Kertokaa, mitä tulee mieleen siitä, että löysin mieheni lompakosta sim-kortin?
Kommentit (137)
Älä nyt pakkaa kamoja, ennenkuin kaivat totuuden ulos miehestäsi. Tottakai tietää, miksi lompakossa on sim-kortti. Sanot suoraan miehellesi, mitä epäilet ja kerrot, että nyt olis parasta puhua vaan ja ainoastaan totta. Soita miehellesi, kun on matkalla ja kertoo paljon, jos ei vastaa puhelimeen tai käyttäytyy oudosti. Tosin jos on oikein paatunut voi vastata ja esittää normaalia, vaikka salarakkaan rinnalta. Tsemppiä ja voimia ja jos pettämistä ilmenee selviät kyllä ystävien tuella ja lapset pitävät myös kiinni elämässä .
Ironista tässä on se, että hän ei halua heittää minua pois kuin leppäkeihästä, siihen on monta syytä.
Minä haluaisin pois. Se tässä on ihan typerää, hän leikkii, mutta todellinen rohkeus ei riitä. Hän haluaa kaiken.
AP
Ja nämä, jotka kirjoittavat, ettei saa tutkia toisen tavaroita, niin lähtökohtaisesti näin toki on, mutta jos jää kiinni epärehellisyydestä tai pettäminen on ilmeistä, mutta kieltää sen on toisella oikeus saada asiasta tietää ja miettiä mihin ratkaisuihin ryhtyy, kun on naimisissa ja lapsiakin. Täällä on vain yksi elämä elettävänä ja petturin kanssa sitä ei kannata tuhlata ja omaa itsetuntoa antaa polkea.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:09"]
Ei Ari :)
Kysyin, hän vastasi, ettei tiedä mikä se on. Mutta silti kantaa mukanaan sitä lompakossa, joka on alle vuoden vanha...
[/quote]
Tuokin jo puhuu puolestaan, että mihin tuota käyttää. Sillä on muitakin naisia ihan varmasti.
Koita laittaa se kortti puhelimeen ja katso mitä numeroita yms siellä on.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:44"]
Ja nämä, jotka kirjoittavat, ettei saa tutkia toisen tavaroita, niin lähtökohtaisesti näin toki on, mutta jos jää kiinni epärehellisyydestä tai pettäminen on ilmeistä, mutta kieltää sen on toisella oikeus saada asiasta tietää ja miettiä mihin ratkaisuihin ryhtyy, kun on naimisissa ja lapsiakin. Täällä on vain yksi elämä elettävänä ja petturin kanssa sitä ei kannata tuhlata ja omaa itsetuntoa antaa polkea.
[/quote]
Tällä samalla ajattelukaavalla saisi vetäistä toista turpaan, jos kerran on "ilmeistä" että toinen pettää. Siis kenenkään tavaroihin ei kosketa ilman lupaa. Jos ei pysty luottamaan ja epäilee kumppaniaan, silloin pitää selvittää asia puhumalla, ei kenenkään tavaroita penkomalla. Vainoharhaisia ihmisiä tavanneena, aina jokin epäilys jostakin, kaupassa jos joku katsoo kohti, niin heti alkaa kysely, kuka se oli, mistä tunnet jne. Siinä sitä on "ilmeistä" syytä epäillä.
Kaikki kyylät tarvitsevat enemmän tai vähemmän hoitoa palloonsa!
Meneekö kauas matkalle? Pääsetkö vakoilemaan missä siellä kulkee ja mitä tekee iltaisin? Yksityisetsivänkin voi palkata eli noihin juttuihin heitä palkataan tosi paljon siten saisit varmat tiedot valokuvineen ja se olisi sinulle eduksi esim. erossa.
Onko saldoa tai voimassa? Minulla on vanhoihin puhelimiin sim kortteja joilla saan ne päälle. Tiedän tarkalleen mihin käyttöön ne on. Miehesi kuulostaa suurelta valehtelijalta.
Ei välttämättä mitään pahaa tarkoita tuo simkortti lompakossa, vaikka varmasti tuleekin kauhukuvat mieleen.
Mulla on ollut kaksikin vanhaa simkorttia lompakon kolikkotaskussa. Ne oli vanhojen liittymien kortit enkä saanut aikaiseksi hävittää niitä. En myynyt seksiä tai ostanut huumeita niillä :).
Mulla on yks nettituttu, jolla salainen numero. Lähes koskaan häneen ei saa yhteyttä. Epäilin heti prepaid-liittymää. Keskisuomalainen kaivurimies. Ihmeellistä touhua, puhelut loppuu monesti kun seinään, tai siihen et "akku loppui, sori". Tai odotas, työpuhelin soi, pitää vastata siihen, soita mulle kohta takas... Ihme syitä, ja joka kerta sama pyyntö et mä soittaisin takasi. Siis aina näin, kun hän soitti mulle. Ettei puheaikansa kulu. Ja kun mä soitin, ikinä ei ollu tarvetta lopettaa tai puhelut ei katkeillu. Nyt siitä ei oo kuulunu pariin kk mitään...
