Lue keskustelun säännöt.
Ostaisitko ulkoporealtaan vai uima-altaan jos olisi ylimääräistä, miksi?
Kommentit (4)
Altaassa voi sekä lillua, että uida. Porealtaassa ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pidän uimisesta, mutta en tykkää käydä uimahallissa.
koska meillä on poreamme sisällä. Todellisuudessa meidän luonnollisessa tilassa olevalle pihalle ei oikein allas sopisi.