Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein jos joku sanoo ettei vietä syntymäpäiviä niin työporukka kerää rahaa kuitenkin

Vierailija
12.12.2007 |

vaikka en siis ole edes ilmoittanut heille milloinka minulla on syntymäpäivät, olen sanonut että en kerro kun en halua mitään hälyä siitä koska isäni kuoli juuri pari kk. sitten ja en ole ikinä tykännyt syntymäpäivien vietosta muutenkaan. Meillä on tällästä töissä..

Kyse ei ole siitä että he haluavt minua ilahduttaa, tiedän sen.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Läski plösö saa himoitsemansa kakun ja ap:n synttäreitä ei ole vietetty.

Vierailija
82/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi viestit 118, 120, 121, 124, 125, 130, 108, 93

" 90 =läski"

" Läski"

" 108 juu, ihan pentuhan minä olen ja te taidatte olla aika pulskassa kunnossa."

" 118 syö sä vaan sitä kakkua joka päivä..sen näkee kyllä kaikesta että kakku maistuu"

" Läski

Vierailija:

mutta sallii ihmisten halveksimisen ulkonäkösyistä. "

" Yhteenveto ketjusta: tämä on lihavien, itsekkäiden synttärihullujen teiniäiti-ahmattien ketju"

" Ja kermakakut maistuu.."

" Ei oo ihme että mammat on niin plösöjä"

" 133 syö kakkus rauhassa:Niinhän sä teet jokatapauksessa,ja ei se kermavaahto sulle ymmärrystä ole lisää suonut"

Eipä näytä kakkujen syömättömyyskään ymmärrystä ja sydämensivistystä tuovan.

Hyväksyykö jokin uskonto todella tällaisen läskejä halveksuvan ulkonäkörasismin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Läski voitti sittenkin!

Vierailija
84/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että yksi (1) ihminen on kirjoitellut täällä koko ajan?

Haluatko tahallasi uskoa ja väittää näin?

Huomaa kuinka hirveen elintärkeä asia syntymäpäivät on suomalaisille, olen yllättynyt.

Vierailija
85/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvä ap! Läski voitti sittenkin!

Vierailija
86/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luuletko että yksi (1) ihminen on kirjoitellut täällä koko ajan?

Haluatko tahallasi uskoa ja väittää näin?

Huomaa kuinka hirveen elintärkeä asia syntymäpäivät on suomalaisille, olen yllättynyt.

Vierailija
87/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan tästä kamalasta läskien ihmisten halveksunnasta, joka tästä ketjusta huokuu.

Vierailija
88/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja minä olen tästä asiasta itse asiassa ihan samaa mieltä), mutta sitten oma vakaumus ei millään tavalla kannusta kunnioittamaan toisia ihmisiä vaan sallii läskeistä kirjoitettavan tuohon sävyyn, herää kyllä hiukan ihmetys.

Vierailija
89/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole läskikään. Mutta sinusta kertoo kyllä erittäin paljon se, että kuvittelet vastaavasi minulle musertavasti viittaamalla painooni negatiiviseen sävyyn.

Vierailija
90/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(ja minä olen tästä asiasta itse asiassa ihan samaa mieltä), mutta sitten oma vakaumus ei millään tavalla kannusta kunnioittamaan toisia ihmisiä vaan sallii läskeistä kirjoitettavan tuohon sävyyn, herää kyllä hiukan ihmetys.

Vierailija
91/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole läskikään. Mutta sinusta kertoo kyllä erittäin paljon se, että kuvittelet vastaavasi minulle musertavasti viittaamalla painooni negatiiviseen sävyyn.

Vierailija
92/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
93/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran, kun halveksivaan sävyyn oikein ruodittiin, ettei eräs henkilö halua viettää syntymäpäiväänsä. Että on tuokin sitten tosi reilua ja hyväntahtoista työkaveria kohtaan! :O Mielestäni jokaisen toivetta pitäisi kunnioittaa, oli työpaikalla sitten mikä tapa tahansa! Se ei todellakaan tuntuisi kivalta, vaan itselle jäisi ainakin tunne, että haluavat oikein näyttää, että " jyrätään sun toiveesi maan tasalle" eikä kunnioiteta sitä yhtään. Ja sitten kuitenkin odotetaan sitä kermakakkua kieli pitkällä, vaikka muka " ei tarvitse tarjota mitään, eikä loukkaannuta, vaikkei tarjota" . Kuitenkin selän takana sitten juorutaan ja pidetään vähintäänkin omituisena, ettei tarjonnut.

-Juu juu nää tiedetään. Se oli niiiiiin tätä minunkin entisellä työpaikallani....

Vierailija
94/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin että mulle on turhaa työtä hommata minkäännäköstä lahjaa tai korttia,ja oma mokansa jos niin tekevät-mulle se ei merkkaa yhtikäs mitään,ja itse voin kakkuja tehdä töihin,mutta ne voi olla aivan millon tahansa,eikä sidottu johonki mun päivään tms

Vierailija
95/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ensimmäisen kevätpäivän kunniaksi tai ihan muuten vaan.

Vierailija
96/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kenenkään synttärikakut vois vähempää kiinostaa!

Vierailija
97/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne ei lähetä,en mäkään!Byäää..

Vierailija
98/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietynlainen vastavuoroisuus on sosiaalisesti suotavaa käytöstä useimmilla työpaikoilla.

Vierailija
99/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä tietynlainen vastavuoroisuus on sosiaalisesti suotavaa käytöstä useimmilla työpaikoilla.

ymmärtäsit

Vierailija
100/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ollen eivät käy ko. paikassa kahvittelemassa ollenkaan. Joten miksi roudaisin kakkuja sinne, kun en itsekään niitä siellä ole mussuttanut.

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan