Mikä on pahinta mitä olet tehnyt elämässäsi?
Mulla varmaan.. Ekaa poikaystävää petin kerran, uhmikselle olen huutanut ja kahdesti näpistänyt kaupasta teininä.
Kommentit (75)
Hyi saamari, miten sairasta jengiä !!!
Vein rahaa äidin kukkarosta, se huomattiin, syytin veljeäni, vanhemmat uskoivat ja veli sai vyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Keitetyn kananmunan päälle suklaakastiketta. Ei toiminut se yhdistelmä.
Jo mielikuvien tasolla outo, jää häiritsemään.
Varasti epähuomiossa munakoison S-marketista. Tajusin vasta kotona etten ollut piipannut sitä itsepalvelukassalla :D
Pitänyt kahta samanlaista Opel Omegaa huijatessani verottajaa kilometriassa.
Tästä huolimatta vihaan ilmiantaajani, en tekojani. Kyllä, olen tyhmä.
t. Tommi
Uskoisitko jos sanoisin, että olen murhannut yli 10 ihmistä?
No niin - miksi luin tämän ketjun. Tulisipa meteoriitti ja sota. Hyvää yötä, voi hyvin.
Olen toiminut poikaprostituoituna 16 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Huutanut vauvalle, silloin kun hän tarvitsi rauhoittelua. Olin vain todella väsynyt, mies työmatkalla enkä saanut vauvaa millään nukkumaan. Mietin sitä aina välillä ja toivoisin tekemättömäksi. Hävettää.
Ei tietenkään ollut oikein, mutta kannattaa jo antaa itselleen anteeksi. Hyvä, että et lyönyt tms. Fyysistä.
Huudon vauva on unohtanut.
Vierailija kirjoitti:
Pieksin koiranpennun. Onneksi eläimet antaa anteeksi.
Hyi helvetti, se raukka ei millään voinut ymmärtää, miksi satutit sitä. Pienempiään ei kiusata.
Menetin neitsyyteni tinderin pelimiehelle joka ghostasi heti kun sai mitä halusi. Tuosta 10 v ja edelleen kiroan tuon miehen alimpaan hlvettiin joka päivä.
Ajoin naapurin kissan yli, vahingossa tosin. Se syöksyi ojasta auton eteen ja loukkaantui tosi pahasti. Onneksi selvisi hengissä, maksoin eläinlääkärikulut.