Mikä on pahinta mitä olet tehnyt elämässäsi?
Mulla varmaan.. Ekaa poikaystävää petin kerran, uhmikselle olen huutanut ja kahdesti näpistänyt kaupasta teininä.
Kommentit (75)
En ole tarttunut toimeen tarpeeksi topakasti vaan lepsuillut.
Kirjoitin varatulle miehelle vihjailevan sähköpostin ja olen itsekin naimisissa. Nolottaa vieläkin.
En oo pakastanut mutta olen minä jotakin syntiä tehnyt. En ilkeä kertoa kaikkea.
Mutta nuorena kuljin toisen kanssa kun mua tultiin hakemaan..
Kaipa siihenkin on syynsä.
Kieltänyt lapseni isää pitämästä mitään yhteyttä.
Lähetellyt nimettömänä miehen exälle sähköposteja joissa kutsun likaiseksi huoraksi ja soitellut samaiselle huoralle häirikköpuheluita keskellä yötä.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 19:44"]Lähetellyt nimettömänä miehen exälle sähköposteja joissa kutsun likaiseksi huoraksi ja soitellut samaiselle huoralle häirikköpuheluita keskellä yötä.
[/quote]sairasta
Nakkikastike :D
Lapsille raivoaminen :(
Kännännyt, nakuillut julkisesti, tapellut, aiheuttanut pahennusta, harrastanut irtosuhteita, myynyt käytettyjä alusvaatteita miehille, pettänyt, valehdellut, näpistänyt, ollut kännissä töissä, polttanut pilveä, mekkaloinut, häirinnyt naapurirauhaa, huijannut lautapelissä ja mitä näitä nyt on... ja nykyään aika kiltti! :)
Varastanut äidin ja mummun lompakosta rahaa. Isän lompakossa ei ollut mitä varastaa.
Hajottanut kännissä seinän ja heittänyt astioita, lyönyt vaimoani kolmisen kertaa, pettänyt kaikkia exiäni saman miehen kanssa, paljastellut itseäni naisille, puhkonut autosta renkaat ja naarmuttanut kylkiä avaimella, soittanut huohotuspuheluja, hakannut palasiksi arvokkaan soittimen jota en omistanut, levittänyt tyttöystävän alastonkuvia nettirunkkareille, särkenyt kaupan ikkunan tahallani, varastanut juopolta kaapin täydeltä viinaa, runkannut spermat tutun naisen jugurttipurkkiin, antanut tuntemattomalle lapselle avokämmenlyönnin ja potkaissut pientä koiraa.
Tiedän: olen sika. Ja palan helvetissä, jos sellainen on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 19:44"]Lähetellyt nimettömänä miehen exälle sähköposteja joissa kutsun likaiseksi huoraksi ja soitellut samaiselle huoralle häirikköpuheluita keskellä yötä.
[/quote]sairasta
[/quote]
Mitä siitä? Kyseinen huora ei edes tiedä että olen olemassa.
Pettänyt poikaystäviäni, ollut koulussa amfetamiinipöllyissä, varastanut arvotavaraa, levittänyt pahoja salaisuuksia eteenpäin, käynyt äitini ja parhaan ystäväni kimppuun, olen yrittänyt lyödä exää leipäveitsellä, myynyt huumeita, sytyttänyt vajan palamaan, valehdellut, häirinnyt naapurirauhaa, huoritellut poliisia, varastanut pyörän, ollu sallijana kiusaamistilanteessa...
Joo oon dilledong... Mut en sentään sossupummi!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:32"]Pettänyt poikaystäviäni, ollut koulussa amfetamiinipöllyissä, varastanut arvotavaraa, levittänyt pahoja salaisuuksia eteenpäin, käynyt äitini ja parhaan ystäväni kimppuun, olen yrittänyt lyödä exää leipäveitsellä, myynyt huumeita, sytyttänyt vajan palamaan, valehdellut, häirinnyt naapurirauhaa, huoritellut poliisia, varastanut pyörän, ollu sallijana kiusaamistilanteessa...
Joo oon dilledong... Mut en sentään sossupummi!
[/quote]
Rakastuin sinuun juuri. Tuletko vaimokseni?
Huutanut vauvalle, silloin kun hän tarvitsi rauhoittelua. Olin vain todella väsynyt, mies työmatkalla enkä saanut vauvaa millään nukkumaan. Mietin sitä aina välillä ja toivoisin tekemättömäksi. Hävettää.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 20:17"]Hajottanut kännissä seinän ja heittänyt astioita, lyönyt vaimoani kolmisen kertaa, pettänyt kaikkia exiäni saman miehen kanssa, paljastellut itseäni naisille, puhkonut autosta renkaat ja naarmuttanut kylkiä avaimella, soittanut huohotuspuheluja, hakannut palasiksi arvokkaan soittimen jota en omistanut, levittänyt tyttöystävän alastonkuvia nettirunkkareille, särkenyt kaupan ikkunan tahallani, varastanut juopolta kaapin täydeltä viinaa, runkannut spermat tutun naisen jugurttipurkkiin, antanut tuntemattomalle lapselle avokämmenlyönnin ja potkaissut pientä koiraa.
Tiedän: olen sika. Ja palan helvetissä, jos sellainen on olemassa.
[/quote]
miksi petit miehen kanssa
Otin kerran yhen tytön takin liepeestä kiinni kun ohitteli vessajonossa jossain baarissa, ja kiskaisin siis pois jonosta. Hävettää vieläkin, osaan nykyään miettiä ennen kun toimin. Pyysin anteeksikin epäsuoria teitä. Ja anteeksi vielä jos tätä luet.
Pettänyt tyttöystävää. Uhannut tappaa yhden miehen. Levitellyt yhden sammuneen naisen pillua ilman lupaa. Varastanut polkupyörän. Sytyttänyt tulipalon tahallani. Yrittänyt kännissä tappaa itseni.