Kertokaa, mitä tulee mieleen siitä, että löysin mieheni lompakosta sim-kortin?
Kommentit (137)
sim-kortti on 2.naista varten... on kokemusta tällaisesta miehestä. silläkin oli perhe, ja vaihtoi sitten kortin aina kun soitti mulle tai viestitteli. ja minä laitoin hänelle viestiä siihen, viestit hän sai aina kun avasi puhelimen:)
ja näin toimittiin vantaalla. mies oli muuten paras pillunnuolija mitä ikinä olen kohdannut. nam. olenkin ajatellut ottaa taas yhteyttä häneen....
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:17"]
Tyhmälle ehkä. Minun puhelimessa on kyllä hyvin yksinkertaista valita kumpaan tallentaa. Eikä ole vanha puhelin.
[/quote]
Kuinkas iPhonessa tallennetaan simmille?
[/quote]
Asetukset -> sähköposti/yhteystiedot/kalenterit ->siellä lukee alhaalla että siirrä kontaktit sim-kortille.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:05"]
niinpä...matkustelevaa sorttia muutenkin...
AP
ps. ollaan naimisissa ja meillä on lapsia
[/quote]
Ari?
[/quote]
Välillä näkee näitä palstalla. "Terve Jaana" tms. Ihmettelen vaan, ettekö te pelkää paljastumista? Itse ainakin kerron tuon tason asiat (vrt ap:n tarina) 1-2 luotettavalle ystävälle. Jos joku kirjoittaa asiansa tännekin, ja siihen vastataan "Hei Jaana", eikö mietitytä, mitä Jaana ajattelee, kun näette seuraavan kerran.
Vai jakeletteko te muut laajasti arkoja yksityisasioitanne isollekin porukalle?
Vai kuvitteleeko joku salapoliisina, että kun naapurin Liisalla on matkusteleva mies ja lapsia, tämän täytyy olla hän...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:09"]Ei Ari :)
Kysyin, hän vastasi, ettei tiedä mikä se on. Mutta silti kantaa mukanaan sitä lompakossa, joka on alle vuoden vanha...
[/quote]No okei, toi on nyt jo aika epäilyttävää. Poliisidekkareissa rosmoilla on aina valmiina käyttämättömiä esimaksettuja liittymiä rikolliseen yhteydenpitoon.
[/quote]
Heh heh joo. En tiedä irvailetko ap:n kustannuksella ja muidenkin, jotka jostain syystä joskus epäilleet miestänsä, vai ymmärsinkö väärin. Kuinkahan paljon sulla on kokemusta miehistä. Lue vaikka viesti nro 108. Monesti naisella on syytäkin epäillä.
Kyllä minäkin luotan puolisooni, ja pettäjiä on vain tietty prosentti. Mutta meilläkin on ollut joskus asioita, jotka piti selvittää ensin, jotta liitto pystyisi jatkumaan. Tiettyjä sääntöjä piti sopia ensin. Vuosia myöhemmin tulin valitettavasti huolestuneeksi tiettyjen merkkien jälleen saapuessa. Onneksi oli vain yksi kerta ja väärä hälytys, ja luotto pelaa. Mutta sen verran olen nähnyt ja ihmisiä tuntenut, että juuri noin pettäjämiehet toimivat (nro 108). Naisten touhuja ovat "kriisit", kaikenmaailman "ihonalaiset" jne. Miehillä tärkeintä on se, että huolto pelaa kotona eikä jää kiinni (siis jos pettäjiä kuvaillaan kärjiistettynä).
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:47"]
tuo joka väitti olevansa "AP" ja kertoi laittaneensa lapsen mummolaan, en ollut minä, oikea AP!!!
Minä en ole saanut sim-korttia auki. Taidan viedä sen puhelinliikkeeseen...eli asia on edelleen kesken. sori vaan
todellinen AP
[/quote]
Ja höpöt. Jos joku haluaa oikeasti keskustella täällä ilman tuollaisia ongelmia niin tietenkin rekisteröi tunnuksen ennenkuin kirjoittaa avauksen. Rekisteröidyllä tunnuksella kirjoitettuja viestejä ei voi väärentää eli kukaan ei voi esiintyä ap:n nimissä.
Näissä provoavauksissa ei koskaan rekisteröydytä. Se kun vähentäisi muiden mahdollisuutta liittyä mukaan provoiluun ap:tä esittäen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:09"]
Ei Ari :)
Kysyin, hän vastasi, ettei tiedä mikä se on. Mutta silti kantaa mukanaan sitä lompakossa, joka on alle vuoden vanha...
[/quote]
Ei TIEDÄ mikä se on?!! Huonoin selitys ikinä. Älä nyt vaan tuohon tyydy. Pistä miehesi lujille ja purista totuus.
Vitjaako täällä kyselet, syy on selvä miehes pettää sua,senhän sä halusit kuulla?
Voi hyvä ihme! Täältähän se löytyy varma tieto tuohonkin. Anna ukko mennä jos et luota enää tuon vertaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:14"]
Mulla on kaksikin sim-korttia. Niiden maiden prepaidit, jossa käyn useammin :)
[/quote]
Mutta puoliso varmaan tietää niistä, ehkä jopa numerot, tai jossei tiedä ja ihmettelee sim-korttejasi osaat vastata kysymykseen siitä mitä ne on?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:21"]
Mullakin on lompakossa SIM kortti. Se on vaan unohtunut sinne, kun työnantaja vaihtoi liittymää ja uusi kortti piti vaihtaa. Säilytin varmuuden vuoksi vanhaa korttia lompakossa, jos olisin puhelinnumeroita tmv kortilta tarvinnut ja sitten se vaan jäi lompakkoon.
[/quote]
Ookkei. Sulla on siis järjellinen selitys ylimääräiselle sim-kortille. Ap:n miehellä oli huono selitys (= ei tiedä). Siinäpä se oleellinen ero.
Jos ei ns. tiedä mikä kortti se on niin ehdota että heität sen pois. Tai laita se omaan puhelimeen ja mieti mikä voisi olla PIN-koodi. Tai jos ei sitä ole?
meillä muuten putkahtelee joitain sim-kortteja pöydänkulmilta siellä täällä johtuen siitä, ettei vanhaa korttia jotenkin tohdi hävittää vaikkei se toimi nyt eikä koskaan enää.
Juuri tarkistin. Lompsassa yksi vanhaksi mennyt DNA:n simmi, pöytälaatikossa ainakin 6 kpl Soneran, Sauniksen ja DNA:n simmejä. En ole puolisolleni uskoton vaikka en edes muista mistä tuo lompsan simmi on peräisin ja miksi se piti aikanaan säilyttää.
Älkää kaivelko toisten lompakoita jos se johtaa tuollaiseen angstiin. Entäs jos lompsasta olisi löytynyt lappu, jossa naisen etunimi ja puhelinnumero? Minulla sellainen oli pitkään lompsan sivutaskussa ulkomaanmatkan jälkeen, kun sain yhteyshenkilön numeron paperilla enkä muistanut heittää lappua roskiin.
Jos joudutte kyttäämään ja kyyläämään niin parisuhde ei teille sovi.
Kuten tuossa joku sanoi aiemmin, joidenkin miesten kanssa salapoliisityö on ainut vaihtoehto päästä perille. Ei ne myönnä tai keskustele, perhe kaikkine etuineen halutaan pitää kasassa hinnalla millä hyvänsä ja käydä samalla hakemassa extraa elämään muiden naisten kautta. Rumaa se on, myönnän, mutta niin tein itsekin. Rumaa on myös valehtelu ja pettäminen.
Vuosia jatkunut pettäminen selvisi omalla kohdallani juurikin miehen kännykästä ja meilistä. Toki mulla oli asiasta vahva epäily siinä vaiheessa, ja kysyessä kielsi kaiken. Päinvastoin suuttui ja haukkui hulluksi. Kiinni jäämisen jälkeen yritettiin uudelleen, koska pienet lapset. Muuttuiko tilanne? No ei, ja taas narahti kun vilkaisin tekstarit. Tiikeri ei pääse raidoistaan.
Sanokaa mitä haluatte, mutta en kadu vaikka tutkin kännykän. Muuten kusetus olisi jatkunut hamaan tappiin, eikä olisi selvinnyt millaisen miehen kanssa jaoin elämäni ja sänkyni. Siellä sängyssä oli tungosta.
Perheessä minun laukulle ja rahapussilleni on saanut mennä vapaasti kun on tarve. Haluan luottaa ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:05"]Tulee mieleen, että menit penkomaan miehen lompakkoa. Toivottavasti luvan kanssa.
[/quote]
parisuhteessa ihan ok.
Hei ap. En yleensä kirjoittele tälle palstalle mutta nyt kun sinun tuntemuksesi ja löytösi ovat kuin minun elämästä, on minun pakko kommentoida.
Löysin mieheni lompakosta sim-kortin, ja koska olin niin mustasukkainen (myöhemmin selvisi, että syystä) päätin tarkastaa kortin sisällön. Sain kuin sainkin kortin auki sillä klassisella 0000 koodilla, mutta kortilta ei löytynyt mitään. Kysyin ohimennen mieheltäni kortista, sanoi että hän ei ole tietoinen mistä se on ilmestynyt. Ei kuulemma ole koskaan nähnytkään koko korttia. Uskoin tämän, ja elämämme jatkui kunnes aloin pestä hänen työtakkiaan ja tyhjensin taskut. Hänen vanha puhelimensa, jota ei oltu käytetty moneen kuukauteen ja joka oli akku tyhjentyneenä hylätty kaapin perälle löytyi täyteen ladattuna hänen taskustaan. Äänettömällä. Luin viestit ja sieltähän löytyi romanttisia viestejä hänen exältään, päivämäärät olivat kolmelta kuukaudelta.
Tämä oli vikatikki suhteessamme, sain kiukkupuuskan avulla niin paljon voimia että erosin ja aloitin uuden elämän. Mieshän tietysti kielsi kaiken, mutta en kuunnellut häntä enää. Kaverinsa möläytti sitten kännissä että oli montakin kertaa kuskannut näitä rakastavaisia ihan lähiaikoinakin.
Jos sinua yhtään epäilyttää, tarkkaile tilannetta ja LÄHDE jos käy ilmi jotain joka tuhoaa sinut palasiksi.
Voimia.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:29"]
Kysyin tän ketjun innoittamana tyttöystävältä että onko nähny mun lompakkoa. Vastaus kuului " minkäs näkönen se olikaan" tuli niin hyvä mieli että pitää keksiä illaksi jotain kivaa :)
[/quote]
Omani tiesi heti tarkalleen mistä löytyi, mitä tämä kertoo hänestä?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:02"]Eli, miten pitäisi reagoida?
[/quote]
Ekana tulee mieleen että oot rasittava kyylä joka elää miehen siivellä. En keksi muuta syytä mennä toisen lompakolle kuin kyttääminen tai lompakon tyhjentäminen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:17"]Miksei saisi käydä miehen lompakolla (ja mies naisen) jos on muutenkin yhteinen talous? Mä käyn usein miehen lompakolla, toki kerron mitä sieltä otin, esim. euron parkkirahaa tms. Mitä synkkiä salaisuuksia te oikein lompakoissanne säilötte?
[/quote]
Mun mielestä on ihan kohteliasta kysyä onko toisella käteistä jos mulla ei ole. Kyllä se sit sanoo että ota sieltä mun lompakosta, mutta omin päin en mee kaivelemaan.
tuo joka väitti olevansa "AP" ja kertoi laittaneensa lapsen mummolaan, en ollut minä, oikea AP!!!
Minä en ole saanut sim-korttia auki. Taidan viedä sen puhelinliikkeeseen...eli asia on edelleen kesken. sori vaan
todellinen AP