Lue keskustelun säännöt.
Miksi naisministereitä ehdotettiin eroamaan? Muistaako edes kukaan
08.11.2008 |
että esimerkiksi Paavo Väyrynenkin on ministeri? Mielestäni sellaiset saisi erottaa, jotka ei mitään näkyvää saa aikaiseksi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla