Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2286)

Vierailija
1221/2286 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Haapasalo oli vuotta alemmalla luokalla kova pallon potkija siihen aikaan

Vierailija
1222/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinin. Omisti jo silloin Suomen parhaat munkit, mutten vieläkään tiedä, josko olivat luomut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasper Pääkkösen kanssa ala-asteella samalla luokalla.

Vierailija
1224/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Lipponen

Vierailija
1225/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwishin Tuomas. Ja hänen tätinsä oli alakoulun opettajani.

Vierailija
1226/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudsonien Jarppi, oli ala-asteella jo melko villi

Vierailija
1227/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari Perankosken kanssa samalla riparilla oltiikohan jopa samassa mökissä, hän kyllä joutui poistumaan kesken leirin. (sairastui).

Vierailija
1228/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangokuningas Kari ”Hirppa” Hirvonen

Vierailija
1229/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin kanssa. Vaatteet oli hienot ja siistit ja aika rauhallinen vaikutelma tuli ja vähän ujokin. Ei mikään keskipiste sosiaalisissa tilanteissa. Siksi olen lukenut elämänkertaa vähän ihmeissäni, mutta ehkä ne villeimmät jutut oli ajalta ennen lukiota tai sitten värikynää.

Vierailija
1230/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele Laurin

Vierailija
1231/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubin.sanavalmis ja ekstravertti oli jo silloin.hauska.

Oliko jo pentuna täynnä eu on ihanaa rikkautta?

Vierailija
1232/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dome Karukoski, mukava mies, ajattelija ja kiinnostunut muista. Tuntui että tulee vielä tekemään jotain erikoista. En ollut yllättynyt ohjaajaurasta.

Vierailija
1233/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan julkkiksia, mut julkkiksen lapsia. Olin samalla ala-asteella Mika Myllylän lasten kanssa. Olin kuudennella, Myllylän lapsista vanhin ehkä kolmannella. Muuttivat tänne pikkukylälle päästäkseen vähän mediaa pakoon. Muuttivat kuitenkin pois kaiketi koska lapset osaa olla julmia.

Muistan kun opet kertoi, että Myllylän lapset tulee tähän kouluun ja älkää alkako puhumaan heille isänsä ongelmista ja muistuttelivat asiasta jatkossakin. Tietysti varsinkin vanhemmat oppilaat alkoi välittömästi kysellä ja huudella onko isi kuinka sekaisin? Jos opet ei olis jatkuvasti mainostaneet ne lapset olisivat saaneet varmaan olla aika rauhassa, eivät isästään hirveänä huudelleet niin tuskin monikaan olisi edes tajunnut, että he ovat Mika Myllylän lapsia.

Haa, käytiin siis samaa koulua. Itse olen saman ikäinen kuin Myllylöiden nuorimmainen. En tiedä montako vuotta yhteensä niitten lapset kävi kyseistä koulua, mutta aloitettiin koulu V:n kanssa yhtä aikaa ja muistaakseni kakkosluokan jälkeen muuttivat / vaihtoivat koulua. Tuosta opettajien muistuttelusta en ollut aiemmin kuullut mitään, varmaan koska tulin kouluun vasta silloin, pitääpä kysyä viisi vuotta vanhemmalta siskoltani.

Vierailija
1234/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan laulaja ylppöä tarkoitit

Vierailija
1235/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sillanpään, oltiin ekaluokasta ysiin samalla luokalla. Melkoinen velikulta.

Vierailija
1236/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari Sillanpään, oltiin ekaluokasta ysiin samalla luokalla. Melkoinen velikulta.

Ruotsissa?

Vierailija
1237/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia Ruusila oli Itäkeskuksen ylä- asteella samana vuonna 7-9 luokalla. Oli juuri muuttanut Ylivieskasta Helsinkiin . Oli todella paha koulukiusaaja, muistan. Ei hyvää sanottavaa. Jatkoin itse lukioon, en tiedä mihin Sofia katosi. Luulen että lopetti koulut kesken.

Sofia on käynyt yläasteen Ylivieskassa ja muuttanut Helsinkiin vasta lukioon. Tai siis omien sanojena mukaan lukioon, Helsingin kielilukoon, jota itiksen lukio ei tosin noina aikoina vielä edes ollut vaan status muuttui vasta myöhemmin, vuosia myöhemmin.

Sofia on mennyt lukioon vuonna 2006 ja ainakin jo 1990-luvun lopulta asti Itäkeskuksen lukio on ollut erikoistunut kieliin. Siellä oli 1990-luvun lopulla jo kielilinja ym.

Vierailija
1238/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia Ruusila oli Itäkeskuksen ylä- asteella samana vuonna 7-9 luokalla. Oli juuri muuttanut Ylivieskasta Helsinkiin . Oli todella paha koulukiusaaja, muistan. Ei hyvää sanottavaa. Jatkoin itse lukioon, en tiedä mihin Sofia katosi. Luulen että lopetti koulut kesken.

Sofia on käynyt yläasteen Ylivieskassa ja muuttanut Helsinkiin vasta lukioon. Tai siis omien sanojena mukaan lukioon, Helsingin kielilukoon, jota itiksen lukio ei tosin noina aikoina vielä edes ollut vaan status muuttui vasta myöhemmin, vuosia myöhemmin.

Sofia on mennyt lukioon vuonna 2006 ja ainakin jo 1990-luvun lopulta asti Itäkeskuksen lukio on ollut erikoistunut kieliin. Siellä oli 1990-luvun lopulla jo kielilinja ym.

Ei kuitenkaan koskaan kirjoittanut ylioppilaaksi, vai?

Vierailija
1239/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Garam oli rinnakkaisluokalla yläasteella.

Vierailija
1240/2286 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla ala-asteella jääkiekkovalmentaja Petri Matikaisen kanssa. Hänen urheilullisuutensa keksittiin varhain ja Savonlinnan jääkiekkoseura otti hänet kasvatukseensa. Seuran mitä-lienee-jääkiekkovalmentajat, ei mitään hajua käytöstavoista tai muiden huomioimiesta, opettivat pojat pitämään itseään kaupungin kermana. Vanhemmiten seuran ei-menestyvätkin kaverit arvostelivat tyttöjä suorasuokaisesti. Petri M. vielä ala-astella ollessan pamautti minua jostain lastenleikkiasiasta turpaan. Siis tyttöä. 

Jääkiekko ei ole suosikkilajini jostain syystä, mitä seuraisin. Vaikkakin mukava tapaaminen myöhemmin Teemu Selänteen kanssa on paljon muuttanut mielipidettäni lajista ja joukkueurheilijoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi