IL: Jauhelihaan hurja muutos
Osa jauhelihasta korvataan herneproteiinilla! 70% nautaa + 30% herneproteiinia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6f59f8e6-140a-4163-a657-3e97004c1cf2
Kommentit (30)
SIIS KASVIKSIA JAUHELIHAAN. EIHÄN TÄMÄ KÄY. EMME HYVÄKSY TÄTÄ. PETOKSELLA USUTETAAN LIHAN SEKAAN JOTAIN VIHERMÖSSÖÄ. T.Persut
Mielenkiintoinen vastaus naudanjauhelihapulaan. Herneproteiinilla jatkettu jauheliha. Voin minä tuollaista ostaa kunhan se on paljon normaalia jauhelihaa halvempaa. Ja tietysti kunhan se on mielestäni hyvää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Mielenkiintoinen vastaus naudanjauhelihapulaan. Herneproteiinilla jatkettu jauheliha. Voin minä tuollaista ostaa kunhan se on paljon normaalia jauhelihaa halvempaa. Ja tietysti kunhan se on mielestäni hyvää.
Ei liity aiheeseen, mutta kiitos blogistasi! Sitä voi suositella muillekin.
Kalkkunaa kiitos samoin! Sen kilohinta on jo korkea..
Vierailija kirjoitti:
Onko se valmiiksi pestyä?
ÄÄLIÖ
Millaiset on pesuohjeet tälle jauhenlihalle?
Vierailija kirjoitti:
Samakuin herneiden.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Ei liity aiheeseen, mutta kiitos blogistasi! Sitä voi suositella muillekin.
Kiva kuulla että pidät, kiitos!
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Periaatteessa ok mutta en lihansyöjänä osta. Vegaanitkaan ei osta kun on kumminkin lihaa mukana. Veikkaan ettei menesty ja lopettavat tuotteen vähin äänin vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä pitää liottaa vedessä yön yli kun on hernettä mukana😄
Faith kirjoitti:
Samaa mietin. Tosin tuo nyt tod. näk. on kalliimpaa tai vain ihan hitusen halvempaa kuin tavallinen jauheliha. Se on niin nähty suomessa että kun on rahastuksen makuun päästy niin siitä ei luovuta vaikka perusteita olisi. Ja sitten itketään kun kuluttajat eivät osta 😂
Vierailija kirjoitti:
90 astetta pitkä ohjelma kirjopesu, kuivausrumpu extra dry pitkä ohjelma, kunnes kuivaa ja kone napsahtaa pois päältä
Ja paistinpannulle..
Faith kirjoitti:
Otin just talteen Snellmannin naudan jauhelihan kilohinnan. Voi sitten verrata, maksaako tuo herneproteiini uudessa tuotteessa saman verran kuin naudanlihakin vaij jopa enemmän.
Vähän turha keksintö. Mieluummin ostan puhdasta jauhelihaa, ja jatkan sitä kastikkeessa esim punaisilla linsseillä, raastetulla porkkanalla tms.
Ehkä tuo uusavuttomille sopii, ketkä eivät tähän kykene.
Vierailija kirjoitti:
On, tyylikkäällä luomu-tiskiaineella :)
Eikö kaikki nämä tekotuotteet ole ihan kauhean pitkälle prosessoituja epäruokia? Mieluummin ainakin itse syön lihan lihana ja vihannekset ostan tunnistettavassa muodossa enkä minään teollisuuspuristeena sössättynä muuten hyviin raaka-aineisiin.
Niin siis Snellman tuo tuollaisen tuotteen markkinoille.