Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2286)
Mika Waltari, mutta ei kylläkään samaan aikaan kuin minä :D. Silloin ei tainneet tytöt edes päästä kaikkiin lukioihin. Jäi mieleen, kun pidin silloin hänen kirjoistaan.
nortia kirjoitti:
Nightwishin Tuomas. Ja hänen tätinsä oli alakoulun opettajani.
Tuomas Holopaisen täti on Miitta Sorvali onko hän ollut opettajana
Juha Tapio oli musiikinopettajani ala-asteella. Erittäin mukava oli ja vielä pitkätukkainenkin tuohon aikaan. ;)
Jare Tiihonen oli samassa koulussa ja kyllä samoissa porukoissa silloin pyörittyä.
Vierailija kirjoitti:
nortia kirjoitti:
No voihan sillä olla muitakin tätejä :)
En minä, mutta mun mies oli Tapani Kansan rinnakkaisluokalla Metsolan yhteislyseossa.
Tapsa lauloi aina tiernapojissa joulujuhlissa kuulema.
Jussi Vatanen armeijassa samaan aikaan. Asiallinen tyyppi.
Heidi Kyrö. Siihen aikaan puhui lehdissä siitä, miten paljon kypsempi oli kuin ikätoverinsa, joten ei oltu haltioissamme hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Akti-kuvaaja Axl Smith oli samassa lukiossa. Tosin olin itse hiljainen tyyppi, enkä nyt oikein tiedä minkälainen tyyppi oli. Hatarat muistot on, että ehkä vähän sellainen outo "teko-rento", "what's up, bro" jne. En oikein tykkää teennäisistä ihmisistä.
Ollaan sitten oltu samaan aikaan. Mielestäni Axl oli ihan ok ja rento, sosiaalinen kaveri ainakin miesten kesken. Olin kyllä puulla päähän lyöty tuon skandaalin jälkeen, tosin enpä häntä jokuseen vuoteen ollut nähnytkään. Mokasi uransa kyllä täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan julkkis mutta ala-asteen koulussani oli opettajana Olli Hermannin isä. Se oli tosi hottis nuori musiikinopettaja, joka soitti saksofonia ja olin aivan rakastunut siihen 10-vuotiaana.
Oliko nimi Pelle Hermanni?
Ei, vaan Kepakko.
Vierailija kirjoitti:
nortia kirjoitti:
Tätejä voi olla useampia.
Vierailija kirjoitti:
nortia kirjoitti:
Fakta homman Hansu/ Ville Virtasen ex-vaimo on ollut, mutta nimeä en saa päähäni.
Nhl pelaaja Sami Helenius ja Raptorin Jufo.
Taidettiin tarkoittaa muusikko herra Ylppöä, ei arkkiatri Arvo Ylppöä😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra Ylppö oli samassa koulussa, tosin tarkkailuluokalla. En tuntenut sen tarkemmin, mitä nyt mölinää kuulin aina sieltä erityisluokasta kun siellä oli latvasta lahoja hillumassa.
Aina ei koulumenestys merkitse. Arvo Ylpöstä tuli arkkiatri.
Taidettiinpa tarkoittaa muusikko herra Ylppöä😂😂😂ei satavuotiasta edesmennyttä arkkiatria.
Kävin vaihtarivuonna useita samoja kursseja kuin Lil' D´Moses. Oli jo silloin huikea jamppa ja vaarallisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Santeri Kinnunen oli samassa eskarissa.
1970-luvulla ei todellakaan ollut eskareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santeri Kinnunen oli samassa eskarissa.
1970-luvulla ei todellakaan ollut eskareita.
Ehkä ei siellä missä sinä elit lapsuutesi. Minä olen käynyt esikoulun vuosina 1972 - 1973. Pienessä Keski-Suomalaisessa kyläkoulussa.
Anitra Ahtola, ihan ok tyyppi.
Laura Narhi, leuhkahko.