Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En joutunut maksamaan temupaketista mitää tullimaksua

Vierailija
02.07.2026 |

Vaikka tuote tuli eilen. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli läpäissyt tullin kesäkuun puolella.

Vierailija
2/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu maksaa ne tullit puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli läpäissyt tullin kesäkuun puolella.

Oli eilen tullissa

Vierailija
4/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäjä maksaa tullimaksun.

Vierailija
5/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka epäekologinen voi olla, että tilaa Temusta. Eipä tarvi kierrättä, kun muutkin törkyilee.

Vierailija
6/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilauksen arvo on nyt 150 € tai vähemmän EU:n ulkopuolelta toimitettavien tuotteiden osalta, Temu veloittaa tulliselvityksen palvelumaksun, jonka arvo on 3 € tilauksen jokaista eri tuotetta kohti, sekä sovellettavan ALV:n. Tätä varten samat tuotteet lasketaan vain kerran.

Ylläoleva teksti suora lainaus Temun sivulta tänään.

Vierailija
7/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos luet uutiset tarkemmin, nii se tulli maksu on jo sisälletty siihen tuotteen hintaan. Temu sen maksaa,sinä maksat temulle.

Vierailija
8/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä ilmoituksen tullille, että haluat maksaa paketistasi 3 euroa tullia kun ei peritty mitään.

Vierailija
9/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tilaamisen koska paketti tuli matkahuollolla sellaiseen pisteeseen missä pitää olla sovellus. Siirsin sen soittamalla matkahuoltoon ja puhelun hinta olikin sitten 10e.

Mistään ei voi valita noutopaikkaa.

Vierailija
10/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tilaamisen koska paketti tuli matkahuollolla sellaiseen pisteeseen missä pitää olla sovellus. Siirsin sen soittamalla matkahuoltoon ja puhelun hinta olikin sitten 10e.

Mistään ei voi valita noutopaikkaa.

Burner phone eli ylimääräinen vanha puhelin ja siinä prepaid niin voi käytellä sovellusta halutessaan. En myöskään lataa sovellusta mun priva puhelimeen. 

Vierailija
11/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuollon sovelluksessa voi itse vaihtaa noutopaikan ilmaiseksi. Toimii hyvin.

Vierailija
12/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkahuollon sovelluksessa voi itse vaihtaa noutopaikan ilmaiseksi. Toimii hyvin.

Ja se onnistuu kuinka? Kun joku mainitsi ettei ole sovellusta niin miten sinne pääsee vaihtamaan noutopaikkaa?

Vierailija
13/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se onnistuu kuinka? Kun joku mainitsi ettei ole sovellusta niin miten sinne pääsee vaihtamaan noutopaikkaa?

Lataa Matkahuollon sovellus sovelluskaupasta puhelimeesi.  Salli Temussa ilmoitukset. Kun paketti lähtee Temusta, tulee sinulle ilmoitus Matkahuollosta saapuvasta paketista, vaihda silloin paketin noutopaikka. 

Temussa noutopaikkaa ei tosiaan voi valita. Lähettävät Suomeen PostNord, Posti, Matkahuolto välittäminä. POst Nord kaikkein huonoin, paketit menee mihin sattuu, eikä noutopistettä voi vaihtaa. 

Minulle on tullut yleensä Matkahuollon kautta ja noutopisteen vaihtaminen aina onnistunut.

Vierailija
14/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tilaa enää IKINÄ temusta ap. 

Vihaan sua. 

Myöskään muut temuttajat nyt ette tilaa enää mitään sieltä. 

Vihaan ja inhoan teitä. 

Vierailija
15/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lataa Matkahuollon sovellus sovelluskaupasta puhelimeesi.  Salli Temussa ilmoitukset. Kun paketti lähtee Temusta, tulee sinulle ilmoitus Matkahuollosta saapuvasta paketista, vaihda silloin paketin noutopaikka. 

Temussa noutopaikkaa ei tosiaan voi valita. Lähettävät Suomeen PostNord, Posti, Matkahuolto välittäminä. POst Nord kaikkein huonoin, paketit menee mihin sattuu, eikä noutopistettä voi vaihtaa. 

Minulle on tullut yleensä Matkahuollon kautta ja noutopisteen vaihtaminen aina onnistunut.

Tottahan tuo onnistuu jos on sovellus, mutta Joku mainitsi ettei sitä ole. Vastaukseksi sai, että sovelluksessa on helppo vaihtaa noutopaikkaa... Ehkä Jokulla on syynsä ettei tuota sovellusta ole?

Vierailija
16/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo onnistuu jos on sovellus, mutta Joku mainitsi ettei sitä ole. Vastaukseksi sai, että sovelluksessa on helppo vaihtaa noutopaikkaa... Ehkä Jokulla on syynsä ettei tuota sovellusta ole?

Jos ei ole matkahuollon sovellusta et voi vaihtaa noutopaikkaa.

Vierailija
17/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole matkahuollon sovellusta et voi vaihtaa noutopaikkaa.

Juu, näinhän tuo Joku oli todennut. Soitto oli sitten maksanut 10e, joka on täysin riistohinta kyseisestä palvelusta.

Vierailija
18/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Teemu laittaa eu varaston. Haluan tuotteet ilman lisämaksua 

Vierailija
19/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo

Vierailija
20/26 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tilaa enää IKINÄ temusta ap. 

Vihaan sua. 

Myöskään muut temuttajat nyt ette tilaa enää mitään sieltä. 

Vihaan ja inhoan teitä. 

Oletpa tänään vähän vihainen. Hyvää päivän jatkoa sinulle. Aurinkokin alkoi paistaa, nautitaan kesästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi