Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieti TODELLA TARKKAAN ennen kuin eroat...

Vierailija
25.04.2014 |

Kadun eroa. En ymmärtänyt sitten kuitenkaan, miten raadollista se on kaikille.

Meillä oli mieheni kanssa vaikeuksia, mutta nyt mietin, että eikö niitä silti olisi saatu korjattua? Kyllä me eroa kauan harkitsimme, mutta silti...

Elän uusperheessä, ja ei, minä en vain sovi tähän. En kykene. Haluan oman ydinperheeni takaisin.

Haluan entisen mieheni takaisin.

Siis, ajattele noin miljoona kertaa, ennen kuin eroat liitostasi.

Uusperheessä ongelmat todella ovat potenssiin tuhat verrattuna ydinperheeseen.

En vain usko, että enää saisin miestäni takaisin kaiken tämän jälkeen :-(.

Ei liittynyt kolmatta osapuolta meidän eroon, tutustuin mieheen myöhemmin.

Mutta silti.

:-(

Olen pilannut elämäni :-(.

Tämä vain varoittavaksi esimerkiksi muille eroa harkitseville. Eroa vain ERITTÄIN painavasta syystä.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli sinua, mutta minä en kadu eroani. Ei ollut lapsia ja oli ihanaa aloittaa ihan uusi elämä ja päästä vanhasta miehestä eroon. Harmitti, etten lähtenyt aiemmin.

Vierailija
2/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne teidän eron syyt olivat varmaan ihán todelliset, kunhan nyt haaveilet eksän perään, kun uusi onni ol vieläkin pahempaa...

Saanko kysyä, kauanko seurustelit tämän uuden miehen kanssa ennenkuin perustitte uusperheen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eri asia, kun ei ole lapsia. Minulla on kaksi ja he todella kärsivät erosta.

Ap

Vierailija
4/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne syyt todelliset eroon, se on totta.

Ero on vaan lapsille niin kamala asia. Eli nyt mietin, että oltaisko silti voitu niitä meidän ongelmia ratkoa. Lapseni sanovat, että jos yhden asian saisi elämässä muuttaa, se olisi, ettei isi ja äiti olisi eronneet. Että se on ollut kauhein asia, mikä heille on tapahtunut.

:-(

Oon oikeasti niin surullinen.

Minä olen tehnyt virheen. Sinulla eroa harkitseva on vielä mahdollisuus.

Ap

Vierailija
5/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap,vaikka sulle kävi niin, ei se tarkoita, etteikö monet muut olisi onnellisia uudessa liitossa.  Monissa huonoissa avioliitoissa lapset kärsii ja vanhemmat pysyvät yhdessä muka lasten takia.

Vierailija
6/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna lasten syyllistää sua! Pääsääntöisesti aina lapset haluavat, että oma perhe olisi pysynyt yhdessä, vaikk ei sekään välttis olis oikeasti hyvä asia...

Yritä NYT pelastaa perheesi, ettei tule taas eroa, ja taas uusia kärsimyksiä.

Vierailija
7/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies kirjottaa vaimolle joka yrittää hakea eroa?

Vierailija
8/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exälläsi uus?

Vierailija
9/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty, en jaksa, esittää välittävää "äitihahmoa" mieheni lapsille. Nytkin tyttö pyysi  illalla, että tekisin hänelle patukan. En vaan pysty! Mun on niin ikävä omia lapsiani, jotka ovat nyt isällään :-(, en mä kykene kenellekään muulle esittämään mitään äitihahmoa, kun omat lapset ovat poissa. Johtuu varmaan siitä, että oon liian masentunut tästä tilanteesta, että omista lapsista täytyy olla näin paljon erossa. Omat on kuitenkin aina omia!

Ap

Vierailija
10/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty, en jaksa, esittää välittävää "äitihahmoa" mieheni lapsille. Nytkin tyttö pyysi  illalla, että tekisin hänelle patukan. En vaan pysty! Mun on niin ikävä omia lapsiani, jotka ovat nyt isällään :-(, en mä kykene kenellekään muulle esittämään mitään äitihahmoa, kun omat lapset ovat poissa. Johtuu varmaan siitä, että oon liian masentunut tästä tilanteesta, että omista lapsista täytyy olla näin paljon erossa. Omat on kuitenkin aina omia!

Ap

Vierailija
11/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
12/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole exälläni uutta, ei ole ollut koko aikana kun ollaan oltu erossa.

Ero oli hänellekin tosi kova pala :-(.

Ap

Vierailija
13/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin antanut mitä tahansa, jotta isi ja äiti olisivat olleet erillään silloin kun olin pieni. Lasten takia pysyivät yhdessä.

Vierailija
14/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tostakin niin huono omatunto, kun en vaan jaksa olla mikään täydellinen äitihahmo mieheni lapsille. Johtuu varmaan siitä, että omia lapsia on niin kauhea ikävä :-(. Ei niitä mitkään muut lapset voi korvata, selvähän se.

Lapset kasvaa silmissä, ja minä menetän heidän elämästään niin paljon, kun ovat pois täältä kuitenkin aika paljon :-(.

Ap

Vierailija
15/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:31"]Ei ole exälläni uutta, ei ole ollut koko aikana kun ollaan oltu erossa.

Ero oli hänellekin tosi kova pala :-(.

Ap

[/quote]

Eikö sitten yhteenpalu ole mahdollista?

Vierailija
16/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:30"]

Ap

[/quote]

Patukan?

Vierailija
17/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä patukan?

Vierailija
18/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on patukka?

Vierailija
19/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, meillä lapset ovat aika vähän isällään (hänen omasta toivomuksestaan). En kadu eroa ja itseasiassa suunnittelen muuttoa toiselle paikkakunnalle työtehtävien vuoksi. Olen tosi onnellinen, vaikka mieheni lähti toisen naisen mukaan, enkä ollut valmis eroon. Nyt kuitenkin olen huomannut, että jätkähän on paska ja parempi, mitä kauemmas siitä päästään.

Miksi et eroa nykyisestä liitostasi?

Vierailija
20/92 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vanhempieni erosta todella paljon. Eron olisin kestänyt vielä, mutta en sitä että uudet puolisot tuli aivan heti kuvioihin. Lapsille ei annettu yhtään aikaa tottua muuttuviin tilanteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi