Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te vaatekauppassa asioivat oikein ratkaisette ongelman: vaatteiden sovittaminen hiestä märkänä?? Siis kun sinne pitää ensin kävellä?

Vierailija
10.08.2026 |

Isolla ostarilla vaatekauppaan voi olla kävelyä monta sataa metriä. Itse en lähtis.

Mieluummin sovitan vaatteet kotona, kun ne on tuotu ovelle. Eikä tarvitse hävetä omaa kokoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ilmastoidussa kauppakeskuksessa kävellessä tulee hiki?

kysyy normaalipainoinen

Vierailija
2/6 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla huono kunto? Kannattaisiko sille tehdä jotakin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää läskit liatko vaatekaupan vaatteita  ihrahielänne.  Käykää kotona kunnon pesulla ja sovittakaa siellä.

Vierailija
4/6 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kokeile vaatteita hikisenä. Ei mulle tosin tule hiki (vaikka olen läski) ostarissa. Lomalla tuli hiki, kun olin keskieuroopassa, jossa ei ollut ilmastointeja oikein missään, vaan tuli todellakin törkeä hiki +37 asteessa tallustellessa, mutta siksi en edes yrittänyt kokeilla vaatteita missään kaupassa. Ostin t-paidan mutu-tuntumalla, ilman kokeilua ja olikin ihan sopiva.

Vierailija
5/6 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap voi tilata cellbesiltä muu-muu-kaapuja, ne solahtavat sovittamatta päälle kuin pussilakanat

Vierailija
6/6 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovin kuuma, ei kai oikein jaksa sovitteluun keskittyäkään. Ensin voi antaa olon asettua istumalla kauppakeskuksessa. Voi myös valita ostospäivän niin, että ei ole sään puolesta tukalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi