasta useammalle ihmiselle, minkä seurauksena sain tolkuttomat määrät sääliä ja hoivaa. Moraali kolkuttaa joskus.
4. Katsonut läpi sormien selkeät itsemurhauhkaukset ja jättänyt masentuneen puhtaasti oman onnensa nojaan, hyvin tietäen että olin viimeinen oljenkorsi.
5. Videoinut kännisen kaverin oksentelua ja strippailun ja jakanut kavereille.
6. Käyttänyt hyväksi ihmisen pyyteetöntä halua auttaa ja törkeästi polkenut ihmisen itsetunnon täysin maanrakoon.
7. Piilottanut juopon sukulaisen viinat sen aamutärinöissä ja katsellut vierestä, kun sen järki meinasi lähteä ja naureskellut.
Tiedän että olen ihmiskunnan alinta sakkaa.
muntsi
Ryypännyt ja loukannut siten kahta miestä, jotka rakasti minua. Kadun ja häpeän ikuisesti, nyt olen raitis.
Joku puhui ketjussa aiemmin helvetistä. Tämä keskustelu todistaa, ettei se ole paikka johon mennään kuoleman jälkeen vaan paikka missä me olemme parhaillaan...
olin noin (6vuotias) ja olin mummolassa serkkuni kanssa, ja pyysin häntä ottaman housut pois ja koskettelin hänen sukupuolielintä, ja tämä asia jyllää päässäni nykypäivinä että miksi tein näin?
Tankkasin kerran abc asemalla. Muuten aina teboililla.
Miestappo, ensikertalaisena vaan 6 vuotta. #YOLO
Keitetyn kananmunan päälle suklaakastiketta. Ei toiminut se yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Pannut tummaa naista. siis afrikan mallia.
Once you go black we never want you back!
Vierailija kirjoitti:
Kännännyt, nakuillut julkisesti, tapellut, aiheuttanut pahennusta, harrastanut irtosuhteita, myynyt käytettyjä alusvaatteita miehille, pettänyt, valehdellut, näpistänyt, ollut kännissä töissä, polttanut pilveä, mekkaloinut, häirinnyt naapurirauhaa, huijannut lautapelissä ja mitä näitä nyt on... ja nykyään aika kiltti! :)
Eiköhän näistä aika moni mene yksilönvapauden piikkiin
Pieksin koiranpennun. Onneksi eläimet antaa anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:13"]Aiheuttanut muutaman ihmisen kuoleman.
[/quote]
Vitun siistiä. Kai teit sen tahallasi?