Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, mitä tulee mieleen siitä, että löysin mieheni lompakosta sim-kortin?

Vierailija
09.06.2014 |

Eli, miten pitäisi reagoida?

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:10"]

ööö. Mulla on niitä monta. Duuneja varten on eri operaattorien liittymiä ja osa myös vanhoja jotka ei enää toimi, jos haluaa saada jonku vanhan puhelimen jostain syystä auki, niin siihen pitää laittaa joku simmi.

Olisin kyllä aika ihmeissäni jos yllättäisin vaimon penkomassa lompakkonia, meinaako se varastaa multa olisi varmaan ensimmäinen ajatus.

[/quote]

Varastaa? Taas näitä pareja, joilla on omat rahat....

Vierailija
42/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:09"]Ei Ari :)

Kysyin, hän vastasi, ettei tiedä mikä se on. Mutta silti kantaa mukanaan sitä lompakossa, joka on alle vuoden vanha...

[/quote]No okei, toi on nyt jo aika epäilyttävää. Poliisidekkareissa rosmoilla on aina valmiina käyttämättömiä esimaksettuja liittymiä rikolliseen yhteydenpitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksikin sim-korttia. Niiden maiden prepaidit, jossa käyn useammin :)

Vierailija
44/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on syytä tarkistella hänen touhujaan.

en todellakaan haluaisi, en!!!!

AP

ps. olisin todella onnellinen, jos voisin luottaa ja olla katsomatta hänen peräänsä.

Vierailija
45/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi käydä miehen lompakolla (ja mies naisen) jos on muutenkin yhteinen talous? Mä käyn usein miehen lompakolla, toki kerron mitä sieltä otin, esim. euron parkkirahaa tms. Mitä synkkiä salaisuuksia te oikein lompakoissanne säilötte?

Vierailija
46/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastasi,ettei tiedä? Miksei tiedä?...laita Se sim sun puhelimeen!!

Vierailija
47/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:10"]

ööö. Mulla on niitä monta. Duuneja varten on eri operaattorien liittymiä ja osa myös vanhoja jotka ei enää toimi, jos haluaa saada jonku vanhan puhelimen jostain syystä auki, niin siihen pitää laittaa joku simmi.

Olisin kyllä aika ihmeissäni jos yllättäisin vaimon penkomassa lompakkonia, meinaako se varastaa multa olisi varmaan ensimmäinen ajatus.

[/quote]

Varastaa? Taas näitä pareja, joilla on omat rahat...

[/quote]No meillä on kyllä yhteiset rahat. Voi ottaa kortilla seinästä, ei tarvi nyyhätä lompakoita. Mitäs muuta toisen lompakolla sitten tehdään kuin otetaan rahaa tai pengotaan uteliaisuudesta?

Vierailija
48/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sekoon!

enkä enää jaksa tätä touhua.

Pakkaanko kamani sillä aikaa, kun hän on reissussa?

AP

Vierailija
49/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on ollu pettämisestä jotain epäilyjä..käy vaan lompakit ja kaikki läpi..itse aikanaan katoin puhelutiedot kun osasin epäillä jotain..ja nappiin meni,kiinni jäi luuseri

Vierailija
50/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on ollu pettämisestä jotain epäilyjä..käy vaan lompakit ja kaikki läpi..itse aikanaan katoin puhelutiedot kun osasin epäillä jotain..ja nappiin meni,kiinni jäi luuseri

Vierailija
51/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et vaa jätä !?ei oo teil näköjää hirveesti luottamusta.. joskus naimisis olevat ja just muuten varatut pitää toista korttii että voivat ettii seuraa. Iteki oon joskus jutellu näitten miesten kaa jotka salasuhdetta ettivät kaikin keinoin. :S

En tarkota et sun miehes ois semmonen mut jos sua se sim kortti häiritsee niin mikset pyydä sitä vaa heittää sitä korttii pois .?

Vierailija
52/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:17"]Miksei saisi käydä miehen lompakolla (ja mies naisen) jos on muutenkin yhteinen talous? Mä käyn usein miehen lompakolla, toki kerron mitä sieltä otin, esim. euron parkkirahaa tms. Mitä synkkiä salaisuuksia te oikein lompakoissanne säilötte?

[/quote]Minulla on yleensä hyvin vähän käteistä lompakossa, samoin vaimolla. Jos siellä on muutama kymppi rahaa, niin sille on yleensä melkein jo joku käyttökohde, kuten vaikka tarkoitus antaa lapselle bussikortin lataamista varten tms. Voi tulla onglemia (myrsky vesilasiin) jos sellainen raha katoaa lompakosta.

Vierailija
53/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lompakossa SIM kortti. Se on vaan unohtunut sinne, kun työnantaja vaihtoi liittymää ja uusi kortti piti vaihtaa. Säilytin varmuuden vuoksi vanhaa korttia lompakossa, jos olisin puhelinnumeroita tmv kortilta tarvinnut ja sitten se vaan jäi lompakkoon.

Vierailija
54/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on niin ihana asia. Kun se kerran menee niin voi....:( reissuhommat on huono...valitettavasti, tilaisuus tekee varkaan! Vaikka vaimon kanssa ois kuinka ihanaa!

Vierailija
55/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis tilanne sama ja mies sanoisi ettei muka tiedä mikä se on niin mä kyllä pakottaisin sen keinolla millä hyvänsä kertomaan.

Vierailija
56/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säilytin jostain syystä vanhojen liittymien simejä lompakossa (siirsin myös vanhasta uuteen lompakkoon) joten en pitänyt tätä miehesi toimintaa epäilyttävänä. Mutta jos miehisi sanoo ettei tiedä mikä se on niin homma haiskahtaa. Kyllä mies on tietoinen mistä kortti on peräisin ja hassua ettei vastannut että vanha kortti/työ liittymä yms.

Vierailija
57/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan saletisti se on salarakkaita varten. Fiksuna ei pidä toista puhelinta, jottei se vahingossa soi kotona.

Vierailija
58/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä olet vaikka mitä yrität selittää. Itse laittaisin tuollaisen naisen ovesta ulos, mun lompakkoa, puhelinta, tietokonetta ei pengota. Jos on tarvetta jotain tietää, silloin kysytään asiasta ja se siitä.

Vierailija
59/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kehnosti se niiden rakastajattariensa kanssa yhteyttä pitää, jos se simkortti on lompakossa eikä puhelimessa.

Mulla on kakkospuhelimessa prepaid, ja laatikossa vanhoja simkortteja useampiakin. On tullut vaihdettua operaattoria ja lapsille on tullut kouluun mennessä ilmainen prepaid ja ne on tullut käytettyä pois. Kortit jääneet laatikkoon. Mitähän mun mies mahtaa minusta oikein ajatella? Ehkä miehes on sen kortin saanut jostain puhelinkaupasta kaupanpäälle tms. Jäänyt lompakkoon, eikä edes muista koko hommaa.

Vierailija
60/137 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:02"]

Eli, miten pitäisi reagoida?

[/quote]Sulla ei ole MITÄÄN asiaa miehesi lompakolle!

[/quote]

Mistä tiedät kyllä mä ainakin saan käydä miehen lompakolla ja se mun. Käteisen etsintä yleensä syy. Tai mies lainaa mun luottokorttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi