Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein jos joku sanoo ettei vietä syntymäpäiviä niin työporukka kerää rahaa kuitenkin

Vierailija
12.12.2007 |

vaikka en siis ole edes ilmoittanut heille milloinka minulla on syntymäpäivät, olen sanonut että en kerro kun en halua mitään hälyä siitä koska isäni kuoli juuri pari kk. sitten ja en ole ikinä tykännyt syntymäpäivien vietosta muutenkaan. Meillä on tällästä töissä..

Kyse ei ole siitä että he haluavt minua ilahduttaa, tiedän sen.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kai se sinulta mitään vaivannäköä edellytä.

Vierailija
22/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajahan voi tarjota sellaiset milloin tahtoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vainoharhaisuus

paranoia; ajattelutapa jolle on tunnusomaista erheellinen tunne tai ajatus olemisesta tois(t)en henkilö(ide)n pahansuovan toiminnan kohteena

Vierailija
24/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pidä täytekakusta.

Mutta vielä vähemmän pidän vainoharhaisuudesta.

Vierailija
25/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on täysi oikeus kieltäytyä viettämästä omia juhliaan!

Vierailija
26/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En edes pidä täytekakusta.

Mutta vielä vähemmän pidän vainoharhaisuudesta.

Vierailija
27/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei oikeasti edistä mielenterveyttä yhtään, että etsii pahansuopia motiiveja toisten viattomista tekemisistä, oli nämä kuinka lihavia lehmiä hyvänsä.

Vierailija
28/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Työnantajahan voi tarjota sellaiset milloin tahtoo.

Vierailija
29/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä miksi et voi sanoa _esimiehellesi_ suoraan, että et missään tapauksessa halua mitään muistamista, kakkukahveja tai lahjaa. Ja jos sellaisia järjestetään, niin et osallistu etkä halua mitään lahjaa ottaa vastaan.

Mä en ymmärrä miksi edes yrität hoitaa asiaa työkavereidesi kanssa? Erityisesti sen, joka haluaa juhlat järjestää.

Vierailija
30/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantaja saisi tarjota kakkua 17. joulukuuta tai 22. joulukuuta tai milloin syntymäpäiväsi sitten sattuu olemaankin. Voit kieltäytyä menemästä niille kakkukahveille, mutta et omista sitä päivää etkä voi määrätä, mitä työpaikan kahvitauolla on silloin tarjolla.

Vierailija
31/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuunkin attribuoidaan vaikka mitä oletettuja pahansuopia ajatuksia, kun uskallan olla eri mieltä...

Vierailija
32/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

työnantaja saisi tarjota kakkua 17. joulukuuta tai 22. joulukuuta tai milloin syntymäpäiväsi sitten sattuu olemaankin. Voit kieltäytyä menemästä niille kakkukahveille, mutta et omista sitä päivää etkä voi määrätä, mitä työpaikan kahvitauolla on silloin tarjolla.

Vierailija
33/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minuunkin attribuoidaan vaikka mitä oletettuja pahansuopia ajatuksia, kun uskallan olla eri mieltä...

Vierailija
34/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas teit sen.

Vierailija
35/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo tietää asian ja siitä oli puhetta jo aikaa sitten mutta pomopa on lomalla eikä vastaavaa esimiestä ole, mutta tämä työkaveri ei kerro kuka niitä on nyt järjestelmässä.

ap-

Vierailija
36/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muut järjestävät juhlat nimenomaisesta ja suorasta kiellostasi huolimatta ja sanot myös suoraan, että et missään nimessä osallistu niihin, niin kyllä mun mielestä silloin on naurettavampia ne juhlien järjestäjät.

kai siellä työpaikalla on joku, joka hyväksyy kustannuksia, vaikka esimiehesi olisikin tavoittamattomissa. Tuskin työkaverit ovat omilla rahoillaan kakkuja tilailemassa, joten sanot vaan suoraan laskun hyväksyjälle (olkoon sitten vaikka toimari), että ei kiitos, en halua mitään muistamista enkä missään tapauksessa halua osallistua mihinkään tilaisuuksiin. Viimeisenä vetona voit tehdä sen, että otat vapaapäin juhlapäiväksi.

Vierailija
37/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kakun tarjoaminen mielestäsi yleisesti moraalisesti paheksuttavaa tai ahdistavaa? Saako Beethovenin kuolinpäivänä tarjota kakkua? Entä maanantaisin? Jos saa, niin miksi jokin tietty päivä olisi poikkeus vain siksi, että satuit syntymään sillä päivämäärällä jokin määrä vuosia sitten?

Vierailija
38/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko kakun tarjoaminen mielestäsi yleisesti moraalisesti paheksuttavaa tai ahdistavaa? Saako Beethovenin kuolinpäivänä tarjota kakkua? Entä maanantaisin? Jos saa, niin miksi jokin tietty päivä olisi poikkeus vain siksi, että satuit syntymään sillä päivämäärällä jokin määrä vuosia sitten?

Vierailija
39/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on: elämänsä saa tehtyä juuri niin vaikeaksi, kuin haluaa.

Vierailija
40/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun itse osaan kunnioittaa ja noudattaa toisen toivomusta,ilman että menetän yöuneni-se ei mun elämää hetkauta puoleen eikä toiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi