Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko jouluksi ns. Joulukrääsää?

Vierailija
24.11.2025 |

Tarkoitan esimerkiksi joukumukeja ja -lautasia, jouluverhoja, joululiinoja, mattoja. Entä yöpukuja, neuleita välkkyvaloilla, tossuja? Tai koko perheelle eläinhaalarit turkisjäljitelmää? -Minä en osta, en oikein ymmärrä ideaa. Kynttilät ja jouluinen kukka riittävät, ehkä jokunen vanha joulukoriste. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan osta. Olen ostanut koristeet joskus 5v sitten ja niillä mennään. En ymmärrä ihmisiä, jotka joka vuosi ostaa kaiken uusiksi. 

Vierailija
2/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahemmin, olen joulukrääsät ostanut vuosia sitten ja samoilla koristeilla mennään, jos nyt joku kiva koriste sattuu löytymään niin voin ostaa, mutta en ihan vain siksi että pitäisi uudet krääsät saada joka vuosi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen aikaisempina jouluina ostanut tarpeeksi. Tässä konkurssissa onkin hyvä säästää, eikä kuuseen mahdu määräänsä enempää.

Vierailija
4/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Joulukuusikin on muovia niin ei tarvi joka vuosi uutta hommata. 

Vierailija
5/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaivan hyvässä kunnossa olevat joulukoristeet kaapista. Toki joskus saatan ostaa kuuseen jonkun uuden joulupallon, jos osuu joku kaunis kohdalle, mutta näin ei käy kovinkaan usein. Ja joulukalenterin ostan joka vuosi. 

Vierailija
6/6 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osta jouluisia liinavaatteita, mattoja, kalsareita ? Tai yleensä pukin kuvilla varustettuja varusteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi