Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, mitä tulee mieleen siitä, että löysin mieheni lompakosta sim-kortin?

Vierailija
09.06.2014 |

Eli, miten pitäisi reagoida?

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä miten wp8 puhelimessa tallennetaan numero simmille.

Vierailija
102/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:55"]

[/quote]

Kirjoitat tussilla sim-korttiin.

Ratkaisu on ostaa jonkun muun valmistajan puhelin. Luulisi sen olevan itsestään selvyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 08:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 02:45"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:48"]

No otin sim kortin ja laitoin puhelimeen. Ja mitäpä sieltä löytyi. Seksipalvelunumeroita, viiden naisen numerot ja vaikka mitä kivaa. Lapset mummolaan ja minä kaverille.

AP

[/quote]

Ja PIN-koodinkin tiesit tosta noin vaan? Hohhoijaa.... 

[/quote]

Pin koodia ei voi arvata? Pitääkö joku muka prepaid korteissa muita kuin oletuspinkoodeja.

[/quote]

Pitää, varsinkin jos siellä on jotain mitä vaimo ei saa nähdä. 

Vierailija
104/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos kysyit ja kantaa lompakossa muuten vaan, niin ehkä se ei ole suuri asia. Kysy, että tarviiko sun olla mustasukkainen, jos se sua mietityttää. Tai sano, että saako kokeilla sitä korttia. Voit testata mikä se on siis. Se voi olla oikeesti ihan mikä vaan. Ei kaikki miehet ole simkorttipettäjiä.

Vierailija
105/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:55"]

[/quote]

Kaikilla ei ole mitään windows puhelinta, voi hyvänen aika!

Luin tuosta puhelimesta ja lista kummallisia ei-muokattavia juttuja tuli

"seriously, wp8 has so many nuisances 

1) forced portrait/landscape mode 
2) forced automatic locking - no way to disable it 
3) no camera pause during video recording 
4) no contact save to SIM card 
5) pathetic keys for locking/ringer volume in Lumia 620 
6) No way to adjust ring volume in software - really? 
7) No way to put the phone in silent mode till recently"

Vierailija
106/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sim-kortin pin olisi todnäk ollut 0000, jolloin olisit jotain voinut saada selville..

Vierailija
107/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin uusissa puhelimissa numeroiden tallentaminen simille on vaikeaa tai mahdotonta?! :D. Ei minulle ainakaan.. 

Vierailija
108/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:17"]

Tyhmälle ehkä. Minun puhelimessa on kyllä hyvin yksinkertaista valita kumpaan tallentaa. Eikä ole vanha puhelin.

[/quote]

Kuinkas iPhonessa tallennetaan simmille?

Vierailija
109/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:12"]

ja huomenna lähdössä reissuun :)

voi että, etten jaksais tällaista yhtään. En pidä tälläisestä, olen sanonut, et jos tarvii pettää, lähde. Meillä on muutenkin ollu vaikeaa...monessakin suhteessa. Mun mielestä olis oikein, sanoa ja lähteä, jos tarvii tollaista tehdä. Uskonko häntä? Hän on mestari valehtelemaan ja peittämään jälkiään. Mä en enää jaksa yhtään uutta juttua, tekee mieli lyödä hanskat tiskiin...

Mut meillä on niin ihana koti ja lapset. :(

AP

[/quote]

Eli sua ei kiinnosta miehes vaan hänen suomansa elitaso ja koti.

Ja sen lisäksi sulla on tapana nyysiä rahaakin häneltä. Vai oliko se vain tekosyy lompakon ratsaamiseen?

Vierailija
110/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitten varmaan kauhea kyylä, mutta kyllä mä olisin epävarmassa tilanteessa katsonut mitä sim-kortilta löytyy. Mun ex-mies jäi kiinni naisseikkailuistaan kun odotin meidän yhteistä lasta. Päätimme yrittää vielä, mutta en minä suinkaan unohtanut tapahtunutta, vaan päätin, että tarkkailen kaikessa hiljaisuudessa puhelinkäyttäytymistä jne ja jos puoleen vuoteen ei löydy mitään kummallista, niin voin unohtaa ja jatkaa yhteistä elämää. Vauva syntyi ja eräänä päivänä mies ei tullut sovittuna ajankohtana kotiin, soitin ja kysyin ihan vaan missä viivyt, niin kilahti niin että jätti minut puhelimessa. Käskin tulla sanomaan päin naamaa ja niin hän tuli. Vaisto sanoi, että eroon liittyi kolmas osapuoli, mutta mies kiisti kaiken. Jostain kumman syystä mies tuli pian katumapäälle, mutta minä en halunnut enää jatkaa. Mies alkoi vakoilla ja kytätä minua, syyllisti minua siitä että lapsemme kasvaa rikkinäisessä perheessä. En saanut olla rauhassa, vaan mies laittoi rakkaudentunnnustuksia viesteihin ja kilahti kun en vastannut niihin. Koska olin kuulemma ainoa jota rakasti ja halusi vain minut. Kyllästyin ja sanoin tietäväni, että hänellä on selkeästi joku nainen jossain, oli jo erotessamme, eikö vain voisi jo antaa olla... Ei myöntänyt, oli pakkomielteinen minun suhteen. Kerran sitten soitin kysyäkseni jäikö pojan hoitolaukku hänen autoonsa kun toi pojan kotiin vierailulta, ensin oli tyly ja ilkeä puhelimessa, mutta heti kun kuulin että sulki ulko-ovensa, alkoi lirkuttelu. Tajusin, että nyt jos koskaan mulla olisi tilaisuus saada sen vainoaminen loppumaan. En ole varmaan ikinä juossut niin lujaa kuin juoksin sen muutaman kilometrin matkan eksän asunnolle. Soitin ovikelloa ja pahaa-aavistamaton mies avasi oven. Ehdin nähdä vieraan tyttösen siinä eteisessä, ennen kuin eksä veti oven nenäni edestä kiinni. Kohta tuli järkiinsä ja päästi minut sisälle. Sanoin oikein käsipäivää typykälle ja kerroin ettei minua tarvitse pelätä, sitten pyysin sen hoitolaukun ja lähdin kevein askelin kotiin ja eksälle laitoin viestin

Perään, että mukavaa kun on jo päässyt eteenpäin ja nyt voi jättää rauhaan minut.

Pointtini tässä oli, että kaikki pettäjät eivät myönnä ja jos eivät

myönnä, eikä ole todisteita, saattaa omistushaluisesta pettäjäkumppanista olla vaikea päästä eroon. En pidä stalkkaamista parhaana vaihtoehtona, mutta jossain tapauksissa se on ainoa tapa ratkaista juttu.

Vierailija
111/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:17"]

Miksei saisi käydä miehen lompakolla (ja mies naisen) jos on muutenkin yhteinen talous? Mä käyn usein miehen lompakolla, toki kerron mitä sieltä otin, esim. euron parkkirahaa tms. Mitä synkkiä salaisuuksia te oikein lompakoissanne säilötte?

[/quote]

Minä luulin, että kysytään lupa, ennen kuin pengotaan toisen tavaroita tai viedään toisen rahoja.

Meillä on yhteinen tili perheen kuluihin, mutta molemmilla on myös omat tilit ja omaa rahaa. Silti vaimo nyysii käteisen aina minulta, kun ei itse viitti nostaa. Näyttää siltä, että naiset on yleisemminkin mammonan perään.

Vierailija
112/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP valitettavaa, että miehesi pettää.

Siitäkään huolimatta minä en hyväksy toisen lompakon tyhjentämmistä.

Ja epäilen hyvin vahvasti, että aika moni nainenkin ärtyisi, jos heidän käsilaukkunsa kaiveltaisiin ilman lupia. Yllättävän moni ei tykkää lentokentän turvatarkastuksissa tapahtuvista laukkujen kaiveluista. Enkä millään jaksa uskoa, että he kaikki ovat pettureita. Toiset ihan oikeasti arvostavat yksityisyyttään.

Vierailija
113/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:26"]

Kyylä olet vaikka mitä yrität selittää. Itse laittaisin tuollaisen naisen ovesta ulos, mun lompakkoa, puhelinta, tietokonetta ei pengota. Jos on tarvetta jotain tietää, silloin kysytään asiasta ja se siitä.

[/quote]

Uskotko ihan todella, että pettäjä vastaa rehellisesti asiasta kysyttäessä. Ainoa keino käräyttää pettäjä on tehdä salapoliisityötä kännykän ja tietokoneen kanssa.

Vierailija
114/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, eli palstan logiikan mukaan mun pitäisi nyt heittää mies ulos kuin leppäkeihäs. Mies käy lompakollani (hakee kolikoita kahvirahaksi), käyttää puhelintani ja lukee sieltä myös tekstarit sekä vielä käyttää läppäriäni tai tablettejani. Kaiken kukkuraksi saattaa vielä ottaa vahingossa autonikin, riippuen siitä minkä auton avaimet eteisestä käteensä nappaa. Onpa hyvä tietää nyt sitten tämäkin asia!

Vierailija
115/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:48"]

No otin sim kortin ja laitoin puhelimeen. Ja mitäpä sieltä löytyi. Seksipalvelunumeroita, viiden naisen numerot ja vaikka mitä kivaa. Lapset mummolaan ja minä kaverille.

AP

[/quote]

Ja PIN-koodinkin tiesit tosta noin vaan? Hohhoijaa.... 

[/quote]

Siinä ei ollut pin koodia.

AP

[/quote]

Niissä on aina oletuksena pinkoodi. Joten mies on siis ottanut sen pois ja vieläpä just siitä simkortista jossa on raskauttavat todisteet pettämisestä. Pikemminkin päinvastoin, se ukko olis oikeesti vaihtanut sen koodin sellaiseen jota et olisi ikinä arvannut. Keksi nyt parempi provo :)

Vierailija
116/137 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sitten tapahtui täälläkin!!!
Mitenhän asian ottaisi puheeksi? En haluaisi kuitenkaan olla turhan mustasukkainen tai vainoharhainen mutta onhan tuollainen salainen prepaid turhan epäilyttävä :( Rakastuinko taas luuseriin

Vierailija
117/137 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullon työ-sim ulkomailla erikseen, perheelle saan kyllä soittaa työmatkoilta omasta numerosta (mulla siis työsuhde-etu kännykkä). Pitäis ostaa kahden simin kännykkä

Vierailija
118/137 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen vastaus ettei tiedä. Mun exä teki juuri tuota että vastasi kaikkeen epäilyttävään ettei tiedä. Ja joo, en tiedä pettikö mua, ehkä jopa ei, mutta aina oli vastaus en tiedä.
Muuten en olisi ihmetellyt tuota sim korttia, kyllä mullakin oli semmoinen lompsassa kun olin unohtanut maksaa puhelinlaskun ajallaan ja liittymä suljettiin. Tämän kyllä mieheni tiesi silloin.
Että jaa-a, en kyllä osaa nyt sua auttaa.

Vierailija
119/137 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:02"]Eli, miten pitäisi reagoida?
[/quote]

Tulee mieleen, että olet utelias kyylä joka tonkii toisten lompakoita. Varastamistarkoituksessako?

Vierailija
120/137 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:10"]

ööö. Mulla on niitä monta. Duuneja varten on eri operaattorien liittymiä ja osa myös vanhoja jotka ei enää toimi, jos haluaa saada jonku vanhan puhelimen jostain syystä auki, niin siihen pitää laittaa joku simmi.

Olisin kyllä aika ihmeissäni jos yllättäisin vaimon penkomassa lompakkonia, meinaako se varastaa multa olisi varmaan ensimmäinen ajatus.

[/quote]

Täydellinen luottamussuhde ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi