3 lasta ja vaikeeta?
Ystävälläni on kolme lasta pienin syntyi juuri mutta kaksi vanhempaa viedään silti päiväkotiin kun on kuulemma nin työlätsät hoitaa kolmea lasta. Kertokaapa mulle miksi sitten ylipäätään tehdä 3 lasta koska ei se työ siihen ihan heti lopu? Mulle riittää 1
Kommentit (7)
Ole oikea ystävä ja tukena jos kaverillasi on vaikeaa. En sano että olisi oikein pistää isommat lapset hoitoon mutta ei ole kyllä oikein myöskään puhua täällä palstalla pahaa toisesta ja kasvokkain olla mielin kielin.
harmittaa se, että ystäväsi pystyy myöntämään, että raskasta on?? Mistä sä oikeastaan olet kateellinen? Koska kateellinenhan sä olet? Muuten sä et edes kirjoittaisi tänne asiasta. Sua ehkä ottaa päähän se, että itse et jaksa hankkia lisää lapsia??
Siinä tapauksessa osa-aikahoito on ihan järkevää että saavat ikäistään seuraa jota normaalit tuon ikäiset jo kaipaavat.
Ystävälle on vaikea sanoa suoraan että " jos teet kolme lasta, älä valita" .
mä olen kohta samassa tilanteessa.. mulla 3,5v ja 1,5v lapset ja kolmas tulee päivänä minä hyvänsä.. En tosin ole viemässä päiväkotiin, mutta ymmärrän enkä tuomitse jos joku on viemässä..
Jokaisella oma elämä ja erilainen elämäntilanne. Miksi kaikilla pitäisi olla samanlainen? Jos on rankkaa niin eikö saisi yhtään yrittää helpottaa taakkaa ja tehdä elämä sellaiseksi että kaikki selviävät suht täysjärkisinä? Kai sinäkin ap helpotat monissa asioissa elämääsi niin, että joku voisi sanoa että tuo tuskin on tarpeellista?
Ja vielä pieni lisäys.. jos meillä perhe-elämä on liian raskasta minulle niin aion laittaa jonnekin lapset, ainakin osa-aikaiseen hoitoon - enkä koe olevani yhtään huono äiti!
Musta on kummallista ettei hän pysty hoitamaan kaikkia lapsia kotona, kaikki ovat alle 5v! Musta on julmaa raahata kaksi muuta aamulla päiväkotiin että saa rauhassa olle vauvan kanssa, sitähän se on, lapsellista kotileikkiä.