Mies haluaa kovasti nuolla pillua
Olen joskus antanutkin ja tuntuu todella pitävän.
Minusta kyllä hiukan arveluttavaa ja pervoa.
Ja sitten se vielä yrittää pusutella jälkeenpäin, vaikka maistuu ja haisee ihan pillulle.
Kuinka moni täällä antaa miehen nuolla pillu?
Kommentit (12)
terve mies , tuntuu ihanalta kun nuollaan . eikä maistu pahalle kun olen käynyt pesulla ennen sänkyyn menoa
Mitä pissaisempi, sitä ahnaammin nuolen.
Miehenä en pystyisi olemaan naisen kanssa, jonka pillua ei saa nuolla.
En oo antanu miehen nuolla vaimon pillua mutta vaimo on antanu omin luvin
Kai tämä on provo, onhan? Kai nyt kaikissa parisuhteissa (joissa on nainen osallisena) saa pimppaa nuolla...?
Itse en alkaisi parisuhteeseen, jossa ei ole molemminpuolista suuseksiä. Lisäksi naisen on oltava pimssusta paljaaksi ajeltu.
M51
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on provo, onhan? Kai nyt kaikissa parisuhteissa (joissa on nainen osallisena) saa pimppaa nuolla...?
Itse en alkaisi parisuhteeseen, jossa ei ole molemminpuolista suuseksiä. Lisäksi naisen on oltava pimssusta paljaaksi ajeltu.
M51
Ei todellakaan saa. On todella paljon sänkyasioissa äärikonservatiivisia naisia joille jo tuo on "pervoa".
Sitten ihmetellään vieraissa käyntiä. Ette ole yhteensopivia jos on noin iso näkemysero.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pissaisempi, sitä ahnaammin nuolen.
Hyvin hautunut vanhan kusen hajuinen on ehdottomasti maistuvin.
Pese pillusi ja tunge ukolle suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en pystyisi olemaan naisen kanssa, jonka pillua ei saa nuolla.
Minä olin yli 25 vuotta. Se oli yksi suurimmista tekemistäni virheistä ja olin vuosia melkein hulluuden partaalla, koska seksi oli pelkkää penetraatiota lähärissä. Never again.
Ei kannata antaa nuolla muuta kuin persettä
Ei muuta kuin lettu levälleen ja nauttimaan 😛