Toinen nainen ? Mikäli mies jotenkin muuttaa käytöstä kannattaa alkaa tarkkailemaan ja tutkia taskut ja lompakot. Ettei tule ero suurena yllärinä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:35"]
Älä nyt pakkaa kamoja, ennenkuin kaivat totuuden ulos miehestäsi. Tottakai tietää, miksi lompakossa on sim-kortti. Sanot suoraan miehellesi, mitä epäilet ja kerrot, että nyt olis parasta puhua vaan ja ainoastaan totta. Soita miehellesi, kun on matkalla ja kertoo paljon, jos ei vastaa puhelimeen tai käyttäytyy oudosti. Tosin jos on oikein paatunut voi vastata ja esittää normaalia, vaikka salarakkaan rinnalta. Tsemppiä ja voimia ja jos pettämistä ilmenee selviät kyllä ystävien tuella ja lapset pitävät myös kiinni elämässä .
[/quote]
Niin että loppujen lopuksi on ihan sama mitä ja miten se vastaa. Jos ei vastaa niin se pettää ja jos vastaa niin se pettää sillonkin. Aika toivoton tilanne miehelle.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:56"]
Meneekö kauas matkalle? Pääsetkö vakoilemaan missä siellä kulkee ja mitä tekee iltaisin? Yksityisetsivänkin voi palkata eli noihin juttuihin heitä palkataan tosi paljon siten saisit varmat tiedot valokuvineen ja se olisi sinulle eduksi esim. erossa.
[/quote]
Erossa siitä ei ole mitään hyötyä. Meillä Suomessa ei etsitä syyllistä eroon, eikä lapsia jaeta sen mukaan kuka petti ja ketä. Voi jopa olla että tuollainen sairaalloinen stalkkaaminen on haitaksi erossa ja huoltajuuskiistassa. Ainakin minä tuomarina miettisin aika pitkään voiko kyttääjälle antaa lasten huoltajuutta. Onko sellainen tasapainoinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:56"]
[/quote]
Erossa siitä ei ole mitään hyötyä. Meillä Suomessa ei etsitä syyllistä eroon, eikä lapsia jaeta sen mukaan kuka petti ja ketä. Voi jopa olla että tuollainen sairaalloinen stalkkaaminen on haitaksi erossa ja huoltajuuskiistassa. Ainakin minä tuomarina miettisin aika pitkään voiko kyttääjälle antaa lasten huoltajuutta. Onko sellainen tasapainoinen ihminen.
[/quote] taidat itse olla pettäjän tiellä...
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:56"]
[/quote]
[/quote] taidat itse olla pettäjän tiellä...
[/quote]
En ole pettänyt, enkä tule pettämään. Satun nyt van tietämään, ettei Suomen oikeuslaitos käsittele pettämisiä, ei eron yhteydessä eikä huoltajuuskäsittelyissä. Joten siihen ei kannata yksityisetsivää palkata, menee vaan rahaa hukkaan. Ja toi stalkkaaminen on oikeesti aika säälittävää. Jos epäilee pettämistä, niin kysyy. Jos vastaus ei miellytä, eikä puolisoonsa luota, niin ero lienee se oikea ratkaisu.
Ei tuo mielestäni ole stalkkaamista, olisihan sim-kortti yhtä hyvin voinut olla myös kodin pöydällä tai lattialla niin olisiko sekin sitten muka stalkkaamista jos sen sattuisi huomaamaan? jos miehellä on fb profiili niin voit netissä testata häntä, tee feikkiprofiili ja esiinny jonain toisena naisena joka on hänestä kiinnostunut. Sitten näet mitä mies vastaa että onko kiinnostunut muistakin naisista. Jos prepaid on sitä varten. Vai voisiko prepaid olla jotain työpuheluita varten tms.
No otin sim kortin ja laitoin puhelimeen. Ja mitäpä sieltä löytyi. Seksipalvelunumeroita, viiden naisen numerot ja vaikka mitä kivaa. Lapset mummolaan ja minä kaverille.
AP
Noniin, just...
Oppikaa arvostamaan sitä mitä teillä on...
Surullista ja kamalaa tuollainen!
Kaikki sympatiat sulle ap...
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 01:09"]Noniin, just...
Oppikaa arvostamaan sitä mitä teillä on...
Surullista ja kamalaa tuollainen!
Kaikki sympatiat sulle ap...
[/quote]
Selitin että isi on ollut tuhma ja ei tule kotiin vähään aikaan.
AP
Sama kuin edellisellä, vaikka naimisissa ollaankin niin toisen kamoja ei pengota. lentäisit ulos kuin leppäkeihäs!