Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, mitä tulee mieleen siitä, että löysin mieheni lompakosta sim-kortin?

Vierailija
09.06.2014 |

Eli, miten pitäisi reagoida?

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:56"]

Meneekö kauas matkalle? Pääsetkö vakoilemaan missä siellä kulkee ja mitä tekee iltaisin? Yksityisetsivänkin voi palkata eli noihin juttuihin heitä palkataan tosi paljon siten saisit varmat tiedot valokuvineen ja se olisi sinulle eduksi esim. erossa.

[/quote]

Erossa siitä ei ole mitään hyötyä. Meillä Suomessa ei etsitä syyllistä eroon, eikä lapsia jaeta sen mukaan kuka petti ja ketä. Voi jopa olla että tuollainen sairaalloinen stalkkaaminen on haitaksi erossa ja huoltajuuskiistassa. Ainakin minä tuomarina miettisin aika pitkään voiko kyttääjälle antaa lasten huoltajuutta. Onko sellainen tasapainoinen ihminen.

[/quote]

Tuohan on vaan hyvä, että hankii pätevät toodisteet eikä syytä syyttä. Niinhän sinä varmaan "tuomarinakin" teet eli haet faktat ennen syyttämistä. taidat vaan pelätä itse, että jäät kiinni pettämisestä.

Vierailija
82/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap <3 

Huoh, vihaan niin pettäjiä. Jos haluaa muita, niin miksei sitten voi vain erota/ehdottaa avointa suhdetta? Miksi oikein väkisin täytyy loukata toista ja pettää luottamus? Ei ole MITÄÄN järkevää syytä pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa nyt p...provo! Tässä vaiheessa yötä ap keksi ottaa simin ja laittaa puhelimeen, just just.

Mammat tyhmyyksissään eivät edes tajua miten provoilin, että te ootte yksinkertaisia!

Vierailija
84/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:02"]Eli, miten pitäisi reagoida?

[/quote]

Omassa lompakossani lojui pitkään ikivanha sim-kortti. En vain jaksanut koskaan heittää sitä pois. Ei tullut edes mieleen, että joku voisi saada sellaisesta tulta vainoharhafantasioihin.

Vierailija
85/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestistä ja asian kysymisessä av - palstalta tulee mieleen, että aloittajan suhteessa on ongelmana luottamuspula tai sitten provoillaan taas.

Vierailija
86/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:48"]

No otin sim kortin ja laitoin puhelimeen. Ja mitäpä sieltä löytyi. Seksipalvelunumeroita, viiden naisen numerot ja vaikka mitä kivaa. Lapset mummolaan ja minä kaverille.

AP

[/quote]

Ja PIN-koodinkin tiesit tosta noin vaan? Hohhoijaa.... 

Vierailija
87/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 02:45"]

No otin sim kortin ja laitoin puhelimeen. Ja mitäpä sieltä löytyi. Seksipalvelunumeroita, viiden naisen numerot ja vaikka mitä kivaa. Lapset mummolaan ja minä kaverille.

AP

[/quote]

[/quote]

Pin koodia ei voi arvata? Pitääkö joku muka prepaid korteissa muita kuin oletuspinkoodeja.

Vierailija
88/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että olet vakoileva kyylä

Vierailija
89/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 02:45"]

AP

[/quote]

[/quote]

Pin koodia ei voi arvata? Pitääkö joku muka prepaid korteissa muita kuin oletuspinkoodeja.

[/quote]

Minun prepaideissa pin piti raaputtaa esiin, enkä saanut edes muutettua sitä.

Vierailija
90/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 08:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 02:45"]

AP

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minun prepaideissa pin piti raaputtaa esiin, enkä saanut edes muutettua sitä.

[/quote]

Ja mun prepaidissa se oli 0000

Vierailija
91/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen vain ihmetys siitä mitä teit miehen lompakolla.

Mulla itselläni useita simejä mut puhelimia vain kaksi joten pidän yhtä simiä juurikin lompakossa.

Vierailija
92/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:48"]

AP

[/quote]

[/quote]

Siinä ei ollut pin koodia.

AP

Vierailija
93/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:56"]

Meneekö kauas matkalle? Pääsetkö vakoilemaan missä siellä kulkee ja mitä tekee iltaisin? Yksityisetsivänkin voi palkata eli noihin juttuihin heitä palkataan tosi paljon siten saisit varmat tiedot valokuvineen ja se olisi sinulle eduksi esim. erossa.

[/quote]

Erossa siitä ei ole mitään hyötyä. Meillä Suomessa ei etsitä syyllistä eroon, eikä lapsia jaeta sen mukaan kuka petti ja ketä. Voi jopa olla että tuollainen sairaalloinen stalkkaaminen on haitaksi erossa ja huoltajuuskiistassa. Ainakin minä tuomarina miettisin aika pitkään voiko kyttääjälle antaa lasten huoltajuutta. Onko sellainen tasapainoinen ihminen.

[/quote]yleensä äiti saa lähihuoltajuuden ellei ole ihan pimee, alkoholisti, narkkari tai mielenterveys reistailee pahasti

Vierailija
94/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:56"]

[/quote]

[/quote] taidat itse olla pettäjän tiellä...

[/quote]

En ole pettänyt, enkä tule pettämään. Satun nyt van tietämään, ettei Suomen oikeuslaitos käsittele pettämisiä, ei eron yhteydessä eikä huoltajuuskäsittelyissä. Joten siihen ei kannata yksityisetsivää palkata, menee vaan rahaa hukkaan. Ja toi stalkkaaminen on oikeesti aika säälittävää. Jos epäilee pettämistä, niin kysyy. Jos vastaus ei miellytä, eikä puolisoonsa luota, niin ero lienee se oikea ratkaisu.

[/quote] kannattaa hieman tarkkailla jos mies selittelee liikaa jne

Vierailija
95/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 01:25"]

Haistakaa nyt p...provo! Tässä vaiheessa yötä ap keksi ottaa simin ja laittaa puhelimeen, just just.

Mammat tyhmyyksissään eivät edes tajua miten provoilin, että te ootte yksinkertaisia!

[/quote]tuollaistakin sattuu joten mammat olkaa tarkkoina, juottakaa mies humalaan ja hieman johdattelevia kysymyksiä, voi selvitä se juttu mitä haette

Vierailija
96/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:06"]

Mulle tulee mieleen vain ihmetys siitä mitä teit miehen lompakolla.

Mulla itselläni useita simejä mut puhelimia vain kaksi joten pidän yhtä simiä juurikin lompakossa.

[/quote]

Mitä helvetin väliä sillä on? Mies tässä on pettänyt ja siitä jäi kiinni. Jos ei ole mitään salattavaa, tuskin lompakolla käyminen on mikään ihmeellinen asia. Me ainakin otetaan sopivaa kolikkoa, bonuskorttia tms toisen lompakosta ihan viikoittain asiaa yhtään ajattelematta.

Vierailija
97/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, ja nämä seksipalvelu- ja naisten numerot olivat tallennettuna simmille, joka uusissa puhelimissa on erittäin vaikeaa tai jopa mahdotonta. Paitsi tietysti Porvoossa.

Vierailija
98/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:17"]Hihi, ja nämä seksipalvelu- ja naisten numerot olivat tallennettuna simmille, joka uusissa puhelimissa on erittäin vaikeaa tai jopa mahdotonta. Paitsi tietysti Porvoossa.

[/quote]

Mieheni EI halua uutta puhelinta. Kuulemma liian monimutkainen.

AP

Vierailija
99/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 01:09"]Noniin, just...

Oppikaa arvostamaan sitä mitä teillä on...

Surullista ja kamalaa tuollainen!

Kaikki sympatiat sulle ap...

[/quote]

Selitin että isi on ollut tuhma ja ei tule kotiin vähään aikaan.

AP

[/quote]

Ilmeisesti pieniä lapsia... älä enää ikinä tämän jälkeen sano heitä tuhmaksi, pelkäävät muuten että joutuvat pois kotoa.

Vähän harkintaa, mitä lapsille puhutaan eikä suutuspäissään ensimmäisiä mieleen tulevia sanoja.

Vierailija
100/137 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:17"]Hihi, ja nämä seksipalvelu- ja naisten numerot olivat tallennettuna simmille, joka uusissa puhelimissa on erittäin vaikeaa tai jopa mahdotonta. Paitsi tietysti Porvoossa.

[/quote]

Tyhmälle ehkä. Minun puhelimessa on kyllä hyvin yksinkertaista valita kumpaan tallentaa. Eikä ole vanha puhelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi