Yksityisyrittäjänä toimii ja loistavaa jälkeä tekee, käy meillä vakkaristi joka toinen viikkoa. Aatonaattona tulee tekemään tarkan viikkosiivouksen lisäksi myös saunan pesun. Aah, ihanaa :) Tää on eka vuosi kun meillä on käynyt siivooja, joten tietyllä tavalla komppaan sitä joka sanoi että itsetehty joulusiivous saa oikean joulumielen aikaan, mutta nyt kun talossa on 2 pientä lasta, luulen että kallistun ennemmin sille kannalle että toisen tekemä siivous saa rennon joulumielen aikaan ;)..
Yksityisyrittäjänä toimii ja loistavaa jälkeä tekee, käy meillä vakkaristi joka toinen viikkoa. Aatonaattona tulee tekemään tarkan viikkosiivouksen lisäksi myös saunan pesun. Aah, ihanaa :) Tää on eka vuosi kun meillä on käynyt siivooja, joten tietyllä tavalla komppaan sitä joka sanoi että itsetehty joulusiivous saa oikean joulumielen aikaan, mutta nyt kun talossa on 2 pientä lasta, luulen että kallistun ennemmin sille kannalle että toisen tekemä siivous saa rennon joulumielen aikaan ;)..