~*~ ENSIKOT helmikuu ~*~
Tässä meille pinkka koko täksi kuukaudeksi. Vanha pino oli jo sivulla kolme ja kahden viikon aikana kirjoitettu vain muutama sivu.
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=46&m=12213514&p=3&tmo…
Missä kaikki on?
-Koiruus-
Kommentit (51)
Hermione; juu vakipaikka hoitoalalla luo kyllä tosiaan turvallisuutta, eikä aina ole niin itsestäänselvyys. Sama täällä, turvallisuuden takia sen vakipaikan halusinkin, ja sain tuossa syssyllä:) Vai ensi syksynä olisi sitten aika pikkukakkosen, kiva! Eetu saa leikkikaverin mukavalla ikäerolla, kuulostaa hyvältä. Ja en toki ajatellutkaan, että pitäisit kakkosvauvaa itsestään selvyytenä, eiköhän kaikki Enskat ajattele, että vauvoja saadaan eikä tehdä. Sen verran kuin ollaan eletty mukana l-puolelle siirtyneiden elämässä mukana- ja toivottu jokainen, että heille suotaisiin nyytit hetimiten!!! Mutta haleja sinne päin, ihana kuulla Siusta:)
Baulie; elä heitä vielä kirvestä kehään. Ymmärrän kyllä, että turhauttaa. Mutta tuhru ei ole vielä kunnon vuoto. Peukuttelen täällä Siulle! Ja kiitos, jos otat esittelypinon hoitaaksesi:)
Koiramammalle lohtuhali. Olipa törppö tohtori:( Nyt vain miehus pikapikaa varaamaan lekuriaikaa, tuskinpa siinä puolta vuotta venähtää kuitenkaan, että etenette asiassa. Onneksi ei muuten auton kanssa sattunut pahemmin (hui) ja ettet loukannut itseäsi. Jaksuja.
Nyt iltatoimiin. Palataan:)
pariisitar
Baulien tunnelmia ja kuulumisia täällä huhuilen? Kaartoiko täti sitten ihan kunnolla paikalle? Toivon niin, että EI...Soisin niin oikean PLUSSA-AALLON koko l-puolen pinolle sekä Koiramammallekin. Mutta mitä sinne päin kuuluu?
Entäpä Koiramamma, onko viikko edennyt jo paremmin, kun olet selvinnyt painajaismaisesta maanantaistasi? Toivottavasti mieli jo parempi. Joko patistit miehuksen soittamaan lekuriaikaa?
Täällä kp 22/?, rinnat aristavat yhä. Eipä ole kiirusta testaillakaan (jos sinne asti ees pääsee) , sillä ovis oli tismalleen kp 14-15 hujakoilla... Eli kaipa nämä kierrot tulee olemaan 28-30päivän luokkaa tällä erää. Mies onneksi palailee perjantaina kotiin, mikään tuskin voisi tehdä minua niin onnelliseksi:) Hihii, alitajuntakin ilmeisesti työstää tätä vauvakuumetta- ja yritystä, ihanaisia vauvaunia on tullut nähtyä:)
Haleja lähetellen,
pariisitar
kiva kun Pariisitar täällä kaipailee :)
Täti ei ole vielä kunnolla saapunut paikalle, mutta tiedän että se tulee. Illalla todennäköisesti viimestään, nyt on tuhrunnu jo reilusti yli 48 h. Siis tää tuhruttelu on mulle ihan tavallista, joten siksi en enää elättele mitään toiveita. Onhan tää vähän inhottavaa, kun vuotelu pitkittyy, mutta minkäs teet... Yleensä alkaa ihan vaaleanruskealla (sori kuvailut...) vuodolla, mutta loppuajasta tulee jo ihan mustaa vuotoa. En sitten ole vieläkään päässyt selville, et onko verta vai mitä, siltä ei missään vaiheessa vielä ole näyttänyt. Haisee kyllä voimakkaasti raudalle? Kummallinen siis on naisen keho.
Wihii, nyt on onnellinen olo! Sain käytyä aamulla terkkarilla ja hän oli oikein ihana :) Turhaan emmin tuon käynnin kanssa, ajattelin että ei siellä mua kuitenkaan tosissaan oteta ja saisin vaatimalla vaatia jatkotoimenpiteitä.
MUTTA: sain lääkäri ajan JO ensi torstaille, terkka sanoi että lääkärikin on tosi ihana & ei mikään nuori, eli elämänkokemusta löytyy. Terkan mukaan pääsen siis melkein heti verikokeisiin + papa otetaan. Puhui myös miehen tutkimuksista, että sitten jossain vaiheessa (katsotaan mitä mieltä lääkäri on) täytyy käydä antamassa s-näyte. Ja sitten jos tilanne on sellainen, niin laittavat lähetteen eteenpäin lapsettomuustutkimuksiin.
Mä oon niin helpottunut! Mulle on aina ollut vaikeaa puhua terkkarille & lääkärille yleensäkin... Mutta ei se ollutkaan niin kamalaa, varsinkin kun vastaanotto oli tämmöinen :)
Pariisittarelle jaksuja viimeisille yksinolopäiville :)
Ja vilkutukset myös Koiramammalle, harmi tosiaan että sun lääkäri oli tuommoinen :( Palveluammatissahan hekin ovat, ovatko sitten niin kyllästyneitä koko " touhuun" vai sattuiko vaan huono päivä... Jaksuja bd bd bd bd
-baulie-
kp 28 (vieläkin...)
IHANA ilma, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta:) Iltavuoroon tosin pitäis mennä, herättiin koiruuden kanssa jo aikaisin ja käytiin lekurissa (silmätulehdus) ja samalla vähän puistossa juoksemassa (siis koira juoksi, en mie):)
Baulie, WAU, hienoa, että menit nyt terkkarille ja asiat lähti rullaamaan vauhdilla ettenpäin. Varmasti helpottunut olo:) Ja aika pian sait lekuriajankin, jee:) Oliko kyseessä jonkinlainen opiskelijaterveydenhuolto vai miten (en muista oeltko asiasta maininnut aikaisemmin)? Onko tuhru muuten jo vaihtunut vuodoksi vai vieläkö tuhruttaa? Kiitos myös tsempeistä vikojen yksinolopäivien suhteen.
Täällä kp 23/?. Miehus palailee hu illalla, sain vaihdettua vuoronkin niin, että pääsen yllärinä vastaan. Vuoro tosin vaihdettiin sillä ehdolla, että luvataan olla riitelemättä sekä lupaan leipoa miehukselle jotakin tai käydä alusvaateostoksilla:) Päädyin ensimmäiseen, fetapiirakka tehoaa aina:) Ja riidellähän me ei melkeinpä koskaan. Rinnat ei enää niin arat, mitä lie pitkittyneitä oviskipuiluja mokomat olivat. Ensi viikon pe olisi yhdet läksiäispippalot, sitä ennen saisi menkat alkaa, niin ei tartte negaa testailla. Mie en usko plussaamiseen ekassa kierrossa kohdallani, ei sillä etteikö se olisi ihanaa, mutta tämän asian suhteen olen pessimisti.
Nyt töihin....Jaksuja Koiramammalle ja vilkutuksia muille. Nauttikaapa auringosta:)
pariisitar
Hei, ihana ajatus Pariisitar mennä yllärinä miestä vastaan! Meinaatko yhtään vihjata hänelle, että oot vastassa? Tuleeko hän siis junalla/bussilla/lentokoneella tms.? Voi olla miehesi pöllämystynyt, jos ei yhtään odota sua sinne :D
Näkyyköhän sua loppuviikkona täällä ollenkaan, otatte miehesi kanssa oikein kunnolla erossaoloajan takaisin ;)
Täti tuli meille kyläilemaan sitten ihan kunnolla tänä aamuna... Eli hanat on auki... Suunnilleen 60 tuntia sitä niukkaa vuotoa sitten riittikin!
Ja kyllä, kävin opiskelijaterveydenhuollossa. Siihen nähden mielestäni yllättävän positiivinen kohtelu, vaikka kaikenkaikkiaan terkkarit siellä on mukavia. En vain etukäteen oikein tiennyt, että miten siihen suhtaudutaan, että opiskelijalla on perheenperustamishaaveita...
Koiramamman kuulumisia täällä kaipaillaan :) ?
Mulla on ollut oikein työntäyteinen päivä takana, oltiin meidän kurssilaisten kanssa töissä paikallisilla messuilla, semmonen ura- ja rekrytointitapahtuma. Ihmisiä kävi päivän aikana ehkä pari tuhatta, eli hulinaa oli. Eipä sieltä itselle tarttunut oikein muuta kun kassillinen esitteitä mukaan...
Sen jälkeen sitten olin kahden ystäväni kanssa ystävänpäiväkahvilla ja toisen heistä kanssa ikkunashoppailemassa myöhemmin... Mies lähti katsomaan lätkää hallille, joten olen nyt vielä pari tuntia yksikseni. Yhtä koulutehtävää pitäisi alkaa väsätä huomiselle.
Mutta, oikein ihanaa ystävänpäivänjatkoa teille tyttöset :)
Baulie, juu, eipä mies oikein tiiä, olenko tulossa, huijasin olevani iltavuorossa (olinkin, mutta vaihdoin sen aamuvuoroksi) ja totesin, etten tiiä, ehdinkö sieltä lentokentälle. Eli ihan ajattelin miehuksen yllättää:) Niin, ja vkl:n olen valitettavasti töissä (0nneksi aamutöissä), joten ei sitä ehdi ihan kauhiasti nautiskella rakkaasta, mutta ti onkin sitten yhteinen järjestetty arkivapaa. Pääasia kuitnekin, että saa miehuksen KOTIIN<3
Siullapa on ollut työntäyteinen/puuhakas päivä:) Kivalta kuulostaa! Saa muuta ajateltavaa tähän vauvailuun. Pahoittelut muuten tättärästä:( Mutta varmasti oloa hiukan helpottaa,kun asiat tällä saralla kuitenkin jotenkin etenevät. Nautiskelepa siis viikonloppuna ihanasta talvisäästä ja laita opiskelujutut toviksi syrjään ja kerää auringosta voimia:)
Voi kuinka ajatus pätkii...paree kai hipsiä nukkumaan, kun hu herätys ennen kuutta kuitenkin.
Vilkutellen,
pariisitar kp 23/?
Moikka,
Baulieta huhuilen; mitä kuuluupi? Jännittääkö jo tuleva lekuri? Kävin l-puolella kuikuilemassa ja siellä oli aivan ihania uutisia Naksulla ja Brookella:) Tuli kiva olo! Pakko siis hehkuttaa täälläkin moisia uutisia:)
Monologia täällä pidän...omanapa: miehus sitten tuli eilen KOTIIN! Ihana yllärini mennä vastaan meni sitten ihan pieleen; olin käynyt kampaajalla, siivonnut koko kämpän ja siellä me sitten nökötettiin koiran kanssa -ajoissa- vastassa onnesta soikeina ja laitettuina; väärässä tuloaulassa. Ekan kerran tulikin toisesta tuloaulasta, enkä mie blondi tajunnut tarkistaa ajoissa. No, kun miestä ei kuulunut, oli pakko soittaa; oli jo taksissa. Oltiin menty ristiin. Kyllä itketti hetken moinen, vaikka ioksihan tuo pian vaihtui, kun sai miehuksen kotiin, se on se pääasia<3
Täällä kp 25/?, minkäänlaisia oireita ei ole...joten en elättele toiveita, vaikka kävin kyllä ostamassa uusimman kaksplussan (ostan niitä välillä)...:)
Mutta ilmoitelkaapa itsestänne, ettei pinomme ihan häviä:)
vilkuttaen,
pariisitar
Voi vitsit, no ajatus on kuitenkin Pariisitar se tärkein :) Ärsyttää itteenikin ihan suunnattomasti, jos suunnitelmat menee mönkään... Ja vieläpä ylläri! Mutta pääasia, että miehesi on nyt kotona, varmaan jo näin jälkeenpäin naurattaa pieni kömmähdys ;)
Itse viettelen yksinäistä lauantai-iltaa, pitkästä aikaa :D Mies meni saunailtaan, saas nähdä mihin aikaan ja missä kunnossa kotiutuu... Remppasivat tuttunsa kanssa yhden asunnon ja nyt sitten " vihkivät" sen saunan käyttöön, omistajan oikeudella... Vuokralle kun se asunto on siis menossa.
Kävin tuossa itsekseni saunassa, ihanaa oli vaan olla ja loikoilla vähän pehmeemmissä löylyissä kuin mitä sillon kun yhdessä saunotaan. Ja oli tilaakin enempi :D Sitten tuhosin tuossa yksikseni Fazerin sinisen ja katoin varsinaista hömppää telkusta, American Idolin ja OCn täydelliset naiset. Siinä vasta sarja, naisilla on rahaa kun roskaa ja ovat kyllä sen näkösiäkin! Yhdessä kun sitä joskus ollaan katsottu, niin mies vaan tokaisi että se yksi niistä naisista näyttää naamaltaan ihan marsulta! Botoxia on taidettu laittaa ja vähän muualtakin korjailla. Kieltämättä totta :D
Eipä mua vielä se ensi viikon lääkäri jännitä, en anna itselleni lupaa jännätä kun vasta torstaina ;) Oon netistä tutkiskellut vähän, että millasia kaikkia verikokeita multa otetaan ja millasia mahdollisia tuloksia voisi tulla... Mutta eihän sitä voi etukäteen mistään tietää, onko vikaa hormooneissa vai eikö.
L-puolella tosiaan tapahtuu noiden plussien merkeissä, on se niin hienoa! :)
Ja Pariisittarelle toivottelen vielä hyviä hermoja ;) Kaikkihan on mahdollista, toivotaan että tulisi ylläri! Mutta hienoa, että olet asennoitunut tähän yrittämiseen ns. " oikealla" tavalla, siis että olet valmistautunut myös siihen pettymykseen. Mutta sitähän me ei teille toivota ;)
-baulie-
Hyvää Huomenta:)
Baulie, Siullapa on ollut kivan kuuloinen lauantai-ilta:) Oikein fiilistelin, millaista on tosiaan saunoa yksin; laittaa kaiken maailman naamioita kasvoihin ja hiuksiin ja pötkötellä lauteilla lämmöstä nauttien. Ja ottaa vaikka siiderin siellä löylytellessä. Ihanaa! meillä ei valitettavasti ole saunaa täällä hkissä, sitä kyllä joskus kaipaisi.
Jännää kyllä nuo tulevat tutkimukset; verikokeet, mitä Siulta ottavat. Kiva varmasti vähän etukäteen tutkailla asiaa, osaa sitten kyselläkin paremmin tohtorilta kaikkea.
Meillä meni loppulita ihan mönkään; riideltiin, joku ihme mutsasukkaisuuskohtaus miehuksella. GRR. Sitä noi työmatkat teettää, miehen kaveri vielä lisäsi vettä myllyyn viime la, kun oltiin porukalla ulkona, niin tämä idiotti kaveri oli lähetellyt miehelle viestejä atlantin taa, että aikoo harrastaa seksiä meidän kaikkien mukana oleliden naisten kanssa oman avovaimonsa lisäksi...niin lapsellista. Ja kuin mitään ei tod. ole tapahtunut, mokomaa kännisen äijän uhoa vaan...ei tulisi edes mieleen sekoilla jotakin miehen selän takana. Kurja olo, kärpäsestä härkänen. Kaiken kukkuraksi miehen isä on vielä sairaalassa, eilen käytiin häntäkin katsomassa; onneksi olen itse hoitaja, niin osasin kysyä voinnista tarkkaan.
Täällä töissä siis mieli maassa, vähällä unella. Nyt jos vielä menkat alkaisi, niin olisi ihan perfect...hei, jos ei moista tättärää kuulu (JOS sellainen ihme kävisi), niin koskakohan kandeisi testailla? Nyt siis kp 26/?...ovis oli just kp 14-15...oisko sitten esim ke, jolloin olisi kp 29....hankalaa...uusia juttuja:)
No niin, sori tämä pessimistisävyinen sepotus, taidan lähteä aamupalalle ja sitten jatkamaan hommia.
Ihanaista sunnuntaipäivää sinne ja rentoja hetkiä vapaapäivänä:)
Ps. huhuu Koiramamma? :)
pariisitar
ja samalla kyselen Pariisittaren kuulumisia? Jos niin hyvin käy, että tätiä ei huomenna näy, niin sittenhän menee jännäksi ;) Periaatteessahan +:n pitäisi silloin jo näkyä.
On muutenkin ollut täällä aika hiljaista... Huhuu?
-baulie-
(ylihuomenna lääkäri!)
Moikka:)
Baulie; Siulla jännä lekuripäivä lähestyy, kiva:) Varmasti helpottavaa, että asiat lähtevät rullaamaan eteäpäin! Täällä tosiaan kp 28/?, eikä ainakaan vielä ole tättärä kurvannut paikalle. Ostin testin jo eilen, mutten ole uskaltanut testata vielä kuitenkaan. Oireita ei oikiastaan ole; mitä nyt väsymys (joka voi yhtä hyvin johtua aikamoisesta hullunmyllystä töissä) ja naamassa ei näpyn näppyä, joita yleensä juuri ennen menkkoja tuleepi:) Mutta enpä silti uskalla toiveita juuri elätellä.
Ihanaista talvipäivää Enskattarille:) NAuttikaapa auringosta:)
pariisitar
pikavisiitti.....Täti punainen tuli salakavalasti paikalle, joten kp1/yrityskierto 2 käynnistyi nyt. Ei kuitenkaan kovin pettynyt olo, kun osasi odottaa tätä. Tosin lievä pettymys tämä kuitenkin oli, miehellekin. No, kaikella on aikansa, nyt vain uutta yritystä kohden:)
pariisitar
voi höh! Harmin paikka Pariisitar :(
Ei auta muuta kun toivotella intoa uuteen kiertoon, kyllä se kohta helpottaa!
Täällä ollaan taas! Mulla alkoi opiskelut, kun pääsin siihen työvoimakoulutukseen, myynnin ammattitutkinto. Kestää n. tuonne marraskuun puoleen väliin ja kesällä/syksyllä olisi kaksi TOP-jaksoakin, näillä näkymin molemmat 6vk. Joudun polkupyörällä kulkemaan koululla melkein 4km päässä ja näin äkkiseltään todella rankkaa. Yli vuoden kun on mähöttänyt kotisohvalla, niin tämmönen rankka liikunta ja säännöllinen elämänrytmi ottaa niin koville. Koiratkaan ei enään pääse kuin pienille lenkeille iltaisin. Toivotaan, että tämä olo tästä vielä kohenee. :)
Pahoittelut tädistä ja riidasta pariisittarelle. :( Joko on tehty suloinen sovinto? <3 :D
ON: Nyt tänään on kp 26/25 (25-31), että tätiä odotellaan. Luultavasti ei oo tässäkään kierrossa tärpännyt, ollaan miehen kanssa nähty sen verran vähän ja tuntuu ettei ainakaan se ovis olisi ihan kohdilleen sattunut.
-Koiruus-
...Ainakin Baulielle, siis, miten meni tohtorin luona??? Tulepa ihmeessä piakoin kertomaan kuulumisia, täällä jo odotellaan.
Kiva kuulla Koiramammastakin ja onnittelut opiskelupaikan johdosta! Luulisi Siulla jonkin verran peruskuntoa olevan, kun koirien kanssa olet liikkunut päivittäin, joten eiköhän pyöräilyssä kyse ole vain siitä, kun liikut nopeammalla tempolla ja ehkä eri lihaksiakin tulee käytettyä. Viikon päästä matkat sujuvat jo hujauksessa:) Niin, ja plussatuulahduksia sinne päin, kp:t lupaavat ainakin hyvää, eikös ne plussat tuppaa tulemaan, kun niitä vähiten odottaa:) ? *bd bd bd*
Täällä kp 3/28, yk 2. miehuksen kanssa riita sovittiin jo su (me kuin ylipään riidellään tosi harvoin). Kukkapuskan kanssa tuli miua lepyttelemään:) Sitten ollaankin vietytty ihanainen alkuviikko ottaen takaisin se kaikki työmatkalla menetetty yhteinen aika. Greippimehua ostin muuten myös,josko sillä olisi edes jonkinlaista vaikutusta tässä yrityksessä, kun kerta niin kovasti mainostettu:)
Jaksuja kaikille Enskattarille loppuviikkoon. Ketuttaa kun on niin harmaata ja synkkää...paistaisipa taasenjo aurinko:)
pariistar
Pikaisesti omat kuulumiset, tällä kertaa en muuta kerkeäkään :)
Lääkäri siis oli tosi mukava! Sain lähetteen verikokeisiin (sokerit, kilpirauhanen, prolaktiini ja joku neljäs, en muista mikä...), lääkäri teki myös sisätutkimuksen. Sanoi, että on viimeksi kohdannut lapsettomuusasioita joskus vuosituhannen alussa, niin ei ollut oikein varma miten käytännöt tämän asian suhteen on muuttuneet. Mutta parilla puhelinsoitolla saatiin asiat liikkeelle.
Hän siis kirjoitti mulle (/meille) lähetteen keskussairaalaan naisten gynelle (en tiedä mikä sen nimi on virallisesti) valmiiksi ja se sitten lähtee eteenpäin kun olen käynyt verikokeissa ja mies on käynyt sperma-analyysissä & klamydia-testissä. Mutta jos mies on ok ja multa löytyy semmonen vika, mihinkä hän pystyy lääkkeet määräämään, niin sitten hoidetaan tuolla opiskelijaterveydenhuollossa.
Kaikki on nyt kuitenkin vähän sekavaa... Vaikka asiasta ollaan miehen kanssa puhuttu ja kaikki tuntui olevan aikaisemmin ok, niin eilen sitten riideltiin... Tai ei varsinaisesti riidelty, mutta miehelle tuntuu nyt sitten kuitenkin olevan kova paikka mennä kokeisiin. En todellakaan tiedä, milloin hän on valmis!? En halua painostaa, joten odotellaan nyt jonkin aikaa että hän saa mietittyä asiaa... Itse kuitenkin menen kokeisiin vasta kun mieskin on valmis.
...tai täällä kyllä vähemmän on edm:a näkynyt, kun olin aamun töissä ja hu olisi taasen aamuvuoro. Heitin tuossa miehuksen kavereilleen ja itse ajelin nöyränä kotiin. Siivoilin, otin kuuman suihkun, keitin teetä ja lastasin lautaselle ison kasan erilaisia keksejä. Nam:)
Mutta mutta Baulien asiathan etenivät lekuriviistillä torstaina mukavasti, kiva! Uskon, että se mieskin siitä pehmenee, kun saa hetken sulatella asiaa! Millaisissa tunnelmissa siellä nyt?
Koiramammalla oli lupaavan kuuloiset kp:t, Plussatullahduksia vain sinne päin:D
Täällä tylsä alkukierto menossa, kp 5/28. Kovasti ensi viikonloppua odottelevissa tunnelmissa, ovis (ehkä) sattunee olemaan silloin, kuin myös miehuksen kanssa pitkästä aikaa vapaa vkl:) Jos sinne asti vain jaksaisi porskuttaa...:)
Vilkutuksia Enskoille:)
Hiukan Väsyneenä,
pariisitar
Viettelen täällä talvilomaa, joten tulee nukuttua vähän pidempään kun normaalisti... Tietty olis ihan viisasta vaan repiä itsensä ylös sängystä viimestään kahdeksalta, niin rytmi pysyis järkevänä. Miehellä ei ole talvilomaa, joten itsekseni olen päivät, vähän tylsää mutta ei auta... Kävin koiran kanssa pitkällä lenkillä, kun ei oo muutakaan tekemistä! Aurinko tuolla kivasti killottaa, niin kirkkaasti että nyt on silmät kipeenä :D
Pääseekös Pariisitar viettämään talvilomaa? Entäs Koiramamma?
No, nyt kun ei päästä käymään missään yhdessä niin jaksaa kun tietää että pääsiäisenä sitten :) Varattiin Rukalta loma, siellä vietellään sitten pääsiäinen torstaista maanantaihin.
Koiramamma, vieläkö elellään samaa kiertoa :) ? Voi kun olisi ihana kevätylläri, jos täti pysyisikin poissa! Kaikki on mahdollista ;)
Mitä Pariisittarelle kuuluu? Kohta onpi otollinen aika tehdä läheisyyttä ;)
ON: En tiedä olisko mun ovulaatio ollut eilen, niin vähän veikkailen (kp 12). Kait se on sitten vakiintunut jo noin aikaisille päiville, viime kierrossa oli juurikin kp 12... Täytyy toivoa, että kevät & aurinko auttaisi asiaa :)
Miehen näytteissä käyminen on edelleen mietintävaiheessa. Kait se on sitten kunniakysymys tuolle vastakkaiselle sukupuolelle, ainakin meidän tapauksessa. No, ehkä tähänkin aika ja miettiminen auttaa.
Piti miunkin tulla moikkaamaan tänne kuumeilu-puolelle... Pitkästä aikaa selasin enska-pinoa ja mitäs huomasinkaan: Pariisitar jälleen kuumeilemassa! Tsempitystä ja +++-tuulia vaan oikein kovasti. Kuten tietysti muillekin kuumeilijoille.
Täällä vietetään vauva-arkea kohta 3 kk vanhan tyttelin kanssa. Melko rauhallinen tapaushan tuo on, ei turhia kiukkua. Tarvittaessa kyllä ääntä lähtee! Ihanasti naureskelee ja viuhtoo jo kovasti käsillä ja jaloillaan.
Oikein hyvää jatkoa kaikille toivottelee
Dajm ja Pätkis-tyttö
Heti ensialkuun ON: Lääkäri soitti. Arvasin! Se oli joku vanha ukko. Tosi tympeä tyyppi, kuulosti ettei tiennyt oikein mitään eikä sitä kyllä kiinnostanutkaan. Ei se oikeen mitään osannut sanoa niistä verikokeista, kertoi ne progesteroni arvot (enään en muista) kuulemma nousseet siitä mitä silloin viimeksi (oviksen aikaan). Mutta ei reagoinut mitenkään kun kerroin että ne verikokeet tuli nyt väärään aikaan kierrosta kun kuukautisen tulikin 6 päivää odotettua aiemmin. Ei määrännyt mitään lisäkokeita, vaan käski miehen mennä seuraavaksi johonkin tarkastukseen yms. Eli nyt kun Esa varaa ajan, niin se on varmaan vasta 3-4kk päästä ja ennen kuin mitään testejä on tehty, niin varmasti jo puolivuotta vierähtänyt. V*tuttaa! Vielä kun nyt tänään illalla runttasin miehen auton. Tämä päivä on mennyt niin putkeen. Onneksi mies ei ollut pahana ja eikä se vahinkokaan mitenkään iso ollut, muutama kylkivalo Chevy Vanista säpäleinä ja astinlaudassa naarmuja jne.
Kiva kuulla teistä vanhoistakin enskoista, miä oon täällä vähän katkeroitunut, mutta mukava silti kuulla kun toisilla menee kivasti.
-Koiruus- Kp 14/25 (25-31)