Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään hyvä päivä vaihtaa talviverhot ja laittaa kausivaloja sisälle

Vierailija
20.09.2026 |

Vettä tulee kuin aisaa ja on hämärää. Tarvii tehdä koti viihtyisäksi pesäksi laittamalla tunnelmavaloja ja vaihtamalla osa tekstiileistä tummiksi ja lämpimän sävyisiksi. Yhdet kausivalot jo on eteisessä. Muita syyssisustelijoita? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kausivalot jo kuukauden. Sais ihmiset laittaa enemmänkin pihoille ja parvekkeille valoja kun siellä on iltaisin jo tosi pimeetä.

Vierailija
2/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot on laitettu, kun jaksais vaihtaa verhot yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausivalot laitettu, mutta verhoja en ole eestaas vaihdellut enää vuosiin.

Vierailija
4/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero

Mauri 53v

Vierailija
5/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kausivalot jo kuukauden. Sais ihmiset laittaa enemmänkin pihoille ja parvekkeille valoja kun siellä on iltaisin jo tosi pimeetä.

Olen sisällä illalla, joten miksi laittaisin valoja, kun en itse niitä näe? 

Vierailija
6/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miesystävän asunnolla. Tilattiin eilen 5 litraa pontikkaa, mutta niistä ei ole paljoa jäljellä. Keitän puolukoita kattilassa lantringiksi. Kaveri, jonka kautta saatiin ne ponut on poistunut. Sen kännykkä on täällä. Mun kännykkä on hävöksissä.

Niin, verhot! On mun vanhasta lakanasta tehnyt pystypaneeliverhot ja sitten ruoka-avusta löytyneet valoverhot. On aika tyylikkäät siihen nähen, etteivät maksaneet mitään. Limenvihreät paneelit ja suklaanruskeat kuviolliset valoverhot. Kesällä olisi kaivannut sälekaihtimia, mutta nyt jo helpottaa. Olkkarin ikkunaa reunustavat kausivalot on olleet paikallaan kesän ja nyt on laitettu töpseli seinään.

Vierailija
7/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ikkunassa on raikkaat sitruunakuvioiset kappaverhot piristämässä harmaita j pimeit  syyspäiviä. Saavat ollakin ympäri vuoden. 

Vierailija
8/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sisällä illalla, joten miksi laittaisin valoja, kun en itse niitä näe? 

Ihan sama mulle missä olet ja mitä laitat.

Vierailija
9/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on hyvä päivä maata darrassa. Pari loivarilonkkua ja boltin muulilta pitsa ovelle.

Vierailija
10/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ikkunassa on raikkaat sitruunakuvioiset kappaverhot piristämässä harmaita j pimeit  syyspäiviä. Saavat ollakin ympäri vuoden. 

Olohuoneesta otan verhot pois kokonaan kesäksi. Syksyllä laitan takaisin. Muista huoneista vaihdan hyvin harvakseltaan, nyt kyllä ajattelin vaihtaa makkariin uudet kun koira niihin nojailee nukkuessaan, ovat ihan koirankarvoissa helmasta. 

Vierailija
11/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan talviverkot vasta jäiden kantaessa.

Vierailija
12/12 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviverhot on vaihdettu, mutta olokkarin verhoissa on aurinkoisena päivänä ongelma; aurinko paistaa televisioon. Kesäverhoissa mulla on vuori siinä kohtaa.

Joka huoneeseen en verhoja vaihtele. Makkarin liiketunnistinvaloon vaihdoin jo patterit. Kesällä sitä ei tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi