oletko ollut kaaso, jos niin mitä tehtäviä sinulla oli?
Mitkä tehtävät kuuluivat sinulle kaasona? Polttarit, hääohjelma?!? Ja suunnittelitko niitä itse?
Hyviä vinkkejä otetaan vastaan!!
Kommentit (5)
Vierailija:
Järjestin polttarit, olin morsiamen seurana kampaajan ja meikin ajan, vedin ohjelmaa hääjuhlassa yhdessä bestmanin kanssa.
-olin mukana hääpukuostoksilla (kiva tyttöjen päivä, ei yhtään rasittavaa)
-pari kertaa palaveerasimme hääparin, toisen kaason ja bestmanin kanssa hääpäivän ohjelmasta (aina oli kivaa, yhdellä kerralla mm. maistelimme samalla hääviiniehdokkaat, toisella askartelimme hääkutsuja ja kolmannella hääkoristeita)
-polttarit suunnittelimme ja toteutimme yhdessä morsiammen koko ystäväpiirin kanssa. Kaikki ottivat kivasti vastuuta, kaasot pääsivät aika helpolla.
-järjestimme pari yllätysohjelmanumeroa hääjuhlaan toisen kaason ja bestmanin kanssa
-luin kirkossa erään kohdan Raamatusta
-juonsin häät
Tavallaan aika paljon hommaa, mutta kaikki sujui hyvässä hengessä. Hääpari otti järjestelyt aika rennosti, mitään häähysteriaa tai - nipotusta ei onneksi ollut.
Järjestin polttarit, olin morsiamen seurana kampaajan ja meikin ajan, vedin ohjelmaa hääjuhlassa yhdessä bestmanin kanssa.
Etukäteen:
- Askartelin morsiamen kanssa kutsukortit, hääkarkit, hääpaikan koristelut.
- Kaveriporukan kanssa suunniteltiin ja järjestettiin polttarit.
- Bestmanin ja parin muun kaverin kanssa suunniteltiin ohjelma.
Häissä:
- Pidin kirkossa kimppua.
- Autoin morsianta käymään vessassa (avasin ja laitoin puvun takaisin kiinni).
- Olin polttareissa mukana ja osallistuin hieman enemmän rahallisesti kun en voinut olla paikan päällä järjestämässä
-morsiammen kanssa kampaajalla ja autoin pukeutumaan
-kirkossa pidin morsiuskimppua
-hääjuhlassa ohjasin vieraita ja vedin yhden leikin sekä puheen hääparille.
Siinä se oikeastaan oli kaikki eikä ollut yhtään raskasta tai vienyt liikaa aikaa