Laulu, joka saa sinut itkemään?
Kommentit (26)
kertoo lapsen huono-osaisuudesta.
ja Varpunen jouluaamuna, kun siinä sanotaan ' olen pieni veljesi tulin taivahasta' , sillä oma veljeni on kuollut ;(
Anne Mattilan Tähtikartta. No, en mä nyt ihan itkemään ala sen kuullessani, mutta on se surullinen, ja ihan kauniskin. En oikeastaan tajua, miksi tuollaisia " iskelmiä" tehdään... en mä sellaisia haluaisi kovin usein kuunnella. Ja tuokin sitten tietenkin roikkui iät ja ajat Iskelmän listoilla.
Kyseisen biisin kertosäettä olen muuten nähnyt käytettävän kuolinilmoituksissakin.
Kyseisen artistin tuotanto kun on minulle täysin pimennossa.
Piirrä mulle tähtiin kartta taivaan,
niin löydän läpi tämän varjojen maan,
sinun luokses rakkain, en voi sua unohtaa,
eikä kuolema voi meitä erottaa
Saat miehen kyyneliin