Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäiselle voi aloittaa jäähypenkin?

Vierailija
15.01.2008 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jäähypaikka käytössä. Toimii hyvin. Käytetään, kun on " oikein" tuhma, esim. heittää ruokaa tms. Istuu vähän aikaa ja sitten tulee halaamaan ja sanoo " antee" . Toimii paremmin (ainakin meillä) kuin " karjuminen" /suuttuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän