Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki tässä maailmassa on niin mitätöntä ja tylsää

Vierailija
17.08.2024 |

Mistä sitä voisi ihminen vielä aidosti innostua? Mikä teitä innostaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus. Minäkin olin masentunut ennen totuuden tuntemista. Nyt on taas toivoa. Ja kiitos siitä kuuluu yksin uskoontulemiselle Herran armosta.

Vierailija
2/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena harmaampaa, enää ei ole, on väriä. Ihmisiä kiinnostaa niin eri asiat. Pitäiskö sun hakea ideoita jostain, silti ei usko kaikkea mitä myydään. Jotkut asiat ovat ilmaisia kuten mielikuvitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus

Vierailija
4/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoavat linnut ja perhoset.

Vierailija
5/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeellinen musiikki ja jäkälät. Noista riittää pitkäksi aikaa. Ja yöretket metsään. Myöhäisillatkin käyvät.

Vierailija
6/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on egon maailma, jossa kaikki perustuu pelkoon, jossa kaikkialla on puutetta ja kaikki on katoavaista. Käytännössä siis aivan harhaa. 

Vierailija
7/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kyllästynyt ihmisiin. Ei jaksa innostaa ihmisten luomat tavat, käytännöt, kulttuurit tai mitkään. Ap

Vierailija
8/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kyllästynyt ihmisiin. Ei jaksa innostaa ihmisten luomat tavat, käytännöt, kulttuurit tai mitkään. Ap

Muuta yksin jonnekin erämaahan? Opettelet selviytymään luonnossa ihan yksin.

Vierailija
9/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monia asioita ja kiinnostuksia olemassa joissa ei ole ihmisiä mukana. Ellei ole sama aihe kiinnostuksena ja itse puhu.

Vierailija
10/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo elämä on tylsää ja ihmiset on tylsiä enkä jaksa puhua ihmisten kanssa.

Vierailija
11/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on sinussa, jos et löydä elämällesi mitään tarkoitusta. Ei sitä kukaan anna sitä sinulle valmiina. 

Vierailija
12/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene metsään nyt niitä jäkälä tutkimaan. Tule aamulla kertomaan, helpottiko.

Vierailija
13/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan aina jotain peliä, uppoudun johonkin sarjamaratooniini tai luen jotain. Ei mulla ole ikinä tylsää kun olen yksin. Kaikki muka jännä ja mielenkiintoinen on akna tylsää ja yliarvostettua. Toiset ihmiset on kaikkein tylsinpiä.

Vierailija
14/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen intohimo tuottaa, tehdä jotain tmv, joka myös poikii ympärille hyvää... Eikö siinä ole elämälle tarkoitusta?

Vierailija
15/15 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan tarvitsisin jotain mielialalääkkeitä, ettei kaikki tuntuisi liian mekitykselliseltä. En ymmärrä, miksi vielä yli 50-vuotiaana loukkaannun niin paljon yksittäisen asiakkaan negatiivisesta palautteesta tai jostain muusta mitättömästä asiasta. Tai miten pieni parisuhderiita riivaa minua.

Toisaalta innostun yhtä lailla monista asioista. Olen aivan hurmiossa, kun käyn laulutunnilla tai keilaan hyvän sarjan. Puhumattakaan jostain lomamatkasta. Tai että vaimo ottaa päiväkävelyllä kädestä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan