Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ LOKAKUUN TOIVEET vko5 +++

28.01.2008 |

Uutta pinkkaa uuteen viikkoon, olkaapa hyvä. Tulin normia aikasemmin töihin ja koko talo vielä hiljainen, voipi " rauhassa" hetken netissä pyöriä :D

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bee83 ja MiSa81!!!! Voi kun hieno juttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toivottelee

Tua

Vierailija
62/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän todellakin vetää sut mukaan, kynsin ja hampain!!! Sääkin kun oot jo niin kauan saanu odottaa sitä ensimmäistä. Olis niin kiva päästä yhdessä tonne o-puolelle! En oo vielä uskaltautunutkaan sinne, mutta kurkkimassa oon käyny ;) En tiiä, oliko sillä omenaviinietikalla mitään tekoa asian kanssa, kun aloinkin vasta just ennen ovista lipittelemään. Mene ja tiedä.

Hyvää syntymäpäivää!!! Puhallan sinnepäin isot plussatuulet :) ++++++++++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, plussia! Onnea kovasti Bee ja Misa!!! :) Ja oliko muitakin plussanneita? Tässä ei enää pysy mykana. :)

Miten se lämpöjen nousu nyt menikään? Tänä aamuna lämmöt on nousseet, joten joko siis ovulaatio on tapahtunut, eikä tänään enää kannata hommailla mitään?? En muista enää näitä lämpöjuttuja, kun lääkärikin kielsi mittaamasta, ettei tule lisää stressiä, hih. Oli silti pakko kokeilla. :) Maanantaina oli se ovisplussa, joten luulisi, että ovulaatio olisi jo tapahtunut.

Rizza

Vierailija
64/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän sitten malttanut odottaa kun tähän aamuun. Aconilla siis tänään aamulla sain haalean plussan.. :) mutta kovasti epäilyttää että voiko olla totta..

En olisi uskonut että näin nopeasti onni potkaisee..

Taidan vielä hakea esim. sen apteekin oman tai jonkun ja testailla parin päivän päästä uudelleen. Josko malttais sunnuntaille..

Vierailija
65/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizza: Ovistestiplussasta voi mennä puoltoista vrk ennenkuin irtoaa ja sitten se on " vastaanottavainen" vuorokauden verran. Kannattaa varmistella vielä tänään!? Läämöt nousee yleensä seuraavana päivänä ku munis irronnut. Tärppionnea *bd bd* (((korjatkaa jos väärää infoa)))

Omaa: mites muuten tuo RFSU:n kuuluisa viivanpaikka yleensä tulee, mulle se ilmestyi vartissa (lukee että puoltuntia ois raja että voi tsekata). En mä tuohon testiin luota, varsinkaan ku ei selvää väriä näkyvissä.

Ihan hyvissä fiiliksissä tänään kuitenkin, tätienteilystä huolimatta. Ihana paksu lumikerros pihalla ja linnut visertää :D

Tutti kp27/28(-32) dpo14 yk19

Vierailija
66/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS läämöt=lämmöt.

Ja olikohan se sittenkin niin että ku munis muuttuu keltsuks (hih) ni sit vasta lämmöt nousee...ööö...huhuu kuka tietää?

En oo varmaan vieläkään herännyt ;)

Vierailija
67/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti: tuli vielä piipahtamaan tänne. Mulla viime kierron lopussa tuolla Rfsu:n testillä tuli juuri tuo viivanpaikka enkä ollut raskaana. Se näytti siltä kuin olisi kynnellä painanut sellaisen terävän viivan, eikä väriä ollut. Mikä kp sinulla on nyt?

Minä tein tuon ko. testin ko 28/28 ja ei tullut värin häivää testiin, joten uskoin etten ole raskaana ja oireetkin viitasivat menkkoihin.

Toivottavasti sulla nyt kutienkin tulisi plussaa. ++ :)

Vierailija
68/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti: kp on 27/28(-32), ja siis en usko tärppiin oireettomuudenkaan perusteella. Kunhan pohdiskelin tuota RFSU:n viivanpaikka-asiaa. Tää viiva oli selkeen harmaa ja yhtä levee ku kontrolli. Mutta nega siis, kun ei punaista väriä. Kiitos vastauksesta :)

Vierailija
69/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparityttö! Ja superpeukutukset Tutille ja MiSalle, että tulis kunnon plussa! Tää uusi vuosi on alkanu hyvin, kun tulee koko ajan näin paljon hyviä uutisia!

Vierailija
70/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon plussia ihanaa =)

Itekin kattelin raskaustestipakettia R-kioskilla tänään ja kovasti mieli teki ostaa mut en sit kuitenkaan. Ostin terveyssiteitä kaupasta, koska oli niin menkkaolo aamulla. Mut toisaalta, munhan pitäis nyt testaa ajoissa, kun ei kierrosta oo selvyyttä, eikös niin =))) Miten voi näin addiktoitua raskaustesteihin?

Tutti, kyllä tää aurinko ja lumi tekee ihmeitä =) Täälläkin mennään positiivisella päällä menkkaolosta huolimatta. On niin ihana ilma ettei voi murehtia.

Mites muuten se rsfu-testit, onko ne ihan susia? Niitä ois nimittäin siel kiskalla myynnissä ja viel edullisesti.Onko ne miten herkkiä?

murunmamma *tahtoo kans plussan

Vierailija
71/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

murunmamma: täällä on rfsu:n testeistä ollut enemmän huonoja kuin hyviä kokemuksia, mutta eiköhän nekin ihan oikein toimi jos tsekkaa tuloksen heti viiden minsan päästä eikä jää " tihrustelemaan" viivanpaikkoja tms. ;) *positiivisia tuulia lähettelen* !!!!!!!

Tuttiputti

Vierailija
72/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko ko. testin herkkyys jotain 25?

Vierailija
73/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee sitten ihan apteekissa käydä, en vaan kehtaa tuohon lähiapteekkiin enää mennä testejä ostamaan, kun kerran kuukauden välein ja joskus useamminkin oon siellä testiä ostamassa =)

murunmamma, jolla on myös paha tapa tiirailla testejä tuntien kuluttua ja nähdä haamuja siellä ja täällä

Vierailija
74/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenaamulla aion yhden Acon 10 tuhlata, kun lähden viikonlopuksi reissuun. Jos sais edes jotain haamuviivaa aikaiseksi niin tietäis ainakin välttää allergialääkkeitä ja alkoholia... Oireet on lupaavat ja lämpökäyrä komea, mutta nehän ei ole ennenkään mulle onnea taanneet, joten yritän laittaa vielä jäitä hattuun!

Essi78 kp 23/28

Vierailija
75/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin testasin aamulla b-sure merkkisellä, ja kaksiviivaa tuli joten raskaana ollaan=) kiitos kaikille ja plussaonnea kaikille<3

misa ja rv4+1

Vierailija
76/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan paljon plussia tullut! =) Onnea teille kaikille ja toivottavasti saadaan plussauutisia vielä paaaljon lisää. ;)

Ja kaikille tädin yllättämille hurjan paljon haleja ja vetäskää se täti kanveesiin, ettei uskalla sitten enään 9kk:teen ilmaantuakaan ! :)*kannustaa*

OMA NAPA: Eipä ole täällä paljoa ehtinyt pyörähtämään. Mentiin miehen kanssa kihloihin viime perjantaina ihanan romanttisesti ja vietimme upean vrk:n kahdestaan kun lapsilla oli kotona hoitaja. :)

Kotiin kun palasimme niin valitettavasti upeus loppui lyhyeen kun sairastimme kaikki putkeen rajun mahataudin josta tässä yhä toivutaan eli ihan vieläkään ei ole täysin voimissaan.

Tänään olin silti työhaastattelussa ja huomenna saan tietää kuinka käy. ;) Olisi ihana saada vakityö ja tulevaisuudessa siis parempi äippärahakin. :)

Nyt on kp 23/26 ja oireista tosiaan vaikea sanoa kun ei ole jaksanut sellaisia nyt edes miettiä. =/

Mutta aika näyttää, eiköhän tuo lähipäivinä selviä ja onhan tämä vasta ensimmäinen yk meillä, vaikka ainahan toivoa sopii. ;)

Omenaviinietikkaa on täälläkin hörpitty (paitsi pahimpina yökötyspäivinä) kun eipä se vara venettä kaada. =D

Palaillaan, nyt pitää mennä laittelemaan lapsosille evästä!

Vierailija
77/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kp 28/27. Haluaisin vaan jakaa tuntoja, ihan sekaisin olen.

Tsemppiä kaikille.

Vierailija
78/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa suututtaa! Ehdin iloita, että menkat säännöllistyneet ehkäisyrenkaan jälkeen. Täti-päivät loppuivat viime viikon loppupuolella kestettyään normaalin vajaa viikon. Nyt sitten on odoteltu ovispäiviä uudella innolla. Ja perhana, tänään alkoi verenvuodatus! Sillai pyyhittäessä lähinnä, vähän pikkuhousut tuhraantuneet. Ja kohta sitten alkoivat kipuilut. Alaselkää ja alavatsaa särkee vasemmalta puolelta. Ei kai menkat ala taas???!!! Vai onko kivut oviskipuja? Iih, ihan käy itkettää, jos tää menee ihan sekasin koko kroppa, eikä sen takia tuu raskaaksi:(.

Mulla on ollut aina alkuraskaudessa verenvuotoa ja kuopusta yrittäessämme muistan, että ovulaation aikoihin vuodin rakastelun jälkeen verta aika reilustikin. Tulin kuitenkin eka yrityskierrosta raskaaksi. Tuota verenvuotoa on tutkittu, ja todettu, että hohdunsuullani olisi haavauma, joka raskausaikana käy vuotamaan. Paranee kuitenkin raskauden edetessä. Vuodan kyllä herkästi muutenkin rakastelun jälkeen, jos menkoista ei ole kuin muutama päivä.

Toivo nyt siis on tuossa haavaumajutussa, mutta ai ku ahdistaa ja pelottaa, että onkin menkat ja homma menee hirveän pitkäksi ja vaikeaksi. Jos en ovuloikaan ollenkaan... Neljättä lastamme yritimme 10 kuukautta, kun menkat oli ihan sekasin. Ei tullu 2 kuukauteen ja sitte saatto vuotaa 2-3 viikkoa! Muuten olen tullut nopsaan aina raskaaksi.

No nyt tuli huono omatunto, kun te monet olette yrittäneet paljon kauemmin, anteeksi. Ja ehkä jopa esikoista. Kiitos, kun sain kuitenkin purkautua. Jostain syystä on nin tunteet pinnassa ja itkettää vaan:(.

PALJON ONNEA plussanneille!!!! Olen niin onnellinen puolestanne, olette todella ansainneet pienet elämänihmeet masuunne. Onnea tulevaan masunkasvatukseen!

viidenmutsi yk 2, kp 11/31?

Vierailija
79/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa !

Eilen ilmottauduin tänne kuumeisten palstalle, ja myös yleisesti kyselin palstalla onko kellään kokemuksia ACON haamuista.

No - tänään sitten kävin verikokeessa jotta varmistaisin raskauden. Tunnin jännäyksen jälkeen soitin labraan, ja raskaana olin =) Nyt siis mennään raskausviikkoa 5, laskurin mukaan la 7.10. EN ois uskonu että heti eka kierrosta tärppää, hyvä näin, toivottavasti masuasukki pysyy masussa ja kaikki menee loppuun saakka hyvin...

TOivottavasti plussia tulee tällä viikolla palstalaisille lisääkin !

PLUSSAONNEA KAIKILLE !

Vierailija
80/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka mitä on tapahtunut! SynttäriOnnittelut Anniquelle! Ja JÄTTISUURET onnittelut kaikille plussalaisille! Paljon tarrasukkia ihanaan matkaan!! :) AnniHelen@:toi mahdottomuus kuulostaa jo käsitteenä realistelta ;) n