Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ LOKAKUUN TOIVEET vko5 +++

28.01.2008 |

Uutta pinkkaa uuteen viikkoon, olkaapa hyvä. Tulin normia aikasemmin töihin ja koko talo vielä hiljainen, voipi " rauhassa" hetken netissä pyöriä :D

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On: pari päivää ollut mahassa ajoittain kipuilua, pari päivää sitten koski. voisko olla tulevaa vatsatautia? Rinnat olleet myös sen pari päivää arat(ei normisti ennen menkkoja) eli ihan hyvältä vois kuulostää mut en tiedä hyödyntyikö ovis..Tais olla perjantain hujakoilla(koko viikko aika limainen),pupuilua su&ma tai ma&ti(ei muista :)ja la et aika huono. Voiko valkovuoto olla merkki hedelmöittymisestä? Ei..? Marisa kp21/26

Vierailija
82/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia alkaa satelemaan, ONNEA!!!!

Toivotaan, että tahti jatkuu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt selvitellä päätäni koko illan ja tahtomattani kuulostellut mahdollisia raskausoireita. Ja löytyyhän niitä, mut ei niiden puolesta vetoa löisi. Mietin kans ton valkovuodon muuttumista raskauden alussa, kuten edellinenkin?! No päätin enivei ostaa testin huomenna ja tehdä sen lauantaiaamuna, ellei täti tule sitä ennen.

Mutta onnea Miiku79 ja muillekkin, joiden viesti jäi multa huomaamatta.

Erica

Vierailija
84/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas nyt on plussajunaan menijöitä, huikeaa! Tasapuoliset onnittelut kaikille ja onnellista odotusta!!!

Täällä kitkutetaan vielä kierron alkupäiviä ja naukkaillaan omenaviinietikkaa...mutta voi jestas että se on pahan makuista, oon aina inhonnu etikan hajuakin ja nyt sitä sitten juon, voi yöks. Tiukkaa tekee, että saan koko kierron ajan sitä juotua.

Huomenna lähdetään yhdeksi yöksi kylpylään, ihanaa! Töissä ollut henkisesti tosi rankkaa nyt tällä viikolla, ihan on itkua pitänyt taas vääntää, kun on niin lujille ottanut. Ihana siis ottaa pieni irtiotto siitä kaikesta. Tänään kävin ostamassa uuden uimapuvun itelle, vanha oli jo niin kulahtanu. Tuli sitten ostettua semmonen kittana, että hyvä jos uidessa päällä pysyy, mutta kun oli niin nätti ;) Ja kukas sitä nyt niin kylpyläs uikaan...eh eh..

Ei niin mitään muuta asiaa...

Koralli kp 8/25-30 yk20

Vierailija
85/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Paljon onnea raskautuneille :) Taalla mennaan ekan yrityskierron oviksen jalkeisia paivia ja ajoitus ainakin meni nappiin, mutta katsotaan sitten kolmen viikon paasta mika on lopputulos. Kylla sita jo nyt kuvittelee kaikenlaista kuinka se munasolu siella jakautuu jne :D tyhmaa joo, tiedan! minkas sita itselleen voi ;)

Joku sanoi siita verenvuodosta oviksen aikoihin, mulla tuli kanssa vahan verista limaa nyt, mutta siis ihan selkeaa ovislimaa enimmakseen. Minakin kylla just lopetin pillerit etta tieda hanta johtuuko siita.

Hm, joskus 17. paivan tienoilla voi testata :)

T:Moonagirl toiveikkaissa tunnelmissa kp12/28 yk1

Vierailija
86/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille plussanneille!

Ovisplussa tuli sitten tänään. Muutama vihlaisu oli päivällä (sekin vasemmalla puolella ja iso follikkeli oli oikealla), mutta muuten ei mitään. Limatkin hävisi päivän aikana. Tarkkaan ja hartaasti suunniteltu ajoitus oli ovisplussapäivänä ja seuraavana. Nyt kuvittelen, että missattiin ovis. Eli siis alan epäillä ovistestituloksia... Vaikka juuri tämän takia olen käyttänyt digitaalista testiä. Hulluksihan tässä alkaa tulla =). Mietin vaan, että olisiko pitänyt aloittaa jo eilen. Ylihuomenna sitten ultrassa nään irtosiko se follin mollukka.

Koralli oli menossa kylpylään, mä pääsen myös muutaman viikon päästä. Ihanaa!! Rankka työputki on täälläkin takana, nyt pitäs hiukan alkaa helpottaa.

AnniHelen@ kp14 yk13

Vierailija
87/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoihan niitä plussia satelemaan viimein! Mahdottomasti onnea plussanneille:)!

Oma napa: täti pyyhälsi paikalle, ja siirryn tästä sitten varmaankin marraskuisiin kuumeilemaan.. Yllättäen hyvin otin tätiuutisen vastaan, yllätyin itsekin! Ajattelin ensimmäisenä, että hienoa, kun heti ensimmäinen pilleritön kierto olikin suhteellisen normaali.

Plussailkaahan nyt vielä lisää arvon lokakuiset ja onnea vielä kerran jo plussanneille!

Nanni :)

Vierailija
88/110 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannille pahoittelut tädista! Ja Korallille hauskaa kylpyläreissua! Ota mut mukaan, jookos? :) mulla varmaan uikkari on kittana ku oon herkutellut niin kovin.. Heh.. Vielä kyselisin siitä lisääntyneestä valkovuodosta kierron tässä vaiheessa. Onko kenelläkään ollut merkki hedelmöittymisestä? Piti sitten mennä eilen testaamaan(tiedän..) nega. Jäi sitten yöksi vessan tasolle. Nyt siinä on ohut mutta selkeä roskishaamu. En ole ennen niitä cb:lla saanut. Mut se nyt ei merkkaa muuta kuin et jännäillään kahta kauheammin.. Marisa kp 22/26

Vierailija
89/110 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon 10 näyttää puhdasta negaa, mutta siitä ei vielä masennuta, koska on kuitenkin vasta dpo 10 ja lämmöt ei ole vielä laskeneet.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Essi78 kp 24/28

Vierailija
90/110 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi kaikki ja onnea raskautuneille!

Oon tällanen taustailija...

Mitäs luulette, mulla on nyt toka kierto pillerien lopetuksen jälkeen menossa, eka oli vaan 24 päivää ja nyt menos päivä 24/24, oireita ei oo mutta ei tätiäkään kuulu... Voisko jo testata vai kannattaako vielä odottaa?

Nimittäin saatto toi eka kierto olla noin tosi lyhyt vaan sen takia että oli eka luomukierto kymmeneen vuoteen...

Huoh...piinaa....

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
91/110 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ihan uudessa viikossa ja avasin pinonkin, hah hah...saakohan sitä mitenkään poistettua?

Tutti kera tädin, kp 1/28-32

Vierailija
92/110 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänä aamuna testasin kp 38/36 (?)ja aivan puhdas negahan sieltä tuli.

:( Olin eilen jo niiiiiin varma raskaudesta, että ajattelin vain aamulla varmistella ja yllättää miehen mahtavalla uutisella. Mutta ei, niin ei. Mieli todella maassa. Tiedän, että ollaan yritetty todella vähän aikaa muihin nähden, mutta minkäs teet, kun harmittaa niin vietävästi. Miten sitä on mukamas kehitellyt itselleen taas selvät oireet. Ja missä se hemmetin täti sitten viipyy????

Anteeksi vuodatus. Onnea hurjasti kaikille plussanneille! Teitähän olikin sankka joukko tässä pinossa. Itse taidan nyt laittaa nämä sivut boikottiin, taitaa luoda turhaa painetta.

Maribell kiittää ja kumartaa ja poistuu takavasemmalle nuolemaan haavojaan.

Vierailija
93/110 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maribell: kyllä tänne saa vuodattaa anna tulla vaan. Tai ainakin mä teen niin.

Miehen kanssa lähdetttiin eilen reissuun. Huomenna kaverin synttärit. Kiva olla eissussa ilman pupuilu-painetta toisten nurkissa (vrt. joululoma). Tosin jännäilen alkaako vatsatauti (töissä liikkeellä) ja maitohappobakteeritkin jäi kotiin.

Tänään olis siis tod. näk. kaksi päivää ovulaatiosta. Donankinäyttää negaa, en tosin edelleenkään luota siihen. Alamasuu juilii ja vasta oli tosi etova olo (luulin että joudun ykäämään), mutta se voi olla edelllä mainittu pöpö.

Nyt sitten vaan pitäsi antaa ajan kulua. Odottaminen on syvältä.

T:Vacsuli kp 22/30-37.

Vierailija
94/110 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin paljon plussaa, ettei tahdo perässä pysyä! :D

Vaikka oli joku tainnut jo pudotakin, pahoittelut mutta onnea ensi kiertoon!

Korallille mukavaa kylpyläreissua :)

Vierailija
95/110 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkauduin tänne pinoon viime viikolla, mutta nyt vasta ehdin kirjoittelemaan.

Täällä on melkoinen plussasade! Aivan ihanaa! Alku viikko on tuntunut odotukselta ja nyt kyllä ihanasti on plussia tullut. Itse vasta odottelen ovista, joten aika kuluu aivan matelemalla.... Varsinkin kun taas itselle antoi luvan ' sairastua' vauvakuumeeseen.

Mitenkäs muilla, joilla kierto on vasta aluillaan ja ovista vasta odotellaan? Onko mitään tuntemuksia? Itsellä varma ovismerkki on limojen tule. Vielä niitä ei siis näy, mutta ollaan silti jo harjoiteltu. Mietin vain että olisiko hyvä että antaisi siittiöidenkin kerääntyä (eli vällyväli pidemmäksi kuin pari päivää...)

Ihanaa kevääseen päin menoa, toivottavasti hormoonitoiminta lähtee jylläämään ja saadaan kaikki lokakuiset plussat mukaan!

-vauvaksi- kp10/26

Vierailija
96/110 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taalta kaukaa, vetta sataa kaatamalla ja mieli on vahan maassa. Mielestani bongasin oviksen pari pv sitten, mutta limoja tuli vaan 2 paivaa joten en tieda :/ Eka kierto pillereitten jalkeen, ei oikein usko etta onnistuu. Huoh, on tama tallaista tunteiden vuoristorataa :) Miehella on tullut hirvitys paalle, alkoi asken puhumaan taas ehkaisysta. Ei kiitos :/

T:Moonagirl kp12/28 yk1

Vierailija
97/110 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla testin ja plussia tuli. Kädet tärisee vieläkin niin, että voisi kermavaahtoa vatkata! Nyt vaan toivoo, että kaikki menis loppuun asti hyvin.

Tsemppiä ja jaksamisia kaikille.

Erica

Vierailija
98/110 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Erica! Ja kaikki muutkin plussanneet! Teitä on jo niin paljon, uskomatonta :):):)

Itsellä tässä on nyt sitten odottelua ja jännittämistä :) Vasta ens viikon lopulla voi alkaa kunnolla jännittelemään! Mutta lisää plussauutisia kehiin!!

Ja oikein hyvää viikonloppua kaikille!

- tanni - kp19/28

Vierailija
99/110 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis muuten tosi kiva jos aina plussaviestissä kertoisitte samalla oireistanne. Plussanneitten oireita on aina tosi kiva lukea, voi sitten piinaviikolla vertailla omiin mahdollisiin oireisiin. Mulla on niin huono muisti, etten muista mitä kukin on tässä matkan varrella kirjoitellut oireistaan.

ON: Epätoivo iski raskautumisen suhteen. Luin juttuja siitä kuinka tärkeää oikeanlainen ovislima on raskautumisen kannalta. Ja siitähän mulle iski kauhea hätä, koska tässä kierrossa ennen ovista ei juurikaan limoja näkynyt. Tai päivät oli aika kuivia, mutta sitten illalla muutamana päivänä saattoi tulla kunnon limat (sori tarkka kuvaus!). Mutta juuri se kriittinen päivä kun limoja olis tarvittu, oli aika kuivaa.

En tiedä muistanko ihan väärin, mutta ennen esikoista muistaakseni limoja näkyi suunnilleen joka vessakäynnin yhteydessä. Heitin jo pyyhkeen kehään kun tuli sellainen olo, että ihan turha odottaa plussaa tässä kuussa. Ja jos ei tilanne parane, niin tuleeko sitä plussaa ikinä... Okei, olen hieman pessimistinen, yk2 menossa, mutta turhauttaa niin vietävästi jos kaikki voi olla kiinni noin pienestä asiasta.

Viime kierrossa limoja oli vielä vähemmän, joten oiskohan tässä kierrossa aloitetulla greippimehulla ollut vähän vaikutusta.

Toivottavasti muilla toiveikkaampi lauantai! Plussia toivon kovasti teille parhaillaan piinassa elävät!

anna061 kp16/29-31

Vierailija
100/110 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukemaan eilen mielenkiinnosta pinoa ja pakko onnitella plussanneita.. Oli teitä tuttuja edellisistä pinoista, ainakin Misa, bee ja joitain muitakin tais olla.. joten ONNEA teille!!

Kauheen mahtava pino täällä ja tuli semmonen olo, että pitäisköhän sitä itsekin taas kirjotella, kun on samassa tilanteessa olevia niin paljon..

Meillä sinänsä yritys jatkuu tai siis tulee jos on tullakseen, kun viime pinossa jo sanoin, et nyt peli poikki.. mut ei sittenkään :) Vaan annetaan tulla, jos tullakseen, mut en mitenkään sitä ressaa enkä aattele kauheesti.. Paitsi nyt oviksen tienoilla hiukan ;) Mutta mua ei nyt kauheesti jaksa kiinnostaa koko touhu, joten ei ole odotuksia mihinkään suuntaan.. hyvä näin!

Mut käyn tääl välillä lukemas kuulumisia ja onnittelemassa teitä kaikkia!!! Tsemppiä!!!

Emmuli kp 11/30 yk 7 kait sitten kuiteskii