Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~ ENSIKOT helmikuu ~*~

04.02.2008 |

Tässä meille pinkka koko täksi kuukaudeksi. Vanha pino oli jo sivulla kolme ja kahden viikon aikana kirjoitettu vain muutama sivu.

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=46&m=12213514&p=3&tmo…

Missä kaikki on?

-Koiruus-

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis:)

Ihana kuulla vanhoista Enskattarista; *Vilkuttaa hurjasti Dajmille ja Pikkuselle* Mukavaa, kun muistit miut vielä ja tulit vielä tervehtimäänkin. Juup, tosiaan tässä toista kiertoa mennään- ja kovasti pikkunyyttiä meitillekin toivotaan. Ja Teitillä siellä jo 3kk ikäinen pikku-ihanuus, Onnea! Kaunista ja ikimuistoista vauva-arkea sinne päin!

Ja Bauliella siellä ilmeisesti ovis takana (tulihan hyödynnettyä?) ja talvilomaakin viellä vietellään, wau. *kade:)* Täällä tosiaan ei ole moista lomaluksusta suotu, mutta onneksi tälle viikolle pitkän työrupeaman jälkeen sattuu neljä vapaapäivää:) Kivaa. Toivottavasti miehuksesi saa prosessoitua tutkimuksiinmenoasiaa- ja ottaa rohkea askeleen. Uskon kyllä vahvasti, että ensijärkytyksestä toivottuaan mies suuntaa kohti lekuria. Malttia ja tukea vain- ja koeta olla painostamatta (miun kärsivällisyydellä tosin onnistuisi varmasti aika huonosti...). jaksuja ja bd bd bd!!

Omaan napaan ei ihmeempiä. Kp 7/28, yk 2. Viikonloppua odotellessa:) Ovis osunee uskoakseni la-ensi vkon ma pintaan. Kovasti vauva-ajatukset kyllä päässä pyörii ja pelko lapsettomuudesta kalvaa. No ei voi kuin toivoa, ultrassa gynellä ei ainakaan 1,5v sitten todettu mitään, mikä voisi lapsettomuutta aiheuttaa, kun ressasin asiaa (jo silloin).:) Hölmö mie olen, ei kai voi muuta todeta.

vilkutellen,

pariisitar

Vierailija
42/51 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensi alkuun kiva kuullla Dajmin ja Pätkiksen kuulumisia. Niin se aika vierähtää. <3

Mulla täällä piinaa!!! Kp 31/25 (25-31). Eilen tein hätäpäissäni testin, mittään ei näkyny. Odotellaan vielä, saattaahan se kierto nyt heitelläkin, johan se viime kierto sen todisti kun tättärä pärähti 6pv etuajassa. Nyt pitää palata takaisin opintoihin. Kuulumisiin.

-Koiruus-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, nyt kaikki Enskat peukut pystyyn Koiramammalle! Te NIIN jo ansaitsisitte tän! (Ei mennä asoioiden edelle) mut sehän voisi onnistua kun vähiten odottaa :)

Vierailija
44/51 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiramammalle oli pakko pikapikaa tulla peukuttelemaan, siis bdbdbdbdbdb. Nyt olisi jo aika tässäkin pikkupinossa jonkun plussata, ettei o-puolella tule ihan tyhjää:) Infoilepa kuulumisia, täällä odotellaan pekut ja varpaat pystyssä:)

pariisitar

Vierailija
45/51 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tulin vilkasee kuulumisia ja pinon alussa näinkin nimeni =) kiva että muakin vielä muistetaan.

Mitäpäs teille kuuluu?

Mä tosiaan sain tuolloin ihan joulukuun alussa sen keskenmenon raskausviikolla 7 ja nyt rupee elämä taas jo hymmyilemään.

Kierrot on tuon tapauksen jälkeen heitelleet ihan laidasta laitaan (21-30) mut kaipa se kroppa on vielä hiukan sekaisin.

Miehuus suorittaa parhaillaan asevelvollisuutta ja tänään tuli tieto että heinäkuussa pääsee taas kunnolla kotiin takasin.

Mitäs muuta...täälä jännäillään. Elikkä jos nyt kierto olissi normaali mikä oli sillon joskus niin täti olis neljä päivää myöhässä. Lupailin että testailen vasta viikonloppuna jos ei ilmesty,mutta en malttanut odottaa ja tänään töitten jälkeen kipitin ostamaan testin. Huomen aamulla sen sitten ajattelin tehdä jo. Saas nähdä kui käy...jotenkin sellanen pieni pelko persuuksissa kuitenkin tuon viime tapauksen jäljiltä että jännitän mielettömästi raskautumista vaikka niin sitä toivonkin.

Tsemppiä teille kaikille ja enköhän mä taas joku kaunis päivä täälä piipahda lueskelemassa =)

Vierailija
46/51 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1/32 (25-32) Tättärä saapui paikalle tänään aamupäivällä. ;( En tiiä, en oikein edes pahasti pettynyt. Osasin odottaa. Semmosia menkka fiiliksiä oli ollut jo pari päivää. Tämä on nyt vain tämmönen lyhyt ON viesti, pitää lähteä koirien kanssa koirapuistoon.

-Koiruus-

Vierailija
47/51 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiramammalle pahoittelut mokoman tättärän tulosta:( *virtuaalihalaus*

Mikä teillä muuten tilanne nyt? Jaksuja sinne päin!

toiv. pariisitar

kp9/28, yk 2.

Vierailija
48/51 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Ensimmäinen vauva olisi siis tilauksessa ja yritystä takana viime joulukuusta lähtien eli eipäs vielä kovin pitkään. Kova hinku on ollut jo pidempään, mutta miestä sai houkutella vähän kauemmin suostumaan yritykseen.. Toisaalta ihan hyvä vaan, koska mulla opiskelut oli vielä kesken ja halusin ne alta pois ennen pienokaisen yrittämistä.

Ehkäisyn pois jättämisen jälkeen olen ihan suorastaan yllättynyt, kuinka selkeästi oviksen olen tuntenut ja miten muutenkin olo on ihan erilainen ilman ylimääräisiä hormoneja. :) Laskeskelin juuri, että olenkin käyttänyt oikeastaan koko ajan melkein 10 vuoden ajan hormonaalista ehkäisyä! Hurjaa! :/ Ei mikään ihme, että olo tuntuu vähän erilaiselta... Mutta, nyt karkauspäivää odottelemaan, jotta saa miestä kosia.. :D Palaamisiin.

Sinikellonen

Vierailija
49/51 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Ja Sinikelloselle Tervetuloa mukaan! Ihanaa saada uusia palstailijoita tänne hiljaiseen enskapinoon! Toiv. vierailusi täällä jäisi kuitenkin lyhyeksi ja pääsisit pian masunkasvatuspuuhiin (kuten meille kaikille Enskattarille sen soisi)!! Saako heti udella esittelyä, mistä päin olet (te) ja minkä ikäisiä? Meitin esittelypinosta ei ole oikein tietoa (Baulie pohti sen päivittelyä jokin aika sitten),joten samaan syssyyn omakin esittely:

Olemme pariskunta pääkaupunkiseudulta; mie vm -82, miehus -77, ja esikkoa kovasti toivotaan (terkkuja vain herra haikaralle:) ). Kuumeilua taustalla KAUAN, nyt pillerit jätetty pois 01/08. Työskentelen hoitoalalla ja perheeseemme kuuluu myös iki-ihana koiruus.

ai, pakko vielä kysyä, onko joukossa enskoja, joilla on edessä hu miehuksen kosinta?:)

nyt nukkumaan!

pariisitar

yk2, kp 10/28

Vierailija
50/51 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kivaa kun tännekin välillä " eksyy" uusia! Tervetuloa siis Sinikellonen :) Kirjoitathan itsestäsi jonkinmoisen esittelyn, niin teen huomenna meille uuden pinon esittelyineen.

Jos saisin Koiramammaltakin esittelyn :) ? Pahoittelut taas pettymyksestä, inhottavaa kun ei onnista sitten millään...

Miten muuten teidän lääkäririntamalla, oletko itse menossa uudelleen kokeisiin? Pitääkö miehesi käydä myös kokeissa ennen kun asiat etenee? Meillä juurikin näin, mulla on kyllä lähete verikokeisiin, mutta en näe järkeä käydä niissä ennen kuin mies on hoitanut oman osuutensa... En sitten tiedä milloin rohkenee mennä, mutta odotellaan ihan rauhassa.

Niin tosiaan, tänään olisi karkauspäivä :) Aiotteko tosiaan kosia " ihan oikeesti" ? :) Ihana ajatus!

En taida kuitenkaan itse kosia, ainakaan tosissani, voishan sitä vähän " kiusoitella" :D Kihloissahan me ollaan, oltu kohta 2 vuotta. Kihloihin mua ei ns. kosittu, oli yhteinen päätös samalla kun päätettiin alkaa yrittämään lasta. En tiedä sitten tulevaisuudessa, kositaanko mua menemään naimisiin vai tuleeko sekin ajankohta olemaan sitten yhteinen päätös ;)

Häitä juhlitaan joskus tulevaisuudessa, tuskin vielä muutamaan vuoteen... Eihän tuo avioituminen sinällään mitään muuta, mutta silti olisi tarkoitus naimisiin mennä, vähän kypsemmällä iällä :)

Palailemisiin!

-baulie-

Vierailija
51/51 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelyä kaipailtiin, joten:

Olen 27-vuotias, miekkonen vuotta nuorempi. Pääkaupunkiseudulla asustellaan ja hoitoalalla minäkin. Kuten jo ehkä taisin kirjoittaa aiemmin, niin odoteltiin siihen, että valmistun koulusta ennenkuin aloitettiin yrittämään ensimmäistä vauvaa. Tosin kuume on ollut mun puolella kova jo vuosia, osittain johtunut alan valinnastakin. Vähän jopa yllätyin, kun mies sitten suostui yrittämään monen vuoden painostuksen jälkeen... :) Ehkä jopa vähän pelästyinkin, että nytkö sitten ihan OIKEASTI se vauva vois sit piankin olla tulossa! :) Outoa.

Että tämmöistä, täytyypä muuten mainita, että unohdin (!) kosia karkauspäivänä! Täytyy vissiin sit taas neljä vuotta odottaa...

-Sinikellonen