Te, jotka luette Viipaleita-blogia
Niitä, jotka eivät lue, pyydän olemaan kommentoimatta. ettei ketju mene heti asiattomaksi haukkumiseksi.
Mikä on mielestänne blogin suosion salaisuus?
Miksi itse luette sitä?
Kommentit (113)
Miksi ihmeessä tällaista blogia pidetään julkisesti, kun sisältö ei ole mitään muuta kuin mitä ruokaa on laitettu ja sitten valtavasti kuvia lapsista?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:13"]
Miksi ihmeessä tällaista blogia pidetään julkisesti, kun sisältö ei ole mitään muuta kuin mitä ruokaa on laitettu ja sitten valtavasti kuvia lapsista?
[/quote]
Siellä on juttua syövästä, hoidoista, perheenjsäenten kuolemista, surusta, masennuksesta jne.
Selittää, miksi blogilla on yhä kymmeniä tuhansia ukijoita kuussa, vaikka blogisti itse taitaa olla hoitojensa vuoksi liian voipunut kirjoittamaan kuin ennen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:59"]
Eikös se adoptiotäti tee aika paljon kotitöitä, siivoaa ja kokkaa ym.
[/quote]
Taitaa alkaa olla liian vanha ja huonokuntoinen. Luulen Sadun joutuvan enemmän hoitamaan sitä kuin mitä se Satua auttaa. Mutta vanhuushan ei ole rikos. Se kohtaa meitä kaikkia ennen pitkää.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:13"]
[/quote]
Siellä on juttua syövästä, hoidoista, perheenjsäenten kuolemista, surusta, masennuksesta jne.
Selittää, miksi blogilla on yhä kymmeniä tuhansia ukijoita kuussa, vaikka blogisti itse taitaa olla hoitojensa vuoksi liian voipunut kirjoittamaan kuin ennen.
[/quote]
Olen aina epäillytkin, että blogilistan tilastot ovat huijausta, kun näyttää alle sataa viikkolukijaa. Vuosi sitten oli vielä pari tuhatta.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:59"]
[/quote]
Taitaa alkaa olla liian vanha ja huonokuntoinen. Luulen Sadun joutuvan enemmän hoitamaan sitä kuin mitä se Satua auttaa. Mutta vanhuushan ei ole rikos. Se kohtaa meitä kaikkia ennen pitkää.
[/quote]
Olipa ikävästi sanottu.
Järkkyä, kuinka joku voi esitellä netissä koko sukunsa. En antaisi lupaa moiseen itseäni koskien.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:15"]
Järkkyä, kuinka joku voi esitellä netissä koko sukunsa. En antaisi lupaa moiseen itseäni koskien.
[/quote] Nuo on antaneet. Eivätkä järkyty siitä, että ajattelet toisin. Miksi itseäsi järkyttää se, ettei kaikki ole kuin sinä?
Kaksplussalla törmäsin ekan kerran blogiin kun bloggaaja itse kirjoitteli siellä ja joku otti aina puheeksi blogin. Tykkään siitä miten kertoo arjestaan ja miten on lasten ja lastenlasten kanssa yhtä suurta perhettä. Ihana mamma! :)
Eikös kaikissa ihmisissä ole monta puolta, eri asia sitten, kuinka ne muille näkyvät :)
Tein Sadun kanssa töitä ja kun sain kuulla blogista menin katsomaan. Jäin koukkuun siihen, miten niin monta erilaista puolta voi yhdessä naisessa olla. Ei kukaan YO:lla moneen vuoteen tiennyt, että hänellä suurperhe ja että kokkaa, askartelee sun muuta. Hämmästyin sitä miten tärkeä s epuoli hänelle on.Työminänsä saa kuvittelemaan, että työ ja opiskelu täyttää 90% elämästään.
Tunnen perhettä (lapsia) hieman etäisesti ja on kiva kurkistella mitä heille kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:15"]
Nyt käy jo vähän sääliksi sitä naista. Se oli niin kauheesti odottanut päivää lastenlasten kanssa. :-(
[/quote]
Miksi säälit? Jos viittaat syöpään, niin eikö se syöpä tällä kertaa ollut - ainakin hänen omien sanojensa mukaan - paremmin hallittavissa?
[/quote]
Ei rimmaa sen kanssa, että uusiutunutta melanoomaa kutistetaan lääkkeillä ja sädehoidoilla ennen leikkausta eikä siihen, että käy terminaalipotilaiden vertaistukiryhmässä. Pahalta kuulostaa. Mutta toivottavasti on vain sellaista asioiden kärjistämistä tuo että olisi vain terminaalipotilaiden vertaistukiryhmä.
Kommentti-Jutta on saanut näköjään jonkun imitoijan tai sitten ovelana kirjoittelee välillä eri koneelta.
[/quote] Miten te jaksatte kiinnostua jonkun tuntemattoman elämästä?
[/quote]Siis matti pekka viljo oskari taavetti olivat syömässä sitten nakattiin pekka ja paavo junalle ja matti ja taavetti lähtivät yökylään. Ei siis harmaata aavistustakaan keitä nuo kaikki ovat ja mikä on suhteensa bloggaajaan. Onko tässä sama strategia kuin mungiksella, salailemisen ja vihjailujen avulla haalitaan blogille lukijoita? Minua kyllä ahdistaa tuo ainainen väenpaljous, koskaan ei pääse ei pääse rauhoittumaan.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 19:47"]
Nyt käy jo vähän sääliksi sitä naista. Se oli niin kauheesti odottanut päivää lastenlasten kanssa. :-(
[/quote]
Miksi säälit? Jos viittaat syöpään, niin eikö se syöpä tällä kertaa ollut - ainakin hänen omien sanojensa mukaan - paremmin hallittavissa?
[/quote]
Ei rimmaa sen kanssa, että uusiutunutta melanoomaa kutistetaan lääkkeillä ja sädehoidoilla ennen leikkausta eikä siihen, että käy terminaalipotilaiden vertaistukiryhmässä. Pahalta kuulostaa. Mutta toivottavasti on vain sellaista asioiden kärjistämistä tuo että olisi vain terminaalipotilaiden vertaistukiryhmä.
Kommentti-Jutta on saanut näköjään jonkun imitoijan tai sitten ovelana kirjoittelee välillä eri koneelta.
[/quote] Miten te jaksatte kiinnostua jonkun tuntemattoman elämästä?
[/quote]Siis matti pekka viljo oskari taavetti olivat syömässä sitten nakattiin pekka ja paavo junalle ja matti ja taavetti lähtivät yökylään. Ei siis harmaata aavistustakaan keitä nuo kaikki ovat ja mikä on suhteensa bloggaajaan. Onko tässä sama strategia kuin mungiksella, salailemisen ja vihjailujen avulla haalitaan blogille lukijoita? Minua kyllä ahdistaa tuo ainainen väenpaljous, koskaan ei pääse ei pääse rauhoittumaan.
[/quote]Lisää kysymyksiä, miksi on opiskellut jo kymmeniä vuosia, joka toisessa blogipostauksessa on mainintoja tenteistä ym. Eikö noin pitkässä ajassa ole tullut jo useita tutkintoja suoritettua vai onko opiskelutahti hidasta, mutta eihän sekään voi olla mahdollista jos niitä tenttejä tosiaan on koko ajan?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 07:52"]
No. Nyt sinne on syntynyt TAAS yksi lapsi lisää!
[/quote]
Niin, eikö olekin ihanaa, että bloggaajan elämässä tapahtuu jotain positiivistakin. Kunhan vain vauvan vanhemmat jaksaisivat.
[/quote]
Neljä pientä lasta parikymppisillä vanhemmilla -> kovilla ovat!.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:21"]
Miksi aikuinen nainen on niin tyhmä, että menee jonnekin Linannmäen pahimmista laitteista hankkimaan mustelmia ja luunmurtumia?
Ja tämä juuri ennen kuin ottaa lauman lastenlapsia moneksi viikoksi hoitoon!
Vastuutonta, sanon minä!
[/quote]
En ole ikinä kuullut, että ko laitteessa olisi vastaavaa sattunut. Liekö erityisen mustelmaherkkä ja heikot luut.
[/quote]
Mahtaako sädehoito ja interferoni vaikuttaa tuohon?
[/quote]
Ehkä se ei itsekän tajunnut, miten hoitonsa kroppaansa vaikuttavat?
[/quote]
Niin, tässä kiteytyy se itämainen viisaus, että kaikki kärsimys syntyy haluamisesta.
Luen siksi, että siinä kuvataan ihan rehellisesti (ja välillä pelottavankin avoimesti) oikeaa elämää eikä esitellä mitään kiiltokuvia elämänä.
Onko se päivittynyt? Miksei mulle näy päivitykset?
Näen viimeisen päivityksen 14 päivän takaa!
Sen kommentin kyllä luin, että joutuu kai jossain vaiheessa lisäämään kuvia, kun lapset ja lapsenlapset niitä kaipaa, mutta ei sen jälkeen ole tullut yhtään kuvaa tai mitään tekstiä! Ei vaikka kävin facesta vakoilemassa, että siellä on ollut ristiäiset ja yksi lapsenlapsista viikon mummilla kylässä.