Itsekkin Mensassa istun.Käytän kunnon itseruskettavaa ja microbikineitä.Miehet arvostaa ja kehuu.Kynsien lakkaus ja palapelien kokoaminen 💕
Kommentit (5)
Aloitus ei nyt valitettavasti anna kovinkaan mairittelevaa kuvaa aloittajan itsensä mainostamasta älykkyydestä. Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan ennen kuin koittaa kehua olemattomilla avuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei nyt valitettavasti anna kovinkaan mairittelevaa kuvaa aloittajan itsensä mainostamasta älykkyydestä. Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan ennen kuin koittaa kehua olemattomilla avuillaan.
Älä kuule viitti. Kateellista itkemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei nyt valitettavasti anna kovinkaan mairittelevaa kuvaa aloittajan itsensä mainostamasta älykkyydestä. Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan ennen kuin koittaa kehua olemattomilla avuillaan.
Älä kuule viitti. Kateellista itkemistä
Silmistä tosiaan valuu ihan vesi kun huutonauraa aloitukselle.
Minä olen opetellut:
-soittamaan kitaraa
-soittamaan selloa
-soittamaan rumpuja
-piirtämään
-maalaamaan vesiväreillä
-3D-mallintamaan
-kokoamaan tietokoneita
-kaksi palapeliä 10 000 palan
Ap
Wau