Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulu, joka saa sinut itkemään?

Vierailija
10.01.2008 |

Mulla:



" Kaksi lensi yli käenpesän"

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat miehen kyyneliin

Vierailija
22/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaikka kuinka mietin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo lapsen huono-osaisuudesta.



ja Varpunen jouluaamuna, kun siinä sanotaan ' olen pieni veljesi tulin taivahasta' , sillä oma veljeni on kuollut ;(

Vierailija
24/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Mattilan Tähtikartta. No, en mä nyt ihan itkemään ala sen kuullessani, mutta on se surullinen, ja ihan kauniskin. En oikeastaan tajua, miksi tuollaisia " iskelmiä" tehdään... en mä sellaisia haluaisi kovin usein kuunnella. Ja tuokin sitten tietenkin roikkui iät ja ajat Iskelmän listoilla.



Kyseisen biisin kertosäettä olen muuten nähnyt käytettävän kuolinilmoituksissakin.

Vierailija
25/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisen artistin tuotanto kun on minulle täysin pimennossa.

Vierailija
26/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä mulle tähtiin kartta taivaan,

niin löydän läpi tämän varjojen maan,

sinun luokses rakkain, en voi sua unohtaa,

eikä kuolema voi meitä erottaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän