Onko oikein jos joku sanoo ettei vietä syntymäpäiviä niin työporukka kerää rahaa kuitenkin
vaikka en siis ole edes ilmoittanut heille milloinka minulla on syntymäpäivät, olen sanonut että en kerro kun en halua mitään hälyä siitä koska isäni kuoli juuri pari kk. sitten ja en ole ikinä tykännyt syntymäpäivien vietosta muutenkaan. Meillä on tällästä töissä..
Kyse ei ole siitä että he haluavt minua ilahduttaa, tiedän sen.
Kommentit (106)
Vierailija:
Minähän kirjoitin viestissä, johon kommentoit vihaiseen sävyyn, juurikin tuota samaa asiaa, että tarjoamisia voi tuoda koska tahansa.Olkoonkin sitten kuinka henkisesti epäkypsää tahansa, niin minusta olisi epäreilua ja itsekästä nauttia muiden tuomisista ja olla itse tuomatta vastavuoroisesti koskaan mitään. En kehtaisi olla sellainen.
Vierailija:
Minähän kirjoitin viestissä, johon kommentoit vihaiseen sävyyn, juurikin tuota samaa asiaa, että tarjoamisia voi tuoda koska tahansa.Olkoonkin sitten kuinka henkisesti epäkypsää tahansa, niin minusta olisi epäreilua ja itsekästä nauttia muiden tuomisista ja olla itse tuomatta vastavuoroisesti koskaan mitään. En kehtaisi olla sellainen.
Kuinka moni on saanut synttärikakkua töissä tahtomattaan, vaikka on moneen kertaan kieltänyt? Onko kaikilla teillä joku läskiplösö työkaveri, joka himoitsee kakkua niin että pakottaa teidät viettämään synttäreitä?
Kuulostaa nyt vähän siltä, että paljon melua tyhjästä.
Vierailija:
Kuinka moni on saanut synttärikakkua töissä tahtomattaan, vaikka on moneen kertaan kieltänyt? Onko kaikilla teillä joku läskiplösö työkaveri, joka himoitsee kakkua niin että pakottaa teidät viettämään synttäreitä?Kuulostaa nyt vähän siltä, että paljon melua tyhjästä.
Ei minun leipomuksiani syö koirakaan.
Minähän kirjoitin viestissä, johon kommentoit vihaiseen sävyyn, juurikin tuota samaa asiaa, että tarjoamisia voi tuoda koska tahansa.
Olkoonkin sitten kuinka henkisesti epäkypsää tahansa, niin minusta olisi epäreilua ja itsekästä nauttia muiden tuomisista ja olla itse tuomatta vastavuoroisesti koskaan mitään. En kehtaisi olla sellainen.