Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten suhtautua!!

Vierailija
15.02.2008 |

saimme kolmannen lapsemme kolme viikkoa sitten. Mieheni sisko ei ole muuta kuin onnitellut puhelimessa miehelleni - toisaalta ymmärrän miksi. He ovat tietääkseni yrittäneet pitkään lasta (ainakin sen aikaa kun olen itse ollut raskaana ja hieman ennen sitä..).

Nyt järjestämme ristiäiset ja kutsumme tietenkin tämän pariskunnan mukaan.. Mutta en tiedä miten voisin olla. Siis pitääkö välttää lapsista puhumista? Olen jo isääni ja äitiäni kehottanut pitämään mölyt mahassaan.. eli että eivät saa udella ko. parin lapsentekosuunnitelmia tms.. Niinkuin viime ristiäisissä utelivat kovasti.. hoh. En halua vaan loukata.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten käyttäytyisin normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi