Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaan löhöää riippukeinussa, lomaa mennyt jo kohta viikko!

Vierailija
30.06.2022 |

Ei tee mitään kun on lomalla. Minä siivoan, laitan ruokaa ja kitken kasvimaata. Mies vaan: ei sun tarttis.

Miksi tullaan mökille jos siellä ei tee mitään??

Kommentit (15)

1/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvin vähälahjainen. Ehkä jälkeenjäänytkin. Saattaa haistakin.

Vierailija
2/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just parasta. Minä vietän lomaani samoin. Rehkiä ehdin arkenakin. Mun mies sitten on semmonen jonka pitää kokoajan suorittaa ja suorittaa. Ja motkottaa minulle, että minunkin pitäisi suorittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita se puoliso niin, että sen kanssa on elo mieluisaa. Valitukset suunnataan ensin itselle, koska vain itseään voi muuttaa. Harmillista ettei monikaan sisäistä tätä.

Vierailija
5/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tulossa katkeraksi akaksi?

Vierailija
6/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just parasta. Minä vietän lomaani samoin. Rehkiä ehdin arkenakin. Mun mies sitten on semmonen jonka pitää kokoajan suorittaa ja suorittaa. Ja motkottaa minulle, että minunkin pitäisi suorittaa.

Meillä ei motkota,, mutta kysyy aina mitä oot tehnyt. Vastaan aina, että en mitään. :) ens viikolla on paremmat kelit, sitten voi touhuta. Nyt leikin tän viikon Kreetaa.

Vierailija
7/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadi miehelle työaikataulu mökille. Esim klo 6.00 - 20.00 ja päivällä ruokatauko 15min. Tuohon 15min taukoon sisällytetään ruuanlaitto koko perheelle, ulkohuoneessa käynti, tiskaus sekä kevyt päiväsiivous mökissä. Työajan jälkeen illalla, laittaa iltapalan, saunottaa lapset ja pesee saunan. Käy polkupyörällä kaupassa sekä tekee polttopuut valmiiksi seuraavaan päivään.

Vierailija
8/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan SIKSI ettei tarvitse tehdä mitään. Mökillä ja lomalla on tarkoitus rentoutua..

Vierailija
9/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on Loma,en tee minäkään yhtään mitään kun kaikki lapset muuttaneet pois, enää yks jäljellä jonka ruokailusta tietysti huolehdin mutta meillä mies tekee itselleen omaa ruokaa,ja mä syön mitä haluun ja koska haluun,muuten me vaa todella ollaan eikä aina pestä pyykkiä ,kerran viikossa semmonen siivous päivä..ja jos toinen haluu katso päivän leffoja,niin saa katsoa..arki on niin rankkaa ja aikataulutettu että ei mä en lomalla tee yhtään mitään

Vierailija
10/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla on tarkoitus rentoutua. Kitke vain rauhassa sitä kasvimaatasi ja jätä miehesi rauhaan.

Vierailija
11/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Relaa!

Vierailija
12/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siivoa ja laita ruokaa. Tai laita vain itsellesi tai mene lounaalle jonnekin. Tietysti eri tilanne, jos on lapset. Tällöin teet joka toinen päivä ruuat ja mies tekee joka toinen päivä tai jos ei tee, niin sitten hän ostaa valmista ruokaa. Opetus numero 1: homma ei muutu mihinkään, jos sinä passaat ja teet. Opetus numero 2: opettele katsomaan monia asioita läpi sormien ja myös rentoudu siellä mökillä.

Vierailija
13/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa: Äläkä enää ensi kesänä perusta sitä kasvimaata, jos se ei tuota muuta kuin stressiä.

Vierailija
14/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on riippukeinu? Sellainen, mitä on leikkipuistoissa?

Vierailija
15/15 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on riippukeinu? Sellainen, mitä on leikkipuistoissa?

Tuollainen:

http://puutarhakalusteet.eu/tuote/rio-riippukeinu/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi