Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ LOKAKUUN TOIVEET vko5 +++

28.01.2008 |

Uutta pinkkaa uuteen viikkoon, olkaapa hyvä. Tulin normia aikasemmin töihin ja koko talo vielä hiljainen, voipi " rauhassa" hetken netissä pyöriä :D

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oireita ollutkaan kovin kauan eikä kovin paljon. Vasta sitten alkoi tuntua, kun kuukautisten piti alkaa. Tosin nuokin saattoivat olla vain mielikuvituksen tuotetta. No jokatapauksessa...Lämpö on mulla vaihdellut tässä parin viikon sisällä 36-37. Normaalisti on ollut hiukan alle 36. Vatsan nipistely alkoi noin viikko sitten. Eikä nipistely toki tuntunut vain alavatsalla vaan myös ylempänä. Päänsärkyä ollut pikkusen ja rinnat ollut yhtälailla kipeät kuin kuukautistenkin alkaessa.

Mä en muuten ole koskaan itselläni noita ovislimoja huomannut. En tässäkään kierrossa. Tosin multa jää paljon muutakin huomaamatta..

Meillä on täällä kotona todella levoton tunnelma. Tuntuu ettei miestäni pelota ollenkaan. Itse olen tulisilla hiilillä.

Mutta kiitoksia kaikille ja kaikkea parasta teille.

Erica

Vierailija
102/110 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli tänään käymään ja kyllä ketuttaa. Siirryn marraskuisiin. Toivotaan parasta kaikille!!!

vaaka2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon plussasta Erica!!! :)

Alkuviikosta tilasin itselleni Vauva-lehden näytenumeron ja tänään vasta muistaessani hakea postilaatikosta eilisen postin huomasin iloiseksi yllätyksekseni lehden jo tulleen. Innoissani aloin lukemaan lehteä ja sitten äsken, ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta, se iski kevään keskenmenon jälkeen: Miksi meille ei tule vauvaa?? Kamala suru ja epätoivo. Täytyy lähteä käymään ulkona kävelyllä ja siitä sitten saunaan, että olo vähän helpottuisi. Nyt taas muistan, että miksi meille ei todellakaan tilata Vauva-lehteä...Ehkä sitten joskus jos/kun tulen uudelleen raskaaksi.

Rizza kp 22/31, yk 20

Vierailija
104/110 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erica07: Paljon onnea plussasta!!

moonagirl: New York! Vau! Kerran oon päässyt käymään, paljon jäi näkemättä.

anna061: Nuo lima-asiat on kyllä hankalia! Ihan samoja olen miettinyt. Kun saan ovisplussan on limat jo miltei kadonneet.

Vaaka2: Pahoittelut tädistä.

Rizza: Voi... Joskus vauvankaipuu hyökyy yli niin, että meinaa kaatua. Ja taas sitä noustaan hammasta purren ja mennään eteenpäin. Vielä se vauva teillekin tulee!

ON, tämä kierto:

kp:t 3-7: Clomifen

kp 12: Ultra, oikealla follikkeli 19mm, vasemmalla 2X12mm

kp 14: Ovisplussa Clearbluen digitestillä

kp 15: Oletettu ovis, Terolutit kp:t 15-24

kp: 16 Ultra. Se iso folli oli irronnut, toisin sanoen olen ovuloinut =)

Gyne sanoi, että katsotaan nyt muutama kierto. Kun kysyin mahdollisesta jatkosta, oli sitä mieltä, että julkiseen pääsee huonosti. Yksityisen kannalla oli. Mutta nyt vissiin mennään näin muutama kierto.

Oli mukavaa, kun oikein tunsin oviksen. Jomotteli ja vihloi. Vielä tänään rinnat oli arat. Nyt iltaa kohden oireet on loppuneet. Huomasin, etten ole oikein viime syksyn jälkeen tällaisia ovisoireita tuntenutkaan. Limat vaan loppui aika ajoissa. Onneksi muita tuntemuksia tuli, aloin jo vainoharhaisena epäillä ovistestitulosta ja muuta...

Nyt ei taas voi kun toivoa parasta ja yrittää olla kärsivällinen.

Plussatuulia kaikille!

AnniHelena kp16 yk13 dpo1

Vierailija
105/110 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizzalle suuret tsempit ja halaukset! Ericalle suuret onnittelut plussasta! Oireet on täällä jyllänneet. Nyt vaan tuntuu et nyt illasta ei mitään eli mitä ihmettä lienee.. No mies tuo testin pian et peukut pystyyn. Näkyis jotain jos näkyäkseen..? Jännittää..

Vierailija
106/110 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut muuten kappalejaksotuksista jotka välillä täysin vinksallaan kun puhelimella taas surffaan kun kone tilttasi.. :)

Vierailija
107/110 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein illalla sen clear bluen. Edellisen tein pari päivää sitten ja silloin tuli yön aikana ohut mutta selkeä roskishaamu. Nyt illalla alkoi testiajalla hieman hahmottua ja yön aikana oli tullut paksu mutta ei niin selkeä roskishaamu. Pitää varmaan malttaa se pari päivää vielä.. Anteeksi oma napaisuus!! Marisa 24/26

Vierailija
108/110 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin kirjoittelin hyvästä fiiliksestä ja tunteesta että nyt tärppäs...

näköjään tuntemukset piti paikkansa eilen testasin mammksi testillä kaksi viivaa! vou!

tuntemuksia ennen plussaa... pissa haisi vahvalle jo useita päiviä ennen ja kuusi päivää oletetun ovisen jälkeen oli paljon nippailuja ja vihlontaa alavatsalla, tulkitsin ne kiinnittymis kivuiksi...kesti kolme päivää.

muutamana iltana paleli hurjasti. ja vahva tunne että nyt onnistui.

ja plussan siis sain jo kp 27/28? nyt varovaisin mielin odotellaan josko pikkuinen pysyisi mukana.

peukkuja kaikille piinailijoille!! toivottavasti noista tuntemuksista on jotain apua omiaan tutkaileville.

natsku rv 4+0

Vierailija
109/110 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sadellut niin paljon plussia, etten uskalla edes nimellä mainita, ettei mene väärin. Minun aikanani tämä taitaa olla ensimmäinen " plussa-aalto" ! Hassua, kun eikös tämän keskitalven pitäisi olla heikointa aikaa hedelmällisyyden kannalta. Mutta eihän ne tutkimukset mistää mitään tiedäkään, nyt sekin on taas todistettu. ;)

Omaa napaa: Nyt alkoi tosissaan jännittää, kun aloin maistaa raudanmakua suussa. Esikoisen aikana sitä ei ollut, mutta monilla tämä on kai ollut raskausoire. Itse olen kerran aikaisemmin kokenut saman tunteen, kun olin kolmisen vuotta sitten jättänyt pitkn käytön jälkeen pillerit pois. Mutta voihan tämänkin halutessaan kuvitella, kuten rintojen arkuudenkin.

Lämmöt mulla on nousseet eilen. Tavallisia lukemia mulla on oviksen jälkeen 36,8- 37,1. NÄitä on siis joka kierto nähnyt. Nyt eilen ja tänään lämmöt on 37,3-37,4. Ainakaan tätä en voi kuvitella :)

Tästä innostuneena tein tänään clearbluen, joka näytti negaa. Tosin menkkoihin on vielä kaksi tai kolme päivää. Testin tein muuten aamupissasta, joka oli astiassa yli kolme tuntia ennen testaamista (täällä peräkylillä päivystävä apteekki avasi vasta klo 11). En tiedä miten se saattaisi vaikuttaa.

clearbluen vaakaraitahan muodostuu sellaisista pienistä sinisistä pisteistä. Mulla testiin tuli heti kastuttuaan kaksi pientä pistettä sille akselille, johon pystyraita eli plussa muodostuu. Kaksi pientä, mutta selvää pistettä, ei mitään muuta. Plussaksi en niin olemattomia pisteitä tietenkään tulkitsisi, mutta ihmetyttääpä vain.

Onko muilla tullut tuommoisia clearbluehun?

En kyllä enää koskaan osta niitä! Muillakin on tainnut olla paljon ongelmia niiden kanssa ja sitten on vielä ne ainaiset roskishaamu-kiusaukset.

Turhia toiveita tämä kyllä taas nostattaa... :(

ps. Arvatkaapa kuka kuuli taas eilen vauva-uutisia? En ole kateellinen, mutta haikeaksi taas vetää... Voi kumpa jo meillekin!

Vierailija
110/110 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mukaan kuumeilemaan.

Kakkosta toivotaan, esikoista odoteltiinkin pitkään ja hartaasti. Yhden myöhäisen ja toisen alkuraskauden keskenmenon jälkeen silloin tärppäsi yk10, joka nyt ei sinänsä ole vielä kovin kauan. Yhteensä vaan kaikkineen meni se pari vuotta. Olen kuitenkin varustautunut odottelemaan uutta raskautumista ainakin pienellä kärsivällisyydellä...

Vasta siis yk 1 ja ovis bongattu testillä tänään. Mutta just ehtisi vielä lokakuisiin, jos oikein onnistaisi!! Piinailua tiedossa parin viikon päästä.

Elviira kp 20/30-35