Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixin -Monster: Lizzie Borden on loistava

Vierailija
20.09.2026 |

Yövuorossa aika rientää hyvän sarjan parissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsoa kuin ekan jakson. Jopa huonommin tehty kuin se edellinen. Ne kuvakulmat, efektit, lavasteet ja tekotaiteellisuus ei vaan toimi ja itse tarina jää sivuosaan ja siitäkin on tehty pinnallinen ja vääristelty. 

Vierailija
2/3 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut katsoa kuin ekan jakson. Jopa huonommin tehty kuin se edellinen. Ne kuvakulmat, efektit, lavasteet ja tekotaiteellisuus ei vaan toimi ja itse tarina jää sivuosaan ja siitäkin on tehty pinnallinen ja vääristelty. 

Siirry takasin tiktokin 10sek videoiden pariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on nyt tehty neljä kautta. Ensimmäinen eli Dahmer oli loistava, samoin myös toinen eli se Menendez. Ne olivat molemmat realistisia. Kukaan ei tiedä tietenkään aivan kaikkia asioita että mitä on tehty ja miten ne on tapahtuneet mutta noissa oli pyritty mahdollisimman tarkkaan kuvaukseen. Kolmas eli Gein oli suuri pettymys, siinä oli otettu liikaa taiteellisia vapauksia. Jaksoin kuitenkin katsoa loppuun asti. 

Mutta mikä tämä neljäs on? Odotukset olivat korkealla mutta tämähän on ihan kuraa. Ajattelin että sen Geinin jälkeen tulisi uusi realistisempi tarina taas mutta tämähän on ihan kuraa. Todenpohjaisuutta ei ole melkein miltään osin ja tätä on hankala erottaa AHS:stä joka sekin muuten on pilattu viimeisten kausien osalta. Olen katsonut 1,5 jaksoa enkä tiedä jaksanko katsoa pidempään. Ymmärrän että Lizzie Bordenista on tehty lukuisia elokuvia jotka ovat olleet totuudenmukaisia, mutta eikö Murphy sitten olisi voinut valita aihetta joka ei olisi niin loppuun koluttu että sitä ei tarvitse muutella.

Vain minun mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi