Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein jos joku sanoo ettei vietä syntymäpäiviä niin työporukka kerää rahaa kuitenkin

Vierailija
12.12.2007 |

vaikka en siis ole edes ilmoittanut heille milloinka minulla on syntymäpäivät, olen sanonut että en kerro kun en halua mitään hälyä siitä koska isäni kuoli juuri pari kk. sitten ja en ole ikinä tykännyt syntymäpäivien vietosta muutenkaan. Meillä on tällästä töissä..

Kyse ei ole siitä että he haluavt minua ilahduttaa, tiedän sen.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sellainen pyrkyri ja nuuskija.

Sanon suoraan että minua loukkaa jos he eivät kunnoioita toivettani. En tiedä pystynkö sanomaan kiitos edes..

AP.

Vierailija
2/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä työpaikalla aina muistetaan synttärisankareita vaikka sanoisi ettei juhli. Eihän se sitä tarkoita jos ei juhli etteikö saisi onnitella. Aika pitkälle menet ajattelusi kanssa jos kuvittelet että muistavat syntymäpäiväsi vain näpäyttämisen ilosta... Minulle ei koskaan ole tullut tuollainen mieleenkään.

Vierailija:

vaikka en siis ole edes ilmoittanut heille milloinka minulla on syntymäpäivät, olen sanonut että en kerro kun en halua mitään hälyä siitä koska isäni kuoli juuri pari kk. sitten ja en ole ikinä tykännyt syntymäpäivien vietosta muutenkaan. Meillä on tällästä töissä..

Kyse ei ole siitä että he haluavt minua ilahduttaa, tiedän sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot nätisti että kiitos.

Vierailija
4/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei mennyt töihin ollenkaan kun kuuli että hänen synttäreitään aiottiin viettää, tee sinäkin AP niin. Hän inhoaa sellasia kissanristijäisiä.

Vierailija
5/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua kerättyä lahjaa vastaanottaa, niin voit luovuttaa sen eteenpäin esimerkiksi hyväntekeväisyyteen. Juhlatilaisuuksiin ei ole pakko osallistua eikä sellaisia järjestää.

Yleensä työkaverit ajattelevat ehkä kuitenkin niin, että joku pieni lahja tai muistaminen saattaisi ilahduttaa Sinua. Varsinkin jos tapana on ollut muistaa muitakin, moni saattaisi ajatella erityisen loukkaavana, että Sinua ei muistettaisi.

Vierailija
6/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan viettänyt OMIA synttäreitäni ja nyt niistä aiotaan tehdä numero, tosi kivaa jee...

ap

Vierailija
7/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vielä sitä paitsi edes tiedä saatko lahjaa ja jos niin millaista.

Vierailija
8/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitähän synttärit sitten voi helposti päätellä

Vierailija
9/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainoharhaisuus

paranoia; ajattelutapa jolle on tunnusomaista erheellinen tunne tai ajatus olemisesta tois(t)en henkilö(ide)n pahansuovan toiminnan kohteena

Vierailija
10/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei todellakaan halua viettää synttäreitä,nimppareita,ym juhlia- ja se suotakoon heille!

Junttimaisuutta olettaa,että koska mä tykkään synttäreistä,kaikki niin tekee

Vierailija
11/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ajattelutapaa edustavat työtoverit eivät voi tietää, että Marttilan Tiina on nirppanokka, joka loukkaantuu synttärilahjasta, jollei Tiina kerro. Joten Tiina on hyvä ja ottaa lusikan kauniiseen käteen ja menee sanomaan, että rakkaat työtoverit, minulla on sellainen periaate, että en vietä syntymäpäiviäni millään tavalla, joten arvostaisin sitä, jos tekään ette muistaisi minua mitenkään syntymäpäivänäni. Älkää ostako lahjoja, älkää onnitelko, älkää tarjotko kakkua. Kaikki ystävälliset eleet syntymäpäivänäni koen pahansuopuutena, mutta ehkä voitte ohikulkiessanne potkaista minua sääreen jos tahdotte.

Vierailija
12/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinun isäsi kuoli jo aikaa sitten ja kun meillä on tapana että syntymäpäivillä talo tarjoaa kakkua koko väelle ( kyseessä hyvin lihava ja makelle perso naisihminen) ja se on se syy ettähän urkki pomolta syntymäpäiväni tietoonsa. Muut olivat kuulema sitä mieltä että jätetään väliin.

Huomaan kyllä että te olette ihan kipeitä niitten synttäreidenne kanssa.

Auta jos mies unohtaa, niinhän?

Vierailija
13/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niillä toisillakin-Kunnioitus toisten tahtoa kohtaan on myös hyvää käytöstä!

Vai teetkö sä tahallas muslimeille ruoaksi liharuokaa?

Kutsutko ateistit johonki hartaushetkeen jne?

Vierailija
14/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Normaalia ajattelutapaa edustavat työtoverit eivät voi tietää, että Marttilan Tiina on nirppanokka, joka loukkaantuu synttärilahjasta, jollei Tiina kerro. Joten Tiina on hyvä ja ottaa lusikan kauniiseen käteen ja menee sanomaan, että rakkaat työtoverit, minulla on sellainen periaate, että en vietä syntymäpäiviäni millään tavalla, joten arvostaisin sitä, jos tekään ette muistaisi minua mitenkään syntymäpäivänäni. Älkää ostako lahjoja, älkää onnitelko, älkää tarjotko kakkua. Kaikki ystävälliset eleet syntymäpäivänäni koen pahansuopuutena, mutta ehkä voitte ohikulkiessanne potkaista minua sääreen jos tahdotte.

Vierailija
15/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäköön niitä omia kissanristiäisiä,ja ahdatkoon lisää nassuun makeaa;Mutta jokaisen omaa toivetta on kuunneltava

Vierailija
16/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä mikä tässä on niin hankalaa. Sanot suoraan esimiehellesi, että et halua mitään kakkukahveja ja muutakaan järjestettävän. Jos ne pyynnöstäsi huolimatta järjestetään, niin et osallistu. Eipä ne kai sinua väkivalloin sinne raahaa.

Jos taas ovat lahjaa ostamassa, niin mikään pakkohan sitä ei ole vastaanottaa. Voit sanoa, että kiitos, mutta en voi ottaa lahjaa vastaan.

Jos se hommataan etukäteispyynnöstäsi (suoraan esitetystä esimiehellesi, ei mistään kahvihuonevihjailuista sihteereille) huolimatta, sanot kohteliaasti kiitos ja lahjoitat lahjan eteenpäin. Nyt joulun allahan se on helppo viedä vaikka Pelastusarmeijan joulupataan.

Aikuisten ihmisten pitäisi oikeasti osata puhua suoraan. Moni voi käsittää epämääräisen vihjailun vain kursailuna.

Vierailija
17/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en nyt ymmärrä mikä tässä on niin hankalaa. Sanot suoraan esimiehellesi, että et halua mitään kakkukahveja ja muutakaan järjestettävän. Jos ne pyynnöstäsi huolimatta järjestetään, niin et osallistu. Eipä ne kai sinua väkivalloin sinne raahaa.

Jos taas ovat lahjaa ostamassa, niin mikään pakkohan sitä ei ole vastaanottaa. Voit sanoa, että kiitos, mutta en voi ottaa lahjaa vastaan.

Jos se hommataan etukäteispyynnöstäsi (suoraan esitetystä esimiehellesi, ei mistään kahvihuonevihjailuista sihteereille) huolimatta, sanot kohteliaasti kiitos ja lahjoitat lahjan eteenpäin. Nyt joulun allahan se on helppo viedä vaikka Pelastusarmeijan joulupataan.

Aikuisten ihmisten pitäisi oikeasti osata puhua suoraan. Moni voi käsittää epämääräisen vihjailun vain kursailuna.

Vierailija
18/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sinulta mitään vaivannäköä edellytä.

Vierailija
19/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä, että aikoo loukkaantua verisesti jos joku kuitenkin jollain pienellä jutulla muistaa.

Vierailija
20/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos et halua kerättyä lahjaa vastaanottaa, niin voit luovuttaa sen eteenpäin esimerkiksi hyväntekeväisyyteen. Juhlatilaisuuksiin ei ole pakko osallistua eikä sellaisia järjestää.

Yleensä työkaverit ajattelevat ehkä kuitenkin niin, että joku pieni lahja tai muistaminen saattaisi ilahduttaa Sinua. Varsinkin jos tapana on ollut muistaa muitakin, moni saattaisi ajatella erityisen loukkaavana, että Sinua ei muistettaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi