Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2286)

Vierailija
1261/2286 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Santeri Kinnunen oli samassa eskarissa.

1970-luvulla ei todellakaan ollut eskareita.

Oli silloin eskari. Itsekin käynyt pääkaupunkiseudun lähikunnassa. Oon samanikäinen kuin Santeri.

Vierailija
1262/2286 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lil Uzi Vertin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2286 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa mun kanssa olleet mm.

laulaja, opperan johtaja Lilli Paasikivi

Radioääni Minna Kuukka

Näyttelijä Minna Turunen ( Roope Salmisen äiti)

Tehosekottimen laulaja Otto Grundström ja rumpali Tero Sundell

Radiopomo, muusikko Petri Alanko.

Lisäksi opettajana ollut mulla koripalloilija Lea Hakala ja Harri Kirvesniemen sisko Terttu Kirvesniemi =D

Ja vielä kuriositeettina: esikoulussa olen ollut itse opettamassa Kiira Kirpea ja Jonne Hjelmiä.

Vierailija
1264/2286 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
1265/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenkyrössä samalla yläasteella oli muusikko Jussi Selo (silloin nimellä Kykkänen), muusikko/räppäri Jesse Markin, ja jääkiekkoilija Mikko Kuukka.

Ketään näistä en oikein tuntenut, mutta Jussi Selo vaikutti tosi kohteliaalta ja hyväkäytöksiseltä, ja Mikko Kuukka vaikutti ihan ok tyypiltä myös.  Jesse Markinista en osaa oikein sanoa mitään.

Vierailija
1266/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esikoulukokeilu alkoi 1971

Vierailija
1267/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskelmälaulaja Eija Kantolan kanssa samalla luokalla yläasteella.

Vierailija
1268/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden mallin, muutaman kuvataiteilijan, ainakin yhden oopperalaulajan ja muutaman levyttävän artistin. Ai niin, samassa lukiossa oli myös kuuluisia vaatesuunnittelijoita.

Kävin taidepainotteisen lukion, mikä selittää osan listasta. Suurimmalla osalla julkisuudessa esiintyneistä oli jo kouluaikana tavoitteena sama ura, jolla he ovat. Erottuivat tietyllä päämäärätietoisuudella, osa jopa pyrkyryydellä.

Vierailija
1269/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut rinnakkaisluokalla erään julkisuudessa jonkin verran olleen henkilön kanssa mutta tietosuojasyistä en voi paljastaa kenen

Olen tämä henkilö, mutta samasta syystä en voi kertoa missä ja milloin kävin tätä kyseistä koulua.

Vierailija
1270/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elviksen. Sillä oli silloin vielä ruskeat hiukset, jotka se myöhemmin vasta värjäs mustiks. Se oli aika hiljainen ja ujo. Välitunnilla se nojaili yksin seinää vasten ja joskus sillä oli kitara, jota se näppäili. Sitä pidettiin sellaisena musiikkinörttinä. No musiikista se saikin aina kympin. Jotkut isot pojat sitä aina välillä kiusasivat, veivät sen kitaran ja sotkivat buutseja. Ei ois uskonut silloin että siitä tulee vielä joku iso stara.

1271/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous -näyttelijä Jyri Ojansivu oli kanssa rinnakkaisluokalla yläasteella. Hän jo silloin hauskuutti muita.

Vierailija
1272/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaino Paavilainen oli samalla luokalla. Kuuluisa ei vielä silloin.

Vierailija
1273/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Tosi julkkiksia, en ole koskaan kuullutkaan heh. Yks on hämärästi tuttu oudosta nimestään.

Vierailija
1274/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esikoulukokeilu alkoi 1971

Mutta ei kyllä joka puolella Suomea. Täällä siitä hämärästi alettiin puhua vasta 80-luvulla.

Vierailija
1275/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solar sea kirjoitti:

Samassa koulussa mun kanssa olleet mm.

laulaja, opperan johtaja Lilli Paasikivi

Radioääni Minna Kuukka

Näyttelijä Minna Turunen ( Roope Salmisen äiti)

Tehosekottimen laulaja Otto Grundström ja rumpali Tero Sundell

Radiopomo, muusikko Petri Alanko.

Lisäksi opettajana ollut mulla koripalloilija Lea Hakala ja Harri Kirvesniemen sisko Terttu Kirvesniemi =D

Ja vielä kuriositeettina: esikoulussa olen ollut itse opettamassa Kiira Kirpea ja Jonne Hjelmiä.

Millainen Otto G oli?

Vierailija
1276/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt 1967 ja minun ikäiset on ensimmäisiä Suomessa jotka ovat eskarin käyneet.

Vierailija
1277/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koronatohtori Asko Järvisen rinnakkaisluokalla. Oli fiksu kaveri jo silloin, muistaakseni kiitettävät arvosanat koulussa.

On syntyjään supisuomalainen mutta ryhtyi kaksikieliseksi vasta täysi-ikäisenä. Ehkä se teki hyvää myös puhetaidoille - on hyvin selkeä ja kansantajuinen haastateltava. 

Vierailija
1278/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valokuvaaja Elina Brotheruksella on myös kemistitausta yliopistossa. Hän vaikutti siellä jonkin aikaa myös ainejärjestölehtemme päätoimittajana. Pääkirjoitukset olivat - no, virkistävän taiteellisia! Ei niissä opiskeluasioihin jumitettu :) En tuntenut häntä muuten kuin ulkonäöltä, olin juuri "seuraavaa sukupolvea".  Hän oli myös naimisissa yhden kemistiopiskelutoverinsa kanssa ja käsittääkseni osa hänen niistä vanhemmista valokuvistaan käsittelee eron aikoja.

Minä tunsin Elinan Taikin alkuajoilta, jolloin oli juuri siirtynyt kemiasta valokuvaukseen. Oikein mukava tyyppi, mutta en kyllä ikinä oikein päässyt tähän omakuvajuttuun kiinni. Tuntui niin narsisistelta.

Vierailija
1279/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa olivat Janne Niska, Henri Alén, Mikko Franck ja Markus Pöyhönen. Kenestäkään ei pahaa sanaa sanottavana. Mikkoa näkyi minimaalisesti koska taisi tenttiä peruskoulun musiikinopintojen ohella. Mutta hänellä oli aivan upeat, jäänsiniset, suuret ja ystävälliset silmät!

Vierailija
1280/2286 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa Haverinen, vai mikä Liski se nykyään on. Ei oltu kavereita, koska oli todella kiipijäluonne jo silloin. Eteni ns. kyynärpäätaktiikalla, muilla ihmisillä ei ollut hänelle väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän