+++ LOKAKUUN TOIVEET vko5 +++
Uutta pinkkaa uuteen viikkoon, olkaapa hyvä. Tulin normia aikasemmin töihin ja koko talo vielä hiljainen, voipi " rauhassa" hetken netissä pyöriä :D
Kommentit (110)
testasin tänään aamulla kahdeksan aikaa haukutulla clearbluen testillä ja oli tosiaan negatiivinen. Eli odotellaan varmaan tätiä tämän päivän aikana kylään. Jos ei huomenna oli kuukautiset alkanut niin testailen varmaan apteekin omalla.
Niiskuneitinen kp 29/28 Yk 1
Sieltähän se tuli kuitenkin tänään. Ärsyttää vaan toi Clear Bluen posti. tulos. No, testejä en enää osta. Oireetkin oviksen jälkeen olivat sellaiset, että luulin jo että tärppäsi. Mutta eilen lämmöt tippui, joten arvasin jo siitä. Marraskuuhun siis lähden. :(
Tsemppiä kaikille! ++++++ Ja plussatuulia.
Sen takia ottaa päähän, kun en ole aiakisemmin saanut edes haamua tuolla CB:lla ja nyt tuli jonkinlainen. No, eipä voi mitään. Eteenpäin tässä mennään.
Piinailua siis täällä edelleen. Kp 34/36 (?) menossa. Oireita on edelleen ollut, mutta ovatko raskauden, tädin tulon vai stressin aiheuttamia...Selvinnee tämän viikon aikana. Testata meinaan aikaisintaan perjantaina, jos tätiä ei kuulu.
Onnittelut lokakuun plussanneille ja pahoittelut tädin yllättämille ja tsemppiä vielä piinaileville.
Maribell
Aivan ihana ilma ulkona - vihdoinkin!!!
Voi itku 2poj@anäiti. Mäkin olen todennäköisesti tossa tilanteessa loppuviikosta. Jotenkin en vain osaa uskoa tärppiin, vaikka vatsassa onkin nippaillut jo 4 päivää...:(
Ajattelin testata huomenna aamulla. Laatikossa ei ole niitä kaikkein herkimpiä testejä, joten pitänee kurvata apteekin kautta tänään. Kurja sanoa, mutta nyt jo masentaa.
Kovasti haleja kaikille, jotka täti on yllättänyt ja tsemppiä piinailuun muille.
Vaaka2
kp26/26-34 yk2
Hei taas kaikille satunnaiskirjailija Virvalta!
Mukava kuulla plussista, vaikka rehellisesti täytyy myöntää, että kateus hieman vaivaa ilon ja onnen ohella. :)
Jep tämä kierto on nyt kolmas varsinainen yrityskierto. Kolme aiempaa ovat olleet 45-50päiväisiä, mutta nyt minusta tuntui että ovulaatio tuli siinä kp 20/21 tienoilla, että elän toivossa kiertojen palanneen normaaleiksi taas. Silloin oli selvät säryt ja vihlonnat ja limat ja kaikki. Nyt on kp32/32-50 ja taas särkee vatsanpohjaa ja rintoja. Limatilanne on kuiva.
On viime kuusta kaapissa testi. Tekisipä mieleni tehdä se, mutta eihän se kovin järkevää ole. Mutta hiiteen järki! :D Taidan testata piakkoin, sitten en osta testiä ennen viidenkympin ylitystä.
Vaikka ei tärppäisikään, olisi mahtavaa jos kierron pituus palaisi lyhkäisemmäksi. Jotenkin tuntuu että pitkissä kierroissa ovulaatio vain tuli niin myöhään. Tunsin sen mielestäni aina noin 14-16 päivää ennen kuukautisten alkua.
Taidan alkaa jutella täällä vähän useammin, koska niin vähän kukaan ympärilläni tajuaa mistä on kyse. On niin tuttua kuulla tuo " koita vaan unohtaa koko asia" ... Helppohan se on sanoa jonkun joka ei yritä tai jolla on jo lapsia. Isosiskon kanssa jutellaan aina välillä, mutta hän on neljän lapsen äiti ja ensimmäisen sai ekasta kierrosta. Ymmärrän hänen tarkoittavan aina hyvää, mutta kommentit,kuten ylisokerinen huokaus " kyllä minä teille sen lapsen soisin" (miten reagoisin: " ...kiitos..?" ) tai " On sun miehelläskin kestämistä ton kuumeen kanssa, saa sanojaan varoa koko ajan" , Kommentit on kurjia välillä.
Jos kirjoittaisi useammin tänne, niin ei ehkä tarvitsisi purkaa koko lastia kerralla. :) Hauskaa jos jaksoitte lukea! :D
Mä pöllö kirjotin eka tonne viime viikon pinoon. Ennen kuin tajusin et täällähän on jo uusi pino tälle viikolle :) No, kopsaan kirjotukseni tänne.
Täällä on podettu flunssasta, mutta nyt taitaa viimein alkaa helpottaa. Nenänalus on kyllä vielä ihan ruvella. Mutta ei sentään tartte ihan koko aikaa niistää. Muukin perhe kuopusta lukuunottmatta on olleet räkäisiä ja esikoisella oli viikko sitten ihan kunnon kuume. Ihme kyllä on jos kuopus tätä taudilta säästyy. Mut toivotaan parasta.
Kapsaisiinille ja Tuaalle suuren suuret plussaonnittelut! Kaikille tädin yllättämille pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon.
Mä sitten tein eilen illala hätähousuna jo testin ja viivahan siihen tuli mut tooosi haalea. On siinä ehkä vähän väriä, mut kyllä ihan haamujen haamu. No, kp:t oli eilen vasta 27/30-32. Ja kun oviskin mun tuntemusten perusteella oli vasta tuolla kp 18 paikkeilla, niin oletettavasti testi ei olis voinut kovin vahvempaakaan viivaa näyttää...??? Mutta nyt sitten jännitellään ja toivotaan parasta. Mulla kun noita halpistestejä on tuolla kaapissa, niin ajattelin et josko jo taas huomisaamuna pissisi uudestaan tikkuun. Ja jos sitten viiva on vahvistunut, niin sitten taidan uskoa mäkin olevani raskaana.
Jees, mutta omanapaisen lyhyesti tälläkertaa.
Plussatuulia puhallellen mirulii kp 28/30-32
Eilen tulis sitten pupuiltua. Nyt ei varmaan voi muuta kuin toivoa parasta tässä kierrossa (ellen sitten saa miestä nykäistyä vällyjen väliin tiistaina kahden yö-vuoron välissä, aika epätodennäköistä). Eilen ie veilä lämmöt illala olleet koholla (ihankainalosta vaan), sen suhteen seuraan tilannetta.
Donna testistä: tulkinta on aika vaikeaa ja syljen määrän arviointi hankalaa, mikä on riittävästi mikä liikaa tai liian vähän. Jatkan harjoittelua. Tänäänkin oli erilaiset kuviot kuin esiim. viime viikon alussa.
T:Vacsuli75 kp18/30-37
PIINAA...PIINAA on monella ja myös täällä..mut ihan ensin (ennen ON:aa) haluan onnitella kaikkia plussanneita<3<3 ja varovaiset onnittelut myös mirulii<3 ja myös minulta ne legendaariset pahoittelut tädin tiputtamille<3
ON, eli täällä YK6 kp27/25-31 ja " oireita" vkonloppuna rinnat tulivat aroiksi tätä ei ole ollut kun yhdessä aikaisemmassa kierrossa joskus syksyllä ennen tätiä ja erikoinen lämpöjen nousu; viime yönä hohkasin kuin lämpö patteri vaikkei muuten kipeä olo yhtään..ja viimevkolla mielialat heilahteli laidasta laitaan..no nyt sitten olo on ihan kuin ois tärpännyt olo..iiks..kyllä tää tyttö tippuu sitten kovaa ja korkealta jos matkustaja ei ookkaan kyydissä;) mut testailen vasta loppuvkosta jos aihetta..
Tänään tuli ovisplussa, aivan niin kuin eilen ennustinkin. :) Ai että, miten pelkkä ovisplussa voi saada mielen iloiseksi. Osaan sentään vielä omaan kroppaani tässä asiassa luottaa!
No nyt sitten taas pähkäilen tätä samaa, että miten pitäisi sänkypuuhat ajoittaa. Eilen illalla oltiin tositoimissa, mutta riittäisikö, jos vasta huomenna varmistelisi?
Rizza kp 17, yk 20
Mä oon jo menettänyt toivoni tän asian suhteen. Eihän tässä kauan olla edes yritetty, mutta mutta.. mä oon aina ollu _kaikki_tänne_mulle_nyt_heti-tyyppiä niin mulle ei ole välimallia olemassakaan! vain " on" tai " off" . Kuten ehkä nimimerkistäkin arvata saattaa. Elä tässä nyt tän asian kanssa sitten:(
Mitäs jos tuo kierron lyhyys oikeesti vaikuttaa siihen raskautumiseen? Ovistesti näytti viimeks plussaa kp 13 ja 14. Tuhruvuotoa kp24-25 ja sit alkokin menkatkiertopäivänä 26.
Mies kysy multa ett ootko sää varma että sulla on menkat. Haistan kuulema ihan " outoja" ja on ollut viikon verran yököttävä olokin.
Täällä on mahatautia liikenteessä, että sitäpä se, mitäs muuta..
Pöh, täytyy taas jatkaa. Tylsää..
huisthapeli yk4? kp 5/25?
Täällä myös toinen satunnaiskirjailija pinoon pomps! :) mies alkuun oli sitä mieltä että ei kolmatta, syksyllä puuhailtiin jo välillä ilman kumia eli leikkiä, leikkiä.. Ja sitten tuhlasin hurjan määrän testeihin mutta negaa vaan. Nyt olis sitten kai se " ensimmäinen" yk koska nyt myös mies no hankkeen takana, yhteinen projekti aina parempi. Kohtain nyt ahkerammin täällä vierailla että pysyn teidän muiden mukana :)
Paljon onnitteluja plussalaisille ja täti-perkuleista pahoittelut!! Olen kyllä kovasti käynyt teitä kurkkimassa ja puolesta jännäilemässä :) Marisa kp 18/26 yk1?
Koralli ja 2poj@näiti. Ja muutkin tädin yllättämät!
Korallin tiputtelun vähentyminen kuullosti hyvältä. Millä mielellä lähdet uuteen kiertoon? Kiva, että pysyttiin molemmat lokakuisissa =).
Huitshapeli kyseli lyhyestä kierrosta. 26 päivää ja muutamia päiviä allekin on ihan ok. Tärkeä on luteaalivaihe, aika oviksestä tätiin. Itsellä on ollut se usein vain 9 päivää. Terot auttoi asiaan. Tosin yksi kierto välillä ilman ja kierto lyheni taas. 10 päivää on vielä suht kohtuullinen. Pari eri gyneä on myös ollut sitä mieltä, että 10 päivää riittää kiinnittymiseen.
ON: APUA! Kp11 on meneillään. Eka Clomikierto ja huomenna on seurantaultra. En ole edes avannut ovistestipakettia, kun pitää joka tapauksessa odottaa huominen tuomio. Nipistyksiä on ollut ja eilen limaakin. Panikoin, että ovis on jo mennyt. Miten teillä Clomistit on tullut ovis? Montako päivää viimeisestä tabletista? Itselle on määrätty Clomit kp 3-7. Jossain luki, että yleensä tulis 7-9 päivää viimeisestä tabletista.
AnniHelen@ kp11 yk13
Koralli ja 2poj@näiti: onpa kurjaa =( mutta mukavaa jos pystytte vielä lokakuisissa, ehkäpä saatte loppukuun vauvat=)
Suurensuuret onnittelut plussanneille ja tsempit piinailijoille!
Omaa napaa... Mulla on tosi raskaana oleva olo, nännejä kutittaa ja tänään oli just sellainen kohdun kasvukipu nippailu... En kyl uskalla edes ajatella, putoon korkeelta kun menkat alkaa. Kierrosta ei ole mitään selvyyttä, jos menis vanhan kierron mukaan menkkojen pitäis alkaa torstaina. Mut ovis oli hukassa ja muutenkaan ei varmuutta. Pitäisi ajatella jotain muuta.
illanjatkoja toivottelee
murunmamma
Miruliiko se oli haamuillut? Huijui, toivottavasti vahvistuu!! :)
AnniHelen@: kiitos kysymästä, tässähän tämä menee tämä kierto. Aika seesteinen olo nyt taas. Kyl mä vielä enimmäksen uskon, että joku päivä vielä tärppää, mut koska se sit on niin sitä ei tiedä. Lähetin taannoin niille kahdelle " ennustajalle" meilit ja toinen ennusti lasta ens tammikuulle, toinen helmikuulle. Joten jos se sit loppukeväästä-kesällä tärppäis ;) Nojoo, olishan se kiva, jos olis totta.
Clomeista. Mullahan on nyt vasta kaks clomikiertoa takana. Otin clomit kp 5-9. Ovisplussa tuli kummassakin 4. päivänä viimeisestä clomista (eli kp 13), ovis oli lämpökäyrien mukaan sit kummassakin kierrossa pari päivää myöhemmin. Mut tarkkaanhan tuota ei pysty sanoa. Tuu kertomaan mitä ultrassa näkyy!! Hitsi, oonkin unohtanu ite varata seurantaultran, meinasin kans täs kierros sellaisen varata, no katsoo nyt onnistuisko vielä.
En tiedä miten vaikuttaa ovikseen tuo minä kp:inä clomit ottaa.
Juuh, ei muuta. Ai niin greippimehun taidan jättää sikseen tästä kierrosta, keskityn siihen omenaviinietikkaan. Pitäähän sitä nyt jotakin hörhöillä tässäkin kierrossa :) Eihän sitä ikinä tiedä mikä tepsii.
Hyvää viikon jatkoa!!
Koralli73 kp 5/25-30 yk20
Viikonloppu meni reissussa, ja nyt lueskelin nopsaan pinoa. Oli niin pitkä! Pahoittelut Koralli ja 2poj@näiti tädistä. Olikohan muita, joilla oli tullut kylään... Ja oli plussakin tullut, nyt en kyllä muista nimimerkkejä, ku oli niin paljon kirjotuksia. Onneks olkoon joka tapauksessa!
ON: Nyt alkaa jänskättää. Eilen olis pitäny alkaa menkkojen, mutta vielä ei ainakaan oo mitään merkkejä moisesta... :) Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato. Kunnes Toivo kuoli.
- bee kp 30/27-30 -
Harmittaa niin kovin kovasti. Tuntuu, että jos tässä maailmassa joku on, jolle lasta ei anneta, niin se olen sitten minä. Eihän tässä ole vielä kuin puoli vuotta takana, mutta harmi se on silti. Olen itkeskellyt tänään ja maannut keittiön lattialla ja harmitellut ja katsonut nollana telkkarista hölmöjä elokuvia. Mies oli ihana ja toi kukkia.
Nyt pitäisi tiskata mammuttitiskit, mutta ei huvittaisi, koska selkää ja tissejä särkee ja ennen kaikkea mieli on niin maassa. En mennyt pilatekseenkaan kun harmitti niin. Ajattelin harmitella hetken kunnolla, niin ehkä jo huomenna voi olla harmittelematta.
En yhtään tiedä onko nyt ovis ja siksi särkee vai mitä. Ensi kuussa otan tikut käyttöön, maksoi mitä maksoi, niin saa jotain selvyyttä tähän. Tahtoisin käydä myös gynellä, mutta rahaa on niin vähän.. Eikä ne taida kunnalliselle tai yliopistolliselle ottaa.
Omat navat on nyt mielessä vain, anteeksi. Huono päivä.
kp 32/30-50
Täällä on menossa dpo 6 ja tänään on alkanut juilia kohdun seutuvilla. Rintoja aristaa entistä enemmän ja maha on turvonneempi. Myös paha olo alkoi tänään. Lämpö aamulla 37,0 edelleen. Silti yritän jarrutella tätä intoilua, koska samat oireet on olleet lukuisat kerran aiemminkin ja menkat on alkaneet silti ihan ajallaan...
Menen koko viikonlopuksi kaverini luo, jolla on kaksi koiraa ja mä olen koirille allerginen. Mahdankohan vielä uskaltaa ottaa allergialääkettä? Vois ehkä pe aamuna koittaa Acon 10:llä varmuuden vuoksi, että näkyykö jotain haamujen haamua.
Essi78 kp 20/28
Niiskuneitinen: Tervetuloa kuumeilemaan ja hei sullahan on lämpö vielä hienosti koholla...testaa ihmeessä ja tuu heti kertomaan tuloksesta..eiks niin? ;) *peukkuja*
Koralli73: Voi kökkö *halauksia*, toivotaan että yk20 olisi nyt " maaginen luku" . Hyvä että tiputtelu vähentynyt!
Omaa:
aamulla odotetusti nega, ei mtn oireita. Odottelen tätsyä loppuviikoksi.
Tutti kp 24/28-32 dpo kaiketi 11 ja yk19