Lue keskustelun säännöt.
Minkä ikäinen olen?
29.01.2008 |
- En ole peruskoulun jälkeen tehnyt päivääkään töitä tai opiskellut.
- Vanhin lapseni on 3. luokalla.
Kommentit (2)
Entä minä? Vanhin lapseni on 3:lla luokalla, olen tehnyt 5-vuotta töitä ja minulla on ammatillinen koulutus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
26 tai 27...