Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, mitä tulee mieleen siitä, että löysin mieheni lompakosta sim-kortin?

Vierailija
09.06.2014 |

Eli, miten pitäisi reagoida?

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vittu päähäsi!

Vierailija
122/137 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäräbisneksiä ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Pöyryllä on vikana?

Vierailija
124/137 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:16"]mulla on syytä tarkistella hänen touhujaan.

en todellakaan haluaisi, en!!!!

AP

ps. olisin todella onnellinen, jos voisin luottaa ja olla katsomatta hänen peräänsä.
[/quote]

Eihän tuollaisesta suhteesta mitään tule. Joko mies ei ole luottamuksen arvoinen eli sinun pitää erota tai sitten menette pariterapiaan puimaan suhdettanne.

Vierailija
125/137 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tän ketjun innoittamana tyttöystävältä että onko nähny mun lompakkoa. Vastaus kuului " minkäs näkönen se olikaan" tuli niin hyvä mieli että pitää keksiä illaksi jotain kivaa :)

Vierailija
126/137 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:29"]

Kysyin tän ketjun innoittamana tyttöystävältä että onko nähny mun lompakkoa. Vastaus kuului " minkäs näkönen se olikaan" tuli niin hyvä mieli että pitää keksiä illaksi jotain kivaa :)

[/quote]
Omani tiesi heti tarkalleen mistä löytyi, mitä tämä kertoo hänestä?
[/quote] varmaan että hänelle lompakkosi on olennainen osa sinua... Onnea teille

Vierailija
127/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:44"]

Hei ap. En yleensä kirjoittele tälle palstalle mutta nyt kun sinun tuntemuksesi ja löytösi ovat kuin minun elämästä, on minun pakko kommentoida.

Löysin mieheni lompakosta sim-kortin, ja koska olin niin mustasukkainen (myöhemmin selvisi, että syystä) päätin tarkastaa kortin sisällön. Sain kuin sainkin kortin auki sillä klassisella 0000 koodilla, mutta kortilta ei löytynyt mitään. Kysyin ohimennen mieheltäni kortista, sanoi että hän ei ole tietoinen mistä se on ilmestynyt. Ei kuulemma ole koskaan nähnytkään koko korttia. Uskoin tämän, ja elämämme jatkui kunnes aloin pestä hänen työtakkiaan ja tyhjensin taskut. Hänen vanha puhelimensa, jota ei oltu käytetty moneen kuukauteen ja joka oli akku tyhjentyneenä hylätty kaapin perälle löytyi täyteen ladattuna hänen taskustaan. Äänettömällä. Luin viestit ja sieltähän löytyi romanttisia viestejä hänen exältään, päivämäärät olivat kolmelta kuukaudelta.

Tämä oli vikatikki suhteessamme, sain kiukkupuuskan avulla niin paljon voimia että erosin ja aloitin uuden elämän. Mieshän tietysti kielsi kaiken, mutta en kuunnellut häntä enää. Kaverinsa möläytti sitten kännissä että oli montakin kertaa kuskannut näitä rakastavaisia ihan lähiaikoinakin.

Jos sinua yhtään epäilyttää, tarkkaile tilannetta ja LÄHDE jos käy ilmi jotain joka tuhoaa sinut palasiksi.

Voimia.

kiitos sinulle 110 tuhannesti :) että kirjoitit minulle tarinasi. Tiedän, miltä sinusta on tuntunut, kaikki ne syytöksen kyylämisestä ym. jotka sitten ovat valitetavasti osoittautuneet tosiksi, olen pahoillani puolestasi.

Minä selvittelen tilannetta, en todellakaan jätä tätä tähän. Ja olen vahvempi kuin koskaan. En enää tyydy tilanteen vangiksi, lähden, ja mieheni tietää sen, mikäli MITÄÄN tulee esiin. Vien kortin tutkittavaksi perinpohjin.

Toivottavasti 110 menee nyt paremmin, minut tämä suhde saa epätoivoisen riutuneeksi. Luottamuspula, löysin 2 vuotta sitten hänen koneeltaan "paskaa", eikä luottamus ole ikinä palannut normaaliksi. Ja olen aina syyttänyt itseäni, kaikki ajat kuunnellut mieheni "kyyläämis"syytöksiä ja seurannut hänen matkalaukkujensa pakkaamista matkasta toiseen.

Elin itse lapsena kodissa, jossa matkamies eli isäni petti äitiäni, ja vannoin, etten anna itselleni saman tapahtuvan.

Ja tässä olen. Ranteet auki.

[/quote]

Vierailija
128/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

111 oli siis AP

Vierailija
129/137 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää.

Vierailija
130/137 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja?

Vierailija
131/137 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee mieleen siitä, että pengot toisen lompsaa?

132/137 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin löysin siivotessa omasta kaapistani sim-kortin 😲 Ei mitään käsitystä, mistä se on peräisin 😅 

Vierailija
133/137 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit kolmannen SIM-kortin. Puhelimessa on 2 paikkaa.

Vierailija
134/137 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitat sen puhelimeen ja katsot, mitä löytyy.

135/137 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiikohan vielä nykyisissä puhelimissa 😄

Vierailija
136/137 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee mieleen siitä, että pengot toisen lompsaa? 

Mieleen tuli pimpsa

Vierailija
137/137 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiikohan vielä nykyisissä puhelimissa 😄

Toimii jos tietää pin-koodin ja tarvittaessa runkolukon koodin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan