Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ LOKAKUUN TOIVEET vko5 +++

28.01.2008 |

Uutta pinkkaa uuteen viikkoon, olkaapa hyvä. Tulin normia aikasemmin töihin ja koko talo vielä hiljainen, voipi " rauhassa" hetken netissä pyöriä :D

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ollut vilinää, kun muutamaan päivään ei ole palstalle kurkannut! Ja mukavia uutisiakin, onnea plussasta Mirulii!!

Pahoittelut teille tädin yllättämät. Kurja juttu.

Täällä on näköjään monella jännät paikat. Kovasti puhaltelen plussatuulia teille Essi78, MiSa81 ja muut jännääjät! Toivottavasti tulee lisää hyviä uutisia! Vaikuttaa oikein hyvältä!

Itse olen vaan jotenkin odotellut tätiä kylään, vaikka olen jo yhteensä viisi testiä tehnyt ja on se hailakka viiva tullut joka testiin. En vaan usko. Viime yönä heräsin kun mahaan koski, sellaiset menkkakivut potenssiin kymmenen. Olin jo ihan varma, että aamulla täti tullut kylään ja huonosti on käynyt, mutta ei sitten ollutkaan. Pysyisi nyt pieni kyydissä. Tuonne odotus-puolelle en vielä uskalla siirtyä, vaikka siellä lokakuisten pino onkin jo pystyssä. Odottelen ainakin viikonloppuun.. Olenkohan ihan kauhean taikauskoinen? Voi kun aika menisi vähän nopeammin eteenpäin, päivät kuluu niin kauhean hitaasti.

Voimia kaikille!!!

Tua

Vierailija
42/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onnea Mirulii plussasta ja toivotaan, että muutkin saavat pian plussauutisia. Mulla oli eilen kp 30/28 ja toiveet oli katossa vaikka maanantaina aamusta teinkin negatiivisen testin. No tänä aamuna heräilin kovassa menkkakivussa ja paperiin ilmestyi vaaleanpunaista pyyhkiessä. Mutta siihen se sitten jäikin. Ei siis mitään vuotoa moneen tuntiin, ihmeellistä. No jään odottelemaan että täti saapuisi kunnolla kylään :( ja jatkan siis matkaa kohti Marraskuun ihmeitä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jonka piti testata vasta to tai pe. Kurvasin aamusta apteekkiin ja tein testin ja kyllä siihen ihan selvä viiva tuli :) Joten uskottava on, että raskaana ollaan :) Kauheasti en kuitenkaan uskalla vielä iloita, edellisellä kerralla kun todettiin rv 11+ sikiön kuolleen. Joten nöyrän kiitollisena, päivä kerrallaan tässä edetään.

Kovasti kovasti toivon teille kaikille plussaonnea! Toivottavasti saan teistä monesta matkakumppanin tuonne odotuspuolelle.

mirulii ja pirpana rv 4+1

Vierailija
44/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia. Kiva kuulla positiivia uutisia oman piinailun keskelle. Sitä niiiiin kovasti toivoisi itselleen myös plussaa. Nyt kp 36/36(?). Huomenna siis pitäisi tädin tulla, jos on tullakseen ja ajallaan. Oireita on joka lähtöön ja tänäänkin ollut välillä todella paha olo. Olo on samalla toiveikas, mutta vaikea olisi silti uskoa, että olisi tärpännyt. Testata meinasin pe- tai la aamuna, jos ei tätiä kuulu. Puuh...

Vierailija
45/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulii!! Hieno uutinen =).

Koralli: En tiennyt, että Clomit itsessään voi pidentää kiertoa. Ajattelin vaan, kun viime kierto ilman niitä jäi taas lyhyeksi, että haluan ne. Ainoa on, että saa taas miettiä ettei ottais niitä liian aikaisin. Tiputtelua mulla ei oo ollut. Kai mä ne Terot varmuudeksi ainakin otan. Vai voisko tosiaan olla, että Clomit riittäisi? Taas lisää pohdittavaa!

Tosi hyvä, että tilasit ultran. Jos ei ookkaan ihmeempiä, mielenrauhan saat ainakin. Luulisi, että kp 13 riittää hyvin.

Tämän päivän ovistesti on tekemättä, plussaa vähän odotan tälle päivälle. Limaa tulee, mutta ihmettelen ettei oikein muita oireita ole. Ajattelin jotenkin, että Clomit tekisi oireet selvemmiksi.

Plussaonnea kaikille!

AnniHelen@ kp13 yk13

Vierailija
46/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkimaan pinoanne. Ja mitä silmäni näkevätkään!!

IHANAA MIRULII!!! Oikein paljon onnea ja valtava määrä vauvaliimaa matkaan. Mä pidän sulle peukkuja, nyt kaikki menee hyvin. Suojelusenkeleitä matkallenne.

Eliador ja vimpula 21+5

Vierailija
47/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu vähän kiireitä, ettei oo päässy tänne lukemaan. Mutta nyt onkin sitten hyviä uutisia, nimittäin tätiä kun ei näkyny, niin eilen hain apteekista testin ja tänään sitten aamulla tein. PLUSSA!!! En oikein meinaa vielä uskoa todeksi! Kun olin jo alkanu menettää toivon ja miettiä, että onkohan mussa jotain vikaa, vaikka enhän nyt oo läheskään pisimpään meistä täällä pyöriny. NO 8 kertaa kuitenkin omien laskujen mukaan, mutta nyt tärppäs! Täytyy vaan toivoa, että pysyy mukana. Ei oo ainakaan vielä ollu mitään oireita, paitsi tietysti pois pysyvä täti :) Ei oo ollu missään vaiheessa mitään merkkejä, että se olis sieltä tulossa. Hmm, oliskohan se joka-aamuinen omenaviinietikka jotain auttanu tai punaviini, tiedä häntä. Tai sitten kävi vaan tuuri. :D

Anteeksi, kun en oikein muita kommentoi, oon vaan niin tohkeissani :) Mirulii oli myös plussannut, toivottavasti sun raskaus menee hyvin tällä kertaa. Nyt kaikki mukaan odotuspuolelle! Täytyy katsoa, koska uskallan sinne ite siirtyä... Plussaonnea +++++++++++

- bee rv 4+4 -

Vierailija
48/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea mirulii ja bee83!!!!

Toivotaan että kaikki menis hyvin alusta loppuun! :):):):):):):)

(.) Niin,nyt olis ovikset luultavasti ohitettu, vaan ehkä pitäs tänään viel varmistella :):):):) ihan muuten vaan, eihän se hukkaan mee :)

Saas nähä millaset piinailut tulee olemaan..no niitä odotellessa viel vähän aikaa.

Lisää plussauutisia ja tsemppejä!!!!! ++++++

- tanni - kp 16/28 yk2

Vierailija
49/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän plussa-uutistenne johdosta mussakin taas nousee sama vauvakuume, joka on ollut taka-alalla toista kuukautta. Miehen kanssa viikonloppuna juteltiin, että jos oikein pääsisimme valitsemaan, olisi lokakuu viimeinen kuukausi jolloin haluaisimme uuden vauvan syntyvän. Kuitenkin toivotaan ihan täysillä plussaa tässäkin kuussa ja jos sattuisi oikein hyvä tuuri, niin lokakuun vauva tuntuisi meillä aivan täydelliseltä :)

Tässä kuussa en siis ole käyttänyt mitään ovistikkuja ja nyt olenkin vähän kummissani ovisoireiden kanssa. Mun oviksen on täytynyt olla joskus viikko sitten ja kaikki sopivat oireet löytyi tuolloin. Nyt kuitenkin viime sunnuntaista asti olen huomannut taas ovisoireita itsessäni. Eniten ihmetyttää ovislimat, joita on taas ollut monena päivänä, joskin vähemmän kuin viikko sitten, jolloin olisi ollut se todennäköisin oviksen ajankohta. :/ Outoa. Enkä oikein jaksaisi toista " kutuvaihetta" tähän kiertoon kun on kiireinen viikko kouluhommien kanssa + esikoinen nukkuu tämän viikon meidän sängyssä, sillä me tehdään hänen huoneeseensa remonttia. Eli jos ovis onkin vasta nyt, niin taitaa mennä tämä kierto harakoille. Toivon kovasti, että ovis oli silloin viikko sitten, niin kuin loogisinta olisi!

Vierailija
50/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Mirulii ja Bee83! Ihanaa, että alkaa sadella plussia enemmänkin tähän ketjuun. :)

Mulla on alkanut aika kova toispuoleinen alaselkäsärky. Samanlaista on ollu joskus oviksen aikaan, mutta nyt on dpo 8... Kohdun sutuvillakin tuntuu vähän jänskältä. Mä niin toivon että tämä lähes puolitoista vuotta jatkunut odottelu jo palkittaisiin!

Vierailija
51/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clomithan saa aikaan kunnon ovulaation tai vahvistaa jo tapahtuvaa ovulaatiota. Liian lyhyt luteaalivaihe on mun käsityksen mukaan merkki siitä, että ovulaatio on ollu heikohko ja syntynyt keltarauhanen ei ole tarpeeksi vahva ylläpitämään pitempää luteaalivaihetta. Näin ollen pelkkien clomien jo pitäs mun mielestä pidentää luteaalivaihetta.

En mä silti usko, että teroista olis mitään haittaa, varsinkin jos sulla on mahdollisuus ne saada.

Mut mä en siis oo lääkäri, enkä alalla muutenkaan. Ja taas toisaalta, mulla pelkät clomit ja pieni lugeannostus ei pitäneet tiputtelua poissa. Lisäluget auttoivat, joten...minä sinuna varmaan niitä teroja kysyisin kumminkin, jos niihin on mahdollisuus. Lugeja pitäisin vielä parempana vaihtoehtona.

Tuliko ovisplussa?

Vierailija
52/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon ONNEA plussanneille!!!!!!!!!

Omasta senverran, että nyt ei oo rinnatkaan enää arat ja nipukka tuntuu pehmenneen. Tätsyä odottelen siis, mutta roikun siihen asti mukana!

Tutti kp muistaakseni 26/28(-32) dpo13

Vierailija
53/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bee83! Nyt näitä hyviä uutisia alkoi sitten tulla!

Koralli: Kiitos taas. Sä kuitenkin olet aika valveutunut ja olen aina kiinnostunut mielipiteestäsi, vaikket lääkäri olekaan. Tiedät silti monesta asiasta enemmän kun mun gyne =).

Kyllä mä päätin ne Terot hakea, mutta nyt tuli paineita niiden aloituspäivään. Ovisplussaa ei nimittäin tullutkaan! Viiva oli vahvistunut, ehkä huomenna sitten. Voin tehdä parikin testiä päivässä, kun toi digitaalinen testi pitää kuitenkin ostaa aina uusiks ja muutama ylimääräinen testi aina jää.

Tuliko muuten silloin sun lapsen kuumeasiaan mitään erityistä selitystä?

Tutille tsempit!!

AnniHelen@

Vierailija
54/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIRULII ja BEE83!!! ihania uutisia, ja ON en malta housuissani pysyä kun testasin tänään iltapvllä HAAMUN! apteekin omalla ja kp29/25-31 yk6..oon onnesta soikeana..

misa joka on aivan pilvilinnoissa....

Vierailija
55/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uusi odottelija ilmoittautuu joukkoon.

Yritystä viime vuoden syyskuulta eikä vielä ole tärpännyt. Nyt menossa kp 29/26 eli pari päivää on täti myöhässä. Sunnuntaina tein Acon10 testin ja tyhjää oli täynnä tulos.

Nyt kuitenkin herää kysymys että mitä mitä.. aikaisemmin ei täti ole myöhässä ollut.

Odotellaan..

Vierailija
56/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelen@ ja Koralli73: KIITOS :) Olette ihania, mä niiiin toivon että se plussa teillekkin paukahtaa...ois jo aika!

Minäkö epätoivoinen, pienistäkin asioista yritän vääntää, että jospa kuitenkin...höh. Kaupastakin tarttui RFSU:n parjattu testi mukaan. No siitä ainakin tulee roskihaamu..hah hah :) Eipä tässä auta muu kuin antaa ajan kulua. Ens kierrossa yritän taas kikkajuttuja, ehkä etikka/punkku-linjaa. Parhainta ois saada tuo mies enemmän peittoihin...sillä on taas " vaavinteko-stressi" . Huoks :(

Tutti

Vierailija
57/110 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti moni tulee vielä perässä.

ON: Ärsyttää kun meillä on miehen yksi kaveri käymässä ja pitäis päästä pupuleen. Tuli taas kunnon ovis limat ja mä oon ihan pihalla kuten edellisessä viestissä totesin. Oon viikon limonut.

T: Vacsuli kp 20/30-37, yk4

Vierailija
58/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluista! Vieläkin tuntuu vähän epäuskoiselta, mutta totta kai se on. Kunhan vaan pysyisi pikkuinen mukana! Ei oo tosiaan mitään huomannu vieläkään erikoista ittessä. Paitsi oliskohan joku hormooni lähteny jyllään, kun oon ihan erityisen kiinnostunu heiluttelemaan peittoja ;D

MiSa: varovasti onnea! meinasitkko uudestaan vielä testata, josko se viiva vielä vahvistuu?

Laitoin uuden esittelypinkan, kun olin sössiny edellisen pvm. kanssa. Ja olihan siellä jo paljon vastauksiakin. Laitattehan sinne myös plussauutiset, niin on helpompi päivittää? Nyt toivotaan niitä oikein paljon, kuu on ainakin alkanu heti useemmalla hyvällä uutisella :) Koitetaan saada täältä kaikki tonne o-puolelle, erityisesti jo pidempään yrittäneet! Koralli, Rizza, Tutti, Nippara, Vacsuli, AnniHelen, Annique, Essi, kaikki! Hurjan paljon plussatuulia +++++++++++

Vierailija
59/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas meinasit uudestaan testata? Mää tein Aconin 10:llä, kun oli 3 pvä myöhässä, ja viiva tuli näkyviin heti :) Sullakin alkaa olla jo jonkin verran myöhässä!

Vierailija
60/110 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun silmäni näkevätkään näin syntymäpäiväni aamuna, Beelle plussa!!! Onnea!!! Vedäthän minut mukanasi odotuspuolelle, joohan!? :)

Ja Miruliille tieytsti myös onnittelut!

).( Ovista en oo vielä bongannut. Eilen oli vasta vähän limoja, että jospa tänään olisi sopivasti ovis. Greippimehua oon uskollisesti litkinyt kierron alusta asti. Omenaviinietikan lopetin kolmen kuukauden kokeilemisen jälkeen viime kuussa. Maistui kamalalta, eikä kolmessa kuukaudessa tehnyt tehtäväänsä, joten sai jäädä. Kunpa lähestyvä kevät tekisi tehtävänsä ja nostaisi hedelmällisyyttä. Uskon puute on pahemman kerran nyt vaivannut. Mutta Bee toi mulle uutta toivoa, kun molemmat ollaan jo pitkään täällä pyöritty. :)

-Annique, kp 15/24-29, yk12-