Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2286)
1.-2. lk. Sari Multala (kok), lukiossa Vappu Pimiä.
Vierailija kirjoitti:
Elina Knihtilä ja Pirjo Lonka Valkealassa.
Satu Silvon sekä Susanna Hanhinevan ( ex. tangoprinsessa/ nykyinen botoxpistäjä :) )Valkealasta kotoisin nämäkin, mutta vanhempaa ikäluokkaa kuin Knihtilä ja Lonka.
Johanna Tukainen. Tuksu oli suosittuja.
Raymond Ebanks oli samassa koulussa Itä-Helsingissä. Oli siihen aikaan 80-luvulla ainut tummaihoinen tässä koulussa.
Ainakaan minä en havainnut minkäänlaista negatiivista asennetta häntä kohtaan, enkä kuullut edes selän takana puhuttavan mitään negatiivista. Olin tosin eri luokka-asteella silloin. Muutoin koulussa oli kyllä levotonta ja kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra Ylppö oli samassa koulussa, tosin tarkkailuluokalla. En tuntenut sen tarkemmin, mitä nyt mölinää kuulin aina sieltä erityisluokasta kun siellä oli latvasta lahoja hillumassa.
Aina ei koulumenestys merkitse. Arvo Ylpöstä tuli arkkiatri.
Arvo Ylppö tarkkiksella! 😂
Mannerheim tarkkiksella! ADHD?
Saija Palin oli lukiossa ja minä yläasteella. Oli suosittu ja kaunis.
Esko Kyrö oli samassa koulussa. Oli tosi suosittu, niitä cooleja koriksenpelaajapoikia. Oli myös tosi täynnä itseään ja katsoi muita nenänvartta pitkin.
Sari Aspholm.
Ja samassa koulussa oli poikien liikuntaopettajana Anne Pohtamo-Hietasen aviomies Arto Hietanen.
Sanna Kiiski oli mun kanssa samassa lukiossa.
Sanna oli kympin oppilas ja sellainen ”ope, ope!”- tyyppi.
Ei ketään. Pelkkiä luusereita koko sakki...
Paula Vesala oli vuotta ylemmällä lukiossa. Tuli jotenkin ylimielinen vaikutelma hänestä. Siihen aikaan työskenteli vielä Mäkkärin tiskillä.
Yhdestä mun luokkakaverista tuli sairaanhoitaja. Siraanhoitajat ovat nykyään tosi kovapalkkaisia julkkiksia.
Outi Pop: Oli aktiivinen Teiniliiton toiminassa silloin. Ihan ok persoona
Samassa lukiossa olivat Eliakset Kaskinen sekä Gould ja transaktivisti Mona Bling ollessaan vielä poika. Eliakset olivat koulun suosituimpia oppilaita ja tämä nykyinen Mona ei ollut erityisen suosittu mutta ei mikään hyljeksittykään.
Olen ollut samalla luokalla ala-asteella erään vuoden 2008 Idols-semifinalistin kanssa, nimeä en mainitse kun hän ei ole ollut julkisuudessa muussa yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Samassa lukiossa olivat Eliakset Kaskinen sekä Gould ja transaktivisti Mona Bling ollessaan vielä poika. Eliakset olivat koulun suosituimpia oppilaita ja tämä nykyinen Mona ei ollut erityisen suosittu mutta ei mikään hyljeksittykään.
Kysymys kuului "kenen julkkiksen". Näistä mainitsemastasi henkilöistä ei kukaan liene julkkis.
Just-ja-just voi ehkä puhua "koulusta", mutta olin astanga-jooga tunnilla Nokian insinöörikollegoiden kanssa, jossa opettajana oli "House" tv-sarjan näyttelijän Lisa Edelsteinin kanssa seurustellut suomalainen joogaopettaja. Hän on jossakin vaiheessa ohjannut myös muita näyttelijöitä LA:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Anna Puun kanssa yhtä aikaa samalla ala-asteella. Oli itsekeskeinen, hemmoteltu ja huomiohakuinen, vähän kiusaajatyyppi. Aikuisille oli kyllä mielin kielin ja oli varmasti opettajien suosikki.
Olin rinnakkaisluokalla Anna Puun kanssa yläasteella (muutti ulkomailta takas Suomeen) ja lukiossa samaan aikaan. Omissa porukoissaan oli. Opettajien suosikki.
Mikä Häkkinen Laajavuoren ala-asteella 70-luvulla. Meidän mutsit olivat myös samassa kaupassa duunissa